14.8 C
Thessaloniki

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ

Σε εφαρμογή του υπ’ αριθ. νόμου 4915/24-3-2022  (ΦΕΚ 63/24-3-2022 τεύχος πρώτο), άρθρο 19 «Μεταβίβαση κυριότητας ακινήτων – Αντικατάσταση παρ. 18 άρθρου 24 ν. 2130/1993» αναρτάται στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης,  ειδικός τραπεζικός  λογαριασμός στην Τράπεζα Πειραιώς με αριθμό IBAN:

GR86 0172 2860 0052 8610 5980 522

για τις ανάγκες του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών. Οι ενδιαφερόμενοι θα αναφέρουν υποχρεωτικά τις εξής πληροφορίες  κατά την κατάθεση:

  • Αρ. Πρωτ. Αίτησης που υποβλήθηκε για έκδοση Βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ (είτε σε φυσικό αρχείο είτε σε ηλεκτρονικό)
  • Αρ. παροχής ακινήτου , για το οποίο υποβλήθηκε Αίτηση για έκδοση Βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ (είτε σε φυσικό αρχείο είτε σε ηλεκτρονικό)
  • Ονοματεπώνυμο ιδιοκτήτη (ιδιοκτητών) ακινήτου για το οποίο υποβλήθηκε Αίτηση για έκδοση Βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ (είτε σε φυσικό αρχείο είτε σε ηλεκτρονικό)
  • Α.Φ.Μ. ιδιοκτήτη (ιδιοκτητών) ακινήτου για το οποίο υποβλήθηκε Αίτηση για έκδοση Βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ (είτε σε φυσικό αρχείο είτε σε ηλεκτρονικό)

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων, ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τις 22 Απριλίου 2021 θέτει σε λειτουργία μέσω της νέας Διαδικτυακής Πλατφόρμας Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, μέσω της οποίας θα γίνεται η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για :

  • έκδοση Βεβαιώσεων ΤΑΠ,

  • μεταβολή ακινήτων (διαφορές τ.μ., διαχωρισμοί, συνενώσεις, πρώτες ηλεκτροδοτήσεις κ.α.) και

  • δηλώσεις μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων.

Για να μεταβείτε στη σελίδα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πατήστε εδώ.

Στο πλαίσιο της βελτίωσης και επιτάχυνσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μείωση της ταλαιπωρίας και τον περιορισμό της γραφειοκρατίας, οι δημότες, δικηγόροι και συμβολαιογράφοι θα μπορούν να αιτούνται μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας με τη χρήση των κωδικών taxis net (οι δημότες) ή την πιστοποίηση της ιδιότητάς τους (Δικηγόροι και συμβολαιογράφοι) για την έκδοση των παραπάνω διοικητικών πράξεων.

Με τη λειτουργία της εν λόγω διαδικτυακής πλατφόρμας ο Δήμος Θεσσαλονίκης επιτυγχάνει τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των δημοτών μέσω της παροχής αναβαθμισμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών αλλά και την αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων ιδίως λόγω των έκτακτων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας Covid-19.

Οι συναλλασσόμενοι, μετά την ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης τους, θα λαμβάνουν ειδοποίηση με τον αριθμό αναφοράς και ακολούθως θα ενημερώνονται για την ολοκλήρωση επεξεργασίας της Αίτησης και για την οικονομική τακτοποίηση όταν προκύπτει οφειλή.

Η κατάθεση Αιτήσεων θα γίνεται αποκλειστικά στη νέα Διαδικτυακή Πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης και μόνο σε ειδικές περιπτώσεις που αυτό δεν είναι εφικτό (αδυναμία πρόσβασης των ενδιαφερομένων είτε σε Ηλεκτρονικό Υπολογιστή είτε σε διαδικτυακή σύνδεση), θα κατατίθενται δια ζώσης σε γκισέ που λειτουργεί στο 2ο όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης (Βασιλέως Γεωργίου Α΄, αρ. 1), κατά τις ώρες 08.00 έως 14.00 κατόπιν ραντεβού (είτε μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικών ραντεβού του Δήμου Θεσσαλονίκης είτε τηλεφωνικά – 2313 317 248 και 2313 317 247-) . Οι συναλλασσόμενοι θα καταθέτουν την αίτηση με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (απλές φωτοτυπίες) και θα ειδοποιούνται για την οικονομική τακτοποίησή, όταν προκύπτει οφειλή, καθώς και για την παραλαβή της εκδοθείσης Διοικητικής Πράξης, σύμφωνα με το αίτημά τους.

Οι Αιτήσεις (ηλεκτρονικές ή σε φυσικό αρχείο) που δεν θα συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα επιστρέφονται ως ελλιπείς.

Τις εκδοθείσες Διοικητικές Πράξεις, μπορούν να παραλαμβάνουν οι πολίτες που αντιμετωπίζουν αδυναμία πρόσβασης σε ψηφιακές υπηρεσίες ή δεν δύνανται να προσέλθουν στην Υπηρεσία δια ζώσης για την πρωτότυπη παραλαβή τους, μέσω Εταιρείας ταχυμεταφοράς (courier) με σχετική εξουσιοδότηση στον υπάλληλο courier από τον ενδιαφερόμενο.

Κατά την κατάθεση Αιτήσεων και δικαιολογητικών, είτε δια ζώσης είτε ηλεκτρονικά, να προσκομίζονται και τυχόν αποδεικτικά δηλώσεων (Μ.Α.Δ.) των ακινήτων που υποβλήθηκαν στην Πλατφόρμα της ΚΕΔΕ (αναφορικά με διαφορές τετραγωνικών μέτρων έως τις 31-12-2021)

Με την έναρξη λειτουργίας της νέας Διαδικτυακής Πλατφόρμας Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης για την ηλεκτρονική υποβολή Αιτήσεων για έκδοση Βεβαιώσεων ΤΑΠ, και μεταβολών ακινήτων (διαφορές τ.μ., διαχωρισμοί, συνενώσεις, πρώτες ηλεκτροδοτήσεις, δηλώσεις μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων κ.α.), διακόπτεται η λειτουργία της Πλατφόρμας των Συμβολαιογράφων καθώς και της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (email) tap@thessaloniki.gr

Ακολουθούν λίστες με τα απαραίτητα δικαιολογητικά κατά περίπτωση και αντίστοιχες Αιτήσεις σε επεξεργάσιμη μορφή και σε pdf.

Αιτήσεις διατίθενται και στο χώρο που λειτουργεί το Γκισέ για τη δια ζώσης κατάθεση.

 

Απαραίτητα Δικαιολογητικά - Αιτήσεις
  • Βεβαίωση ΤΑΠ

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ   ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ για έκδοση Βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ

    ΒΑΣΙΚΑ :

    1. Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου (με εφαρμογή από 1-4-2022)
    2. Τελευταίος Λογαριασμός Παρόχου Ενέργειας
    3. Απόδειξη πληρωμής λογαριασμού
    4. Μισθωτήριο Συμβόλαιο (εφόσον το ακίνητο  μισθώνεται)
    5. Ε2 (στην περίπτωση που δεν υπάρχει  ηλεκτρονικό μισθωτήριο συμβόλαιο)
    6. Άλλο έγγραφο (π.χ. δήλωση φόρου κληρονομιάς ή δήλωση φόρου μεταβίβασης στην περίπτωση που δεν είναι ενημερωμένο το Ε9 με το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς κ.α.)
    7. Εξουσιοδότηση συνιδιοκτήτη
    8. Ε9 (μόνο στην περίπτωση της δια ζώσης κατάθεσης)

    Για να κατεβάσετε την αίτηση πατήστε εδώ pdf, doc

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΟΛΑ  ΤΑ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ  ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ  ΣΕ  ΦΩΤΟΑΝΤΙΓΡΑΦΑ

  • Μεταβολές Ακινήτων

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ   ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

    ΒΑΣΙΚΑ :

    1. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας  ακινήτου. Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται το καθαρό εμβαδόν απαιτείται  κάτοψη με βεβαίωση Μηχανικού  [Όταν πρόκειται για εργολάβους  ή  ιδιοκτήτες που έχουν κτίσει μόνοι τους το ακίνητο απαιτείται εργολαβικό  ή  συμβόλαιο οικοπέδου και  κάτοψη με βεβαίωση Μηχανικού].
    2. Πρόσφατη απόδειξη ρεύματος ακινήτου (εφ’ όσον το ακίνητο είναι ηλεκτροδοτούμενο).Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος να προσκομίζεται βεβαίωση ΔΕΔΔΗΕ με τον αριθμό παροχής του ακινήτου.
    3. Έκθεση Μηχανικού, για τις περιπτώσεις τακτοποίησης χώρων (Ν. 3843/2010 , Ν. 4178/2013 , Ν. 4495/2017)
    4. Ηλεκτρονικό μισθωτήριο, όταν το ακίνητο είναι μισθωμένο
    5. Ε2, όταν δεν υπάρχει ηλεκτρονικό συμβόλαιο
    6. Πληρεξούσιο ή  εξουσιοδότηση, όταν δεν προσέρχεται  ο  ίδιος ο ιδιοκτήτης  ή  σε περίπτωση πολλών συνιδιοκτητών. Για τούς Δικηγόρους αρκεί  η  σφραγίδα με τον  ΑΜ  τους.
    7. Αίτηση για πραγματοποίηση αυτοψίας , όταν πρόκειται για ακίνητο ισόγειο ή υπόγειο επαγγελματικής ή αποθηκευτικής χρήσης.

    Για να κατεβάσετε την αίτηση πατήστε εδώ pdf, doc

    ΚΑΤΑ  ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ : Πέρα των ανωτέρω, επί πλέον κατά περίπτωση, απαιτούνται και τα ακόλουθα :

    1. Για 1η  ηλεκτροδότηση :  
        • α) Ηλεκτρολογικό σχέδιο με τον αριθμό παροχής.
        • β) Οικοδομική άδεια, όταν πρόκειται για οικοδομή μέχρι επτά (7) ετών.
        • γ) Στις περιπτώσεις παλαιών ακινήτων (άνω των  7  ετών) προηγείται δήλωση τού ακινήτου ως μη ηλεκτροδοτούμενο.
    1. Για διαχωρισμό :
        • α) Ηλεκτρολογικά σχέδια με τις νέες παροχές.
        • β) Κάτοψη με βεβαίωση Μηχανικού, όπου θα αναγράφεται το εμβαδόν κάθε διαχωριζόμενου ακινήτου 
    1. Για αλλαγή χρήσης :
        • α) Ηλεκτρολογικό σχέδιο, στο οποίο θα αναγράφεται  η  νέα χρήση.
        • β) Όταν η αλλαγή αφορά επαγγελματικό χώρο σε κατοικία προηγείται αίτηση για αυτοψία τού ακινήτου
    1. Για ηλεκτροδότηση κοινοχρήστων οικοδομής :
        • α) Ηλεκτρολογικό σχέδιο με τον αριθμό παροχής.
        • β) Πίνακα οικοδομής, στον οποίο να αναγράφονται ανά όροφο και συνολικά τα κοινόχρηστα τετραγωνικά μέτρα  της οικοδομής.
    1. Για ηλεκτροδότηση εργοταξιακής παροχής :
        • α) Ηλεκτρολογικό σχέδιο με τον αριθμό παροχής.
        • β) Οικοδομική άδεια.
        • γ) Εργολαβικό  ή  συμβόλαιο  ιδιοκτησίας.
        • δ) Καταστατικό  Εργολάβου  Εταιρείας.
    1. Για μείωση (αναπηρία) :

    Βεβαίωση αρμόδιας Υγειονομικής Επιτροπής (ΚΕΠΑ), στην οποία θα αναγράφεται το ποσοστό αναπηρίας και  η χρονική διάρκεια  αυτής. 

    1. Για μείωση λόγω οικονομικής αδυναμίας :

    Πιστοποιητικό οικονομικής αδυναμίας (Κ.Ε.Α).

    1. Για μείωση λόγω πολυτεκνίας :

    Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

    1. Για μείωση λόγω τριτεκνίας :
        • α) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
        • β) Εκκαθαριστικό σημείωμα φόρου εισοδήματος. (Η μείωση ισχύει για οικογενειακό εισόδημα μέχρι  35.000  €)
    2. Για μείωση λόγω μονογονεϊκής οικογένειας :
        • α)  Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
        • β) Εκκαθαριστικό σημείωμα φόρου εισοδήματος. (Η μείωση ισχύει για οικογενειακό εισόδημα μέχρι 20.000  €)

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΟΛΑ  ΤΑ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ  ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ  ΣΕ  ΦΩΤΟΑΝΤΙΓΡΑΦΑ

     

     

Συχνές Ερωτήσεις
  • Γιατί στην απόδειξη ρεύματος χρεώνομαι στα Δημοτικά τέλη (ΔΤ) για περισσότερα τετραγωνικά μέτρα;

    Ο ΔΘ έχει δύο ζώνες – συντελεστές  για την χρέωση των Δημοτικών τελών στις κατοικίες

    • Α’ ζώνη, με συντελεστή 1,50 €/τμ
    • Β’ ζώνη, με  συντελεστή  1,13  € /τμ

    Σύμφωνα με το Ν. 429/1976, στις περιπτώσεις καθορισμού περισσοτέρων του ενός συντελεστή, στη ΔΕΔΔΗΕ  γνωστοποιείται ένας συντελεστής (αυτός της Β’ ζώνης) και ο υπολογισμός των Δημοτικών τελών στα ακίνητα που ανήκουν στην Α’ ζώνη γίνεται με τη χρήση πλασματικών τετραγωνικών μέτρων.

     

  • Πώς υπολογίζονται τα πλασματικά τετραγωνικά μέτρα στα Δημοτικά τέλη;

    Τα πλασματικά τετραγωνικά μέτρα προκύπτουν από την αναλογία των συντελεστών Α’ και Β’ ζώνης.
    Δηλαδή 1,50  :  1,13  =  1,32
    Παράδειγμα : Τα πραγματικά 100 τμ. μετατρέπονται πλασματικά σε 100 τμ Χ 1,32 = 132 τμ
    ούτως ώστε να προκύπτει το ίδιο περίπου ποσό Δημοτικών τελών
    [100 τμ Χ 1,50 = 150 €/έτος ή 132 τμ Χ 1,13 = 149,20 €/έτος]

     

     

Βεβαιώσεις ΤΑΠ

  • Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ Ηλεκτροδοτούμενων Ακινήτων

    Δικαιολογητικά

      1. Αίτηση ιδιοκτήτηγια τη χορήγηση βεβαίωσης ΤΑΠ, με πλήρη στοιχεία.
      2. Συμβολαιογραφικός τίτλος ιδιοκτησίας ακινήτου, όπως γονικής παροχής, αποδοχής κληρονομιάς, δικαστικής απόφασης κ.λπ.

      Σε περίπτωση χρησικτησίας προσκομίζονται επιπλέον η δήλωση χρησικτησίας, Ε9, η υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ότι έχει το δικαίωμα της εκμετάλλευσης και κατέχει το ακίνητο πέραν της εικοσαετίας και κάτοψη με βεβαίωση και σφραγίδα Μηχανικού για το καθαρό εμβαδόν του ακινήτου.

      1. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ του τελευταίου λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος.
      2. Ταυτότητα ιδιοκτήτη.
      3. ΑΦΜ ιδιοκτήτη.
      4. Βεβαίωση οριστικής υπαγωγής στο Ν.4495/2017, εκτός εάν το ακίνητο έχει υπαχθεί σε κάποιον από τους προγενέστερους νόμους (3843/2010 και 4178/2013) τότε οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα παραστατικά στοιχεία που συνοδεύουν τις παραπάνω ενέργειές τους (Πεντασέλιδη Βεβαίωση Τεχνικής Έκθεσης Πολιτικού Μηχανικού) που αναφέρονται οι επιπλέον χώροι με τα καθαρά τετραγωνικά μέτρα.
      5. Εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη, εάν δεν παρίσταται ο ίδιος, με γνήσιο της υπογραφής επικυρωμένο από ΚΕΠ ή άλλη Δημόσια Αρχή.

      Στους επαγγελματικούς χώρους προηγείται αυτοψία, κατόπιν αιτήσεως του δημότη στην Υπηρεσία μας.

      Ενημερώνουμε τους δημότες ότι η βεβαίωση ΤΑΠ για συμβολαιογραφική χρήση έχει ισχύ έως 31/12 τρέχοντος έτους.

      Σε περίπτωση που δεν συνταχθεί συμβόλαιο μέσα στο τρέχον έτος, θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να επιστρέψει την πρωτότυπη βεβαίωση που προμηθεύτηκε το προηγούμενο έτος και να αιτηθεί χορήγηση ανανεωμένης βεβαίωσης ΤΑΠ για το νέο ισχύον έτος.

      Παρακαλούνται οι δημότες, για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, πριν την προσέλευσή τους στην  Υπηρεσία μας να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών για ενδεχόμενη, κατά περίπτωση, προσκόμιση επιπλέον και συγκεκριμένων δικαιολογητικών.

    Θέλετε να εκτυπώσετε;

    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00
    Δημαρχιακό Μέγαρο: Γραφείο 229Γ, 2ος όροφος
    Τηλ.: 231331-7216,  231331-7232, 231331-7225, 231331-7226
    FAX: 2313317335

  • Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ Μη Ηλεκτροδοτούμενων Ακινήτων

    Δικαιολογητικά

      1. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας (αγοράς, γονικής παροχής, αποδοχής κληρονομιάς, κ.λπ.).
      2. Σε περίπτωση που το εμβαδόν του ακινήτου ή πιθανών παρακολουθημάτων του ακινήτου δεν αναφέρονται στο υπάρχον συμβόλαιο κάτοψη με βεβαίωση και σφραγίδα Μηχανικού για το καθαρό εμβαδόν.
      3. Βεβαίωση για την ακριβή ημερομηνία διακοπής ή επανασύνδεσης ηλεκτροδότησης από τη ΔΕΔΔΗΕ (εκτός από την περίπτωση που το ακίνητο δεν ηλεκτροδοτήθηκε ποτέ).
      4. Για χώρους που δεν αναφέρονται στο συμβόλαιο προηγείται αυτοψία της Υπηρεσίας μας (κατόπιν αιτήσεως του δημότη) για την πιθανή ύπαρξη ή χρήση παρακολουθημάτων (πατάρι, αποθηκευτικοί χώροι κ.λπ.) του ακινήτου, προκειμένου να υπολογιστούν τα ανταποδοτικά τέλη (ΔΤ) που ορίζουν οι ισχύουσες διατάξεις νόμων (άρθρο 5 του Ν.3345/16-6-2005 κ.λπ.), καθώς και οι Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου.
      5. Ταυτότητα ιδιοκτήτη.
      6. ΑΦΜ ιδιοκτήτη.
      7. Εάν υπάρχουν συνιδιοκτήτες, πλήρη στοιχεία κυριότητας και τίτλους συνιδιοκτησίας.
      8. Εάν το ακίνητο ήταν μισθωμένο, το ή τα ηλεκτρονικά μισθωτήρια συμβόλαια.
      9. Εάν πρόκειται για νεοαναγειρόμενη οικοδομή, την οικοδομική άδεια με την τελευταία σφραγίδα της Πολεοδομίας.
      10. Βεβαίωση οριστικής υπαγωγής στο Ν.4495/2017, εκτός εάν το ακίνητο έχει υπαχθεί σε κάποιον από τους προγενέστερους νόμους (3843/2010 και 4178/2013) τότε οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα παραστατικά στοιχεία που συνοδεύουν τις παραπάνω ενέργειές τους (Πεντασέλιδη Βεβαίωση Τεχνικής Έκθεσης Πολιτικού Μηχανικού).
      11. Εάν δεν προσέλθει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του ακινήτου, ο δηλών θα πρέπει να έχει εξουσιοδότηση με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή άλλη Δημόσια Αρχή και όλα τα στοιχεία, ΑΔΤ και ΑΦΜ του ιδιοκτήτη και των συνιδιοκτητών εάν υπάρχουν.

      Τα ακίνητα που στερούνται ηλεκτρικού ρεύματος ΔΕΝ απαλλάσσονται από την καταβολή του Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (άρθρο 24 του Ν.2130/1993).

      Όταν το ακίνητο χρησιμοποιείται χωρίς να ηλεκτροδοτείται, υπόχρεος για την καταβολή των Δημοτικών Τελών (ΔΤ) είναι ο χρήστης (μισθωτής: άρθρο 21 παρ. 5 του ΒΔ/τος 24/9-20/10-58 ή ιδιοκτήτης: άρθρο 4 του Ν.429/1976), ενώ για το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ) είναι υπόχρεος ο ιδιοκτήτης ή οι συνιδιοκτήτες (άρθρο 24 παρ.3 Ν.2130/1993).

      Προηγείται αυτοψία της Υπηρεσίας μας (κατόπιν αιτήσεως του δημότη) για την πιθανή ύπαρξη ή χρήση παρακολουθημάτων (πατάρι, αποθηκευτικοί χώροι κ.λπ.).

      Για τους δικηγόρους ισχύει μόνο η σφραγίδα τους με το Α.Μ.
      Τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά είναι απαραίτητο να είναι φωτοτυπημένα και θα κρατηθούν για το αρχείο της Υπηρεσία μας.

      Παρακαλούνται οι δημότες, για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, πριν την προσέλευσή τους στην Υπηρεσία μας να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών για ενδεχόμενη, κατά περίπτωση, προσκόμιση επιπλέον και συγκεκριμένων δικαιολογητικών.

    Αιτήσεις θα βρείτε στο διαδίκτυο πληκτρολογώντας “ΤΑΠ Δήμος Θεσσαλονίκης”

    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00
    Δημαρχιακό Μέγαρο: Γραφείο 229Γ, 2ος όροφος
    Τηλ.: 231331-7216,  231331-7232, 231331-7225, 231331-7226
    FAX: 2313317335

  • Συχνές Ερωτήσεις

    Χορήγηση Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ οικοδομής. Απαραίτητα δικαιολογητικά.

    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΜΗ ΟΦΕΙΛΗΣ Τ.Α.Π.  ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ

    1. Αίτηση για αυτοψία στο Γραφείο Χορήγησης Βεβαιώσεων Τ.Α.Π., η οποία θα διενεργηθεί  από  την Υπηρεσία.
    2. Αίτηση στην Υπηρεσία μας για τη χορήγηση βεβαίωσης Μη Οφειλής ΤΑΠ.
    3. Εξουσιοδότηση ιδιοκτήτη ή συν/των, επικυρωμένη από ΚΕΠ ή άλλη Δημόσια Αρχή, εάν δεν παρίστανται οι ίδιοι.
      1. Αποδείξεις Δ.Ε.Η. (πρόσφατες) όλων των χώρων που εξυπηρετούν το ακίνητο (αν το ακίνητο είναι ηλεκτροδοτούμενο).
      2. Βεβαιώσεις από τη Δ.Ε.Η. για τυχόν διακοπές ηλεκτροδότησης των προαναφερόμενων παροχών την τελευταία πενταετία (αν το ακίνητο είναι ΜΗ ηλεκτροδοτούμενο).
    4. Συμβόλαιο και κατόψεις σφραγισμένες και υπογεγραμμένες από Μηχανικό, με τα καθαρά και τα μικτά τετραγωνικά μέτρα του κάθε χώρου χωριστά, εφόσον δεν αναφέρονται στο συμβόλαιο  (θα πρέπει να αναφέρονται ακόμη και τυχόν πρόσθετες κατασκευές, π.χ.: πατάρια, αποθήκες κ.λ.π.).
    5. Σε περίπτωση που κάποιοι χώροι έχουν περαιωθεί με το Ν 3843/2010 ή έχουν νομιμοποιηθεί με το Ν 4014/2011, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα παραστατικά στοιχεία που συνοδεύουν τις παραπάνω ενεργειές τους.
    6. Φ.Ε.Κ. της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως που να αποδεικνύει ότι το ακίνητο είναι διατηρητέο ή βεβαίωση από Εφορία Αρχαιοτήτων ή Νεοτέρων Μνημείων (Ηροδότου αρ. 17, Άνω Πόλη) ή βεβαίωση από το Τμήμα Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Δ/νσης Πολιτισμού του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης.
    7. Πλήρη στοιχεία συνιδιοκτητών (εάν υπάρχουν), δηλαδή: ονοματεπώνυμο, δ/νση κατοικίας, τ.κ., Α.Φ.Μ., Α.Δ.Τ., τηλέφωνο, ποσοστό συνιδιοκτησίας.
    8. Ανάλογα με την περίπτωση, θα χρειαστεί να προσκομίσετε μισθωτήρια συμβόλαια της τελευταίας πενταετίας (όπου υπάρχουν μισθωτές) ή Ε2 που αφορούν την τελευταία πενταετία.

     

    Επίσης ενημερώνουμε τους δημότες, ότι η βεβαίωση ΤΑΠ που χορηγεί η Υπηρεσία μας, για συμβολαιογραφική χρήση, έχει ισχύ έως 31/12/ τρέχοντος έτους. Σε περίπτωση που δεν συνταχθεί συμβόλαιο μέσα στο τρέχον έτος, θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να επιστρέψει την πρωτότυπη βεβαίωση που προμηθεύτηκε το προηγούμενο έτος και να αιτηθεί χορήγηση ανανεωμένης βεβαίωσης ΤΑΠ για το νέο ισχύον έτος.

    Παρακαλούνται οι δημότες, για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας τους, πριν την προσέλευσή τους στην  Υπηρεσία μας να επικοινωνήσουν με το Τμήμα μας για την ενδεχόμενη, κατά περίπτωση, προσκόμιση επιπλέον και συγκεκριμένων δικαιολογητικών.

    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2313317213.
    FAX 231331-7335

    Αρμόδιο γραφείο 228Γ,  2ος όροφος,
    Νέο Δημαρχείο, Βασ. Γεωργίου Α’ 1, ΤΚ 54640 Θεσσαλονίκη

    Θέλετε να εκτυπώσετε ;

Σύνδεση με ΔΕΗ

  • Δικαιολογητικά για την έκδοση βεβαιώσεων σύνδεσης ηλεκτρικού ρεύσματος

    Με βάση την υπ’ αριθμ. 1561/00 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και την υπ’ αριθμ. 376/εγκ. 5/7-10-05 Εγκύκλιο του κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, απαιτούνται τα εξής δικαιολογητικά :

    1. Ο αριθμός παροχής για τις νέες συνδέσεις.
    2. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας του ακινήτου (πρωτότυπο ή φωτοτυπία του πρωτοτύπου ή αντίγραφο επικυρωμένο ) ή Κατόψεις, στις οποίες θα βεβαιώνεται από Πολιτικό Μηχανικό το καθαρό εμβαδόν του ακινήτου, στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει συμβόλαιο (όπως για ακίνητα που ανήκουν σε εργολάβους οικοδομών) ή στο υπάρχον συμβόλαιο δε διευκρινίζεται το καθαρό εμβαδόν του ακινήτου.Σημειώνεται δε ότι όταν πρόκειται για εργολάβους ή ιδιοκτήτες που έχουν κτίσει μόνοι το ακίνητο τους μαζί με τις κατόψεις θα προσκομίζουν και το εργολαβικό ή το συμβόλαιο οικοπέδου αντίστοιχα.
    3. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας του ενδιαφερόμενου.

    Σε περίπτωση που δεν προσέρχεται ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος, ο αντιπρόσωπος οφείλει να έχει, εκτός των παραπάνω δικαιολογητικών, και εξουσιοδότηση επικυρωμένη απο ΚΕΠ ή άλλη Δημοσια Αρχή ή πληρεξούσιο από τον ενδιαφερόμενο.

    Όταν προσέρχεται στην Υπηρεσία ο μισθωτής του ακινήτου, θα πρέπει να καταθέτει, εκτός των παραπάνω δικαιολογητικών, και θεωρημένο μισθωτήριο συμβόλαιο από την εφορία.

    ΠΡΟΣΟΧΗ:

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ  ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΝΑ ΧΩΡΟ.

    Παρακαλούνται οι δημότες, για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας τους, πριν την προσέλευσή τους στην  Υπηρεσία μας να επικοινωνήσουν με το Τμήμα μας για την ενδεχόμενη, κατά περίπτωση, προσκόμιση επιπλέον και συγκεκριμένων δικαιολογητικών.

    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2313317231, 2313317211  FAX: 231331-7335
    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00
    Αρμόδιο γραφείο: 228Γ  2ος όροφος,  Νέο Δημαρχείο Βασ.Γεωργίου Α’ 1 Τ.Κ.54640

    Θέλετε να εκτυπώσετε;

    Μπορείτε να εκτυπώσετε αιτήσεις κατά περίπτωση επανασύνδεσής, διόρθωσης τ.μ., αλλαγής χρήσης κ.λ.π. σε ήδη υπάρχουσες παροχές:

  • Δικαιολογητικά για τον διαχωρισμό των ακινήτων

    1. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας του ακινήτου.
    2. Κάτοψη από Μηχανικό, όπου θα απεικονίζεται η σημερινή μορφή των ακινήτων (με σφραγίδα και βεβαίωση του Μηχανικού για τα τετραγωνικά μέτρα του κάθε ακινήτου).
    3. Την απόδειξη της Δ.Ε.Η. με την οποία έπαιρνε ρεύμα έως τώρα.
    4. Τη νέα ή τις νέες παροχές από τη Δ.Ε.Η.
    5. Στοιχεία ιδιοκτητών, Α.Φ.Μ. και στοιχεία ταυτότητας, καθώς και φωτοαντίγραφα των ηλεκτρολογικών σχεδίων.
    6. Στοιχεία ενοικιαστών, Α.Φ.Μ. και φωτοτυπία μισθωτηρίου συμβολαίου.
    7. Σε περίπτωση που δεν προσέρχεται ο ίδιος ο ιδιοκτήτης, ο αντιπρόσωπος οφείλει να έχει και εξουσιοδότηση, με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από Δημόσια Υπηρεσία ή Κ.Ε.Π. ή πληρεξούσιο από τον ιδιοκτήτη.
    8. Σε περίπτωση που υπάρχουν χώροι που έχουν περαιωθεί με το Ν. 3843/2010 ή έχουν νομιμοποιηθεί με το Ν. 4014/2011 ή Ν. 4178/2013, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα παραστατικά στοιχεία που συνοδεύουν τις παραπάνω ενέργειες τους.

     

    Γραφείο : 228Γ’   Νέο Δημαρχείο Βασ.ΓεωργίουΑ’ 1  Τ.Κ. 54640
    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00
    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2313317231, 2313317211   FAX: 231331-7335

    Θέλετε να εκτυπώσετε ;
    Την αίτηση για διαχωρισμό ακινήτων
    Την αίτηση αυτοψίας (σε περίπτωση που κάποιο από τα ακίνητα που προκύπτει από τον διαχωρισμό παραμείνει Μη Ηλεκτροδοτούμενο)

  • Δικαιολογητικά για τη συνένωση των ακινήτων

    1. Συμβόλαια ιδιοκτησίας του κάθε ακινήτου ή κάτοψη υπογεγραμμένη και σφραγισμένη απο Πολιτικό Μηχανικό, όπου θα απεικονίζεται η σημερινή μορφή  του ακινήτου που προκύπτει απο την συνένωση καθώς επίσης και σε περίπτωση που μεταβάλλεται το καθαρό εμβαδόν του  κάθε ακινήτου.
    2. Όλες τις αποδείξεις της Δ.Ε.Η. με τις οποίες ηλεκτροδοτούνται οι χώροι οι οποίοι θα συνενωθούν σε μία παροχή.
    3. Να γνωρίζει τον αριθμ. παροχής στον οποίο θα γίνει η συνένωση.
    4. Στοιχεία ιδιοκτητών, Α.Φ.Μ. και στοιχεία ταυτότητας.
    5. Στοιχεία ενοικιαστών, Α.Φ.Μ. και φωτοτυπία μισθωτηρίου συμβολαίου.
    6. Σε περίπτωση που δεν προσέρχεται ο ίδιος ο ιδιοκτήτης, ο αντιπρόσωπος οφείλει να έχει και εξουσιοδότηση, με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από Δημόσια Υπηρεσία ή Κ.Ε.Π. ή πληρεξούσιο από τον ιδιοκτήτη.
    7. Σε περίπτωση που υπάρχουν χώροι που έχουν περαιωθεί με το Ν. 3843/2010 ή έχουν νομιμοποιηθεί με το Ν. 4014/2011 ή Ν. 4178/2013, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα παραστατικά στοιχεία που συνοδεύουν τις παραπάνω ενέργειες τους.

    Γραφείο  228Γ’  Νέο Δημαρχείο Βασ.Γεωργίου Α΄ 1  Τ.Κ. 54640
    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00
    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2313317231, 2313317211      FAX: 231331-7335

    Θέλετε να εκτυπώσετε;

    Αίτηση για συνένωση ακινήτων

Μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα

  • Μη Ηλεκτροδοτούμενα Ακίνητα

    Υποβολή Ύπεύθυνης Δήλωσης Μη Ηλεκτ/νου Ακινήτου. Χορήγηση Βεβαίωσης Μη Οφειλης ΤΑΠ Μη Ηλεκ/νου Ακινήτου, αλλά και Βεβαίωσης Τ.Μ. για (επανα)σύνδεση με την ΔΕΗ. Απαραίτητα Δικαιολογητικά.

    Τα ακίνητα που στερούνται ηλεκτρικού ρεύματος ΔΕΝ απαλλάσσονται από την καταβολή Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (άρθρο 24 του Ν. 2130/1993).

    Οι ιδιοκτήτες οφείλουν να δηλώνουν, εντός διμήνου από τη διακοπή, τα μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητά τους, στο Δήμο για τον υπολογισμό των Δημοτικών Τελών (Δ.Τ.) και του Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (Τ.Α.Π.) στους πραγματικούς υπόχρεους: ιδιοκτήτη, συνιδιοκτήτες, μισθωτή κ.λ.π., (Ν.25/75 και άρθρο 5 παρ.1 του Ν. 3345/2005 & άρθρο 24 παρ.3 του Ν 2130/1993).

    Όταν το ακίνητο χρησιμοποιείται χωρίς να ηλεκτροδοτείται, υπόχρεος για την καταβολή των δημοτικών τελών (Δ.Τ.) είναι ο χρήστης (μισθωτής: άρθρο 21 παρ.5 Β.Δ. 24/9-20/10-58 ή ιδιοκτήτης: άρθρο 4 Ν.429/1976), ενώ για το τέλος ακίνητης περιουσίας (Τ.Α.Π.) είναι υπόχρεος, ο ιδιοκτήτης ή οι συνιδιοκτήτες (άρθρο 24 παρ.3 Ν.2130/1993).

    Η εκπρόθεσμη υποβολή δήλωσης Μη Ηλεκτροδοτούμενου Ακινήτου επιφέρει καταλογισμό , Δ.Τ. (σε βάρος του χρήστη, άρθρο 19 Ν.1080/1980) και Τ.Α.Π. (σε βάρος του ιδιοκτήτη, άρθρο 24 παρ.12 Ν 2130/1993) με την επιβολή προστίμου(άρθρο19 Ν 1080/1980) από ημερομηνία διακοπής ως ημερομηνία δήλωσης..

    Προηγείται αυτοψία της Υπηρεσίας μας (κατόπιν αιτήσεως του δημότη) για την πιθανή ύπαρξη ή χρήση παρακολουθημάτων (πατάρι, αποθηκευτικούς χώρους κ.λ.π.) του ακινήτου που δεν αναφέρονται στο υπάρχον συμβόλαιο, προκειμένου να υπολογιστούν τα ανταποδοτικά τέλη (Δ.Τ.)  που ορίζουν οι ισχύουσες διατάξεις Νόμων  (άρθρο 5 του Ν.3345/16-6-2005 κ.λ.π.) καθώς και οι Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου.

    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΗ ΗΛΕΚ/ΝΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΜΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΤΑΠ

    1. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας (αγοράς, γονικής παροχής, αποδοχή κληρονομιάς, κ.λπ).
    2. Βεβαίωση για την ακριβή ημερομηνία διακοπής ή επανασύνδεσης ηλεκτροδότησης από την ΔΕΗ (εκτός από την περίπτωση που το ακίνητο δεν ηλεκτροδοτήθηκε ποτέ).- Κάτοψη με βεβαίωση και σφραγίδα Μηχανικού για το καθαρό εμβαδόν (ΜΟΝΟ σε περίπτωση που το εμβαδόν του ακινήτου ή πιθανών παρακολουθημάτων του ακινήτου δεν αναφέρονται στο υπάρχον συμβόλαιο).
    3. Προηγείται αυτοψία της Υπηρεσίας μας (κατόπιν αιτήσεως του δημότη) για την πιθανή ύπαρξη ή χρήση παρακολουθημάτων (πατάρι, αποθηκευτικούς χώρους κ.λ.π.) του ακινήτου που δεν αναφέρονται στο υπάρχον συμβόλαιο, προκειμένου να υπολογιστούν τα ανταποδοτικά τέλη (Δ.Τ.)  που ορίζουν οι ισχύουσες διατάξεις Νόμων  (άρθρο 5 του Ν.3345/16-6-2005 κ.λ.π.) καθώς και οι Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου.
    4. Για τον ιδιοκτήτη (ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, Α.Φ.Μ., Α.Δ.Τ., φωτοτυπία ταυτότητας, ποσοστό συνιδιοκτησίας, κ.λ.π.). Αν υπάρχουν συνιδιοκτήτες τα πλήρη στοιχεία τους.
    5. Αν το ακίνητο ήταν μισθωμένο, το ή τα μισθωτήρια συμβόλαια με πλήρη στοιχεία του/των μισθωτή/ών (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση , Α.Φ.Μ., Α.Δ.Τ. κ.λ.π.).
    6. Αν πρόκειται για νεοαναγειρόμενη οικοδομή , την οικοδομική άδεια με την τελευταία σφραγίδα της Πολεοδομίας.
    7. Σε περίπτωση που κάποιοι χώροι έχουν περαιωθεί με το Ν 3843/2010 ή έχουν νομιμοποιηθεί με το Ν 4014/2011 και Ν 4178/2013, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα παραστατικά στοιχεία που συνοδεύουν τις παραπάνω ενέργειές τους.
    8. Κάτοψη με βεβαίωση και σφραγίδα μηχανικού για το καθαρό εμβαδόν (ΜΟΝΟ σε περίπτωση που το εμβαδόν του ακινήτου ή πιθανόν παρακολουθημάτων δεν αναφέρονται στο υπάρχον συμβόλαιο.)

    Αν δεν προσέλθει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του ακινήτου ο δηλών θα πρέπει να έχει εξουσιοδότηση με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή άλλη Δημόσια Αρχή και φωτοαντίγραφα της Α.Τ. και του εκκαθαριστικού της εφορίας του ιδιοκτήτη. Το ίδιο ισχύει και αν υπάρχουν συνιδιοκτήτες και προσέλθει μόνο ο ένας εξ’ αυτών.
    Για τους δικηγόρους ισχύει μόνο η σφραγίδα τους με το Α.Μ

    Όλα τα έντυπα να είναι σε φωτοτυπίες γιατί θα κρατηθούν από την Υπηρεσία μας.

    Παρακαλούνται οι δημότες, για την αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας τους, πριν την προσέλευσή τους στην Υπηρεσία μας να επικοινωνήσουν με το Τμήμα μας για την ενδεχόμενη – κατά περίπτωση- προσκόμιση επιπλέον και συγκεκριμένων δικαιολογητικών.

    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 231331-7219, 231331-7225, 231331-72261       FAX 231331-7335
    Γραφείο 229Γ, 2ος όροφος, Νέο Δημαρχείο, Βασ. ΓεωργίουΑ’ 1, ΤΚ 54640 Θεσσαλονίκη

    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00

    Θέλετε να εκτυπώσετε:

Μειώσεις Δημοτικών Τελών κατά περίπτωση

  • Μειώσεις Δημοτικών Τελών σε άπορους

    Βάσει της υπ.αρ. 1742/2012 Α.Δ.Σ. δίνεται μείωση 50% στα Δ.Τ σε άπορους. Απαραίτητα δικαιολογητικά.

    • Πιστοποιητικό οικονομικής αδυναμίας.
    • Συμβόλαιο ιδιοκτησίας και μισθωτήριο συμβόλαιο του ακινήτου θεωρημένο από την Εφορία, σε περίπτωση μίσθωσης του ακινήτου.
    • Βεβαίωση μονίμου κατοικίας.
    • Απόδειξη Δ.Ε.Η της κατοικίας στην οποία διαμένουν.
    • Υπεύθυνη δήλωση των ενδιαφερομένων, με την οποία θα δηλώνουν ότι σε περίπτωση λήξης της μίσθωσης ή αλλαγής κατοικίας ή επερχόμενης έλλειψης των προϋποθέσεων δεσμεύονται   να ενημερώσουν την Υπηρεσία, προκειμένου να προβεί στην επαναφορά της αρχικής χρέωσης  του ακινήτου.Αστυνομική ταυτότητα των ενδιαφερομένων.

    ΓΡΑΦΕΙΟ 228Γ -2ος όροφος
    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00

    ΤΗΛ.:231331/ 7659/ 7660/ 7215   FAX 231331-7335

    Θέλετε να εκτυπώσετε

  • Μείωση Δημοτικών Τελών σε φιλανθρωπικά σωματεία

    `Τα φιλανθρωπικά σωματεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σύμφωνα με τον Ν. 2130/93 απαλλάσσονται απο την καταβολή ΤΑΠ και σύμφωνα με την υπ.αρ. 1635/2013 Α.Δ.Σ. τυγχάνουν ειδικού συντελεστή στα Δ.Τ.. Απαραίτητα δικαιολογητικά.

    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ 

    1. Αίτηση προς Δήμο Θεσσαλονίκης για Απαλλαγή Τ.Α.Π & ειδικό    συντελεστή στα ΔΤ.
    2. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας του ακινήτου σε φωτοτυπία.
    3. Μισθωτήριο συμβόλαιο.(εφόσον είναι μισθωμένο), θεωρημένο από τη εφορία ή απόδειξη ηλεκτρονικής καταχώρισης.
    4. Απόδειξη Δ.Ε.Η. (πρόσφατη)
    5. Καταστατικό Σωματείου/Συλλόγου, επικυρωμένο.
    6. Πρακτικό Σωματείου ορισμού Προέδρου, επικυρωμένο.
    7. Απολογισμός εσόδων-εξόδων τριών τελευταίων ετών &   Δήλωση φορολογίας εισοδήματος.

    Τηλεφωνική επικοινωνία: 231331-7215-7659-7660
    FAX: 231331-7335
    Γραφείο 228Γ’ Νέο Δημαρχείο  Βασ. Γεωργείου Α΄1 Τ.Κ. 54640
    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00.

    Θέλετε να εκτυπώσετε;

  • Μείωση Δημοτικών Τελών πολυτέκνων

    Βάσει της υπ.αρ. 3118/2006 Α.Δ.Σ. δίνεται μείωση 50% στα Δ.Τ. σε άτομα με πολυτεκνική ιδιότητα. Απαραίτητα δικαιολογητικά.
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ(υπ’αριθμ. 1482/07 Α.Δ.Σ., η οποία τροποποιήθηκε με την υπ’αριθμ. 108/1-2-08 Α.Δ.Σ.)

    1. Αίτηση.
    2. Αστυνομική ταυτότητα ενδιαφερομένου(φωτοτυπία).
    3. Εκκαθαριστικό σημείωμα φόρου εισοδήματος(φωτοτυπία).
    4. Δικαστική απόφαση, από την οποία θα αποδεικνύεται ο γονέας που έχει την επιμέλεια των τέκνων, σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων.
    5. Απόδειξη Δ.Ε.Η. (πρόσφατη) της κατοικίας στην οποία διαμένουν.
    6. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας του ακινήτου και συμβόλαιο μίσθωσης στις περιπτώσεις που ο ενδιαφερόμενος πολύτεκνος είναι μισθωτής.
    7. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης Δήμου Θεσσαλονίκης (υπάρχει δυνατότητα αυτεπάγγελτης αναζήτησης).
    8. Πιστοποιητικό της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος, η οποία απονέμει την πολυτεκνική ιδιότητα στο σώμα του οποίου θα επισημαίνεται η τελευταία θεώρηση, η οποία γίνεται ανά τριετία ατελώς.
    9. Σε περίπτωση μίσθωσης υπεύθυνη δήλωση του μισθωτή ή ιδιοκτήτη ότι σε περίπτωση αλλαγής κατοικίας δεσμεύεται να προσέλθει στην Υπηρεσία να δηλώσει τη διακοπή ή τη λήξη της μίσθωσης, προκειμένου να προβούμε στην επαναφορά της αρχικής χρέωσης του ακινήτου.
    10. Υπεύθυνη δήλωση του αιτούμενου πολύτεκνου ότι δεν έχει καταδικασθεί με αμετάκλητη απόφαση για κακούργημα ή εκ προθέσεως τελούμενο πλημμέλημα κατά της ζωής, της υγείας, της προσωπικής ή γενετήσιας ελευθερίας σε βάρος τέκνου του ή του άλλου γονέα.

    Τηλεφωνική επικοινωνία: 231331-7215, 7659, 7660,  FAX: 231331-7335
    Γραφείο 228Γ΄ Νέο Δημαρχείο  Βασ. Γεωργίου Α΄ 1 Τ.Κ. 54640
    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00

    Θέλετε να εκτυπώσετε;

  • Μείωση Δημοτικών Τελών σε άτομα με τύφλωση

    Βάσει της υπ.αρ. 2897/2007 Α.Δ.Σ. δίνεται μείωση 50% στα Δ.Τ. σε άτομα με πλήρη τύφλωση ή άτομα με οπτική οξύτητα κάτω του 1/20. Απαραίτητα δικαιολογητικά.

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΤΥΦΛΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΟΠΤΙΚΗ ΟΞΥΤΗΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 1/20  (υπ’ αριθμ. 3086/07&1742/2012 Α.Δ.Σ.)

    1. Αίτηση ενδιαφερομένου ή εξουσιοδοτούμενου (με εξουσιοδότηση).
    2. Αστυνομική ταυτότητα ενδιαφερομένου και Α.Φ.Μ. (φωτοτυπία εκκαθαριστικού σημειώματος του φόρου εισοδήματος).
    3. Βεβαίωση της Δ/νσης Κοινωνικής Πρόνοιας του Δήμου Θεσσαλονικησης .
    4. Απόδειξη  Δ.Ε.Η. (πρόσφατη) της κατοικίας στην οποία διαμένουν με την οικογένειά τους (έγγαμοι) ή με τους γονείς τους (άγαμοι).
    5. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας του ακινήτου και συμβόλαιο μίσθωσης, στο όνομα του ενδιαφερομένου ή των συγγενών με τους οποίους διαμένει (γονείς, τέκνα, σύζυγος κ.λπ.).
    6. Υπεύθυνη δήλωση των ενδιαφερομένων ή των οικείων τους, με την οποία θα δηλώνουν ότι σε περίπτωση λήξης της μίσθωσης ή αλλαγής κατοικίας ή επερχόμενης έλλειψης των προϋποθέσεων δεσμεύονται να ενημερώσουν την Υπηρεσία, προκειμένου να προβεί στην επαναφορά της αρχικής χρέωσης του ακινήτου.

    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 231331-7215, 7659, 7660  FAX: 231331-7335.
    Γραφείο 228Γ΄ Νέο Δημαρχείο Βασ. Γεωργίου Α΄ 1   Τ.Κ. 54640
    Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
    Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00

    Θέλετε να εκτυπώσετε;

  • Μείωση Δημοτικών Τελών σε άτομα με αναπηρία

    1. Βάσει της υπ.αρ. 2782/2008 Α.Δ.Σ. δίνεται μείωση 50% σε άτομα με αναπηρία 67% και άνω. Απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τη 2890/2008 Α.Δ.Σ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ (υπ’ αριθμ. 1506/2018 Α.Δ.Σ.)1.  Αίτηση ενδιαφερόμενου ή εξουσιοδοτούμενου (με εξουσιοδότηση).

      2. Αστυνομική ταυτότητα ενδιαφερόμενου και Α.Φ.Μ. (από φωτοτυπία εκκαθαριστικού σημειώματος του φόρου εισοδήματος ή από φορολογική ενημερότητα).

      3. Γνωμάτευση αρμόδιας   Υγειονομικής Επιτροπής, όπου θα αναφέρεται το ποσοστό αναπηρίας και η χρονική διάρκεια επανελέγχου του.

      4. Απόδειξη της Δ.Ε.Η. (πρόσφατη) της κατοικίας όπου διαμένουν με την οικογένειά τους (έγγαμοι) ή με τους γονείς τους (άγαμοι).

      5. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας του ακινήτου και συμβόλαιο μίσθωσης στο όνομα του ενδιαφερόμενου ή των συγγενών με τους οποίους διαμένει (γονείς, τέκνα, σύζυγος κ.λπ.).

      6. Υπεύθυνη δήλωση των ενδιαφερόμενων ή των οικείων τους, με την οποία θα δηλώνουν ότι σε περίπτωση λήξης της μίσθωσης ή αλλαγής κατοικίας ή επερχόμενης έλλειψης των προϋποθέσεων δεσμεύονται να ενημερώσουν την Υπηρεσία, προκειμένου να προβεί στην επαναφορά της αρχικής χρέωσης του ακινήτου.

      Παρατηρήσεις:

      Η μείωση των δημοτικών τελών στα άτομα με αναπηρία 80% και άνω, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 2782/08 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, δε θα έχει αναδρομική ισχύ και θα υπολογίζονται από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης του ενδιαφερόμενου.

      Η χρονική διάρκεια της μείωσης θα υπολογίζεται σύμφωνα με το χρονικό όριο επανέλεγχου και ανανέωσης του ποσοστού αναπηρίας που αναφέρεται στη γνωμάτευση. Σε περίπτωση επαναφοράς των αρχικών τετραγωνικών μέτρων, μετά τη λήξη του χρονικού ορίου επανέλεγχου του ποσοστού αναπηρίας, η προσκόμιση νέας αίτησης για μείωση δημοτικών τελών, λόγω έκδοσης νέας γνωμάτευσης, δε θα γεννά αξιώσεις επιστροφής ποσών ή αναδρομικής μείωσης των δημοτικών τελών για το χρονικό διάστημα επαναφοράς χρέωσης των αρχικών τετραγωνικών μέτρων του ακινήτου.

      Τηλέφωνα επικοινωνίας: 231331-7215-7659 & 231331-660
      FAX: 231331-7335
      Γραφείο: 228 Γ’ Νέο Δημαρχείο Βασ. Γεωργίου Α΄ 1 Τ.Κ. 54640
      Εξυπηρέτηση κοινού με σειρά προτεραιότητας: Ώρες 8:00 – 13:00 (Ώρες λειτουργίας Ταμείου 8:00 – 13:30)
      Έλεγχος προσκομιζομένων δικαιολογητικών έως 14:00

      Θέλετε να εκτυπώσετε ;