32.6 C
Thessaloniki
Αρχική Θέλω από τον Δήμο Ο Δήμος Διευθύνσεις υπαγόμενες απευθείας στο Δήμαρχο Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών

Αρμοδιότητα της Διεύθυνσης αποτελεί η εκπόνηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος, μετά την έγκριση της προτεινόμενης στρατηγικής και του προγράμματος υλοποίησης της, για την υλοποίηση του οράματος και της αποστολής της Διοίκησης του Δήμου, με βέλτιστη εκμετάλλευση των προσφερόμενων πόρων, ο προγραμματισμός και η υλοποίηση δράσεων/ έργων, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος.

Η Διεύθυνση παρακολουθεί τη χρηματοδότηση δράσεων/έργων και εφαρμόζει το πρόγραμμα ποιότητας για την υποστήριξη των δράσεων που επιλέγονται με την βέλτιστη υλοποίηση συγκεκριμένων διαδικασιών. Επιπλέον, είναι αρμόδια για την ανάπτυξη, εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση των συστημάτων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Δήμου.

 

Κοινωνία της Πληροφορίας

Webmailς

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Βασ. Γεωργίου A’  1, ΤΚ 54640 Θεσσαλονίκη
4ος όροφος

Τηλ: 231331-7822, 231331-7847, 231331-7148, 231331-7850, 231331-7852

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

TMHMATA

  • Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

    Με τον όρο ηλεκτρονική διακυβέρνηση (e-government) χαρακτηρίζεται γενικά η εισαγωγή των τεχνολογιών της πληροφορικής και των υπολογιστών στη δημόσια διοίκηση και οι νέες διοικητικές πρακτικές, τις οποίες οι τεχνολογίες αυτές εισήγαγαν.
    Ο σκοπός και η αποστολή του τμήματος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Θεσσαλονίκης μέσω των αρμοδιοτήτων που περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ. είναι:

    1. Διαχειρίζεται τη Διαδικτυακή Πύλη του Δήμου και παραλαμβάνει, ελέγχει και αποδίδει κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών της ιστοσελίδας του Δήμου.
    2. Μεριμνά για την εναρμόνιση με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (Εθνικό και Κοινοτικό) που αφορά την παροχή υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε Κεντρικό, Περιφερειακό και Τοπικό επίπεδο και υποστηρίζει τις διαδικασίες εφαρμογής τους στον Δήμο Θεσσαλονίκης
    3. Μελετά και εφαρμόζει διαδικασίες, κανόνες και πρότυπα με σκοπό την επίτευξη διαλειτουργικότητας σε Θεσμικό, Οργανωσιακό, Σημασιολογικό και Τεχνικό επίπεδο, σε όλο το εύρος των οργανωτικών δομών του Δήμου Θεσσαλονίκης, αλλά και μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και των υπολοίπων φορέων της Δημόσιας Διοίκησης.
    4. Παρέχει συμβουλευτικό έργο στα όργανα Διοίκησης, τις Υπηρεσίες και τα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου Θεσσαλονίκης, σε ότι αφορά την ψηφιακή σύγκλιση και την εφαρμογή υπηρεσιών Τ.Π.Ε. και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα της Δ/νσης Πληροφορικής & Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, διαμορφώνει την στρατηγική και τους επιχειρησιακούς στόχους σε αυτόν τον τομέα.
    5. Έχοντας ως οδηγό το Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Θεματολόγιο, μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται δράσεις που αφορούν την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Ψηφιακή Σύγκλιση και συμμετέχει στη σχεδίαση και υλοποίηση των έργων που προκύπτουν από αυτές με βασικό άξονα την προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών με τον πολίτη και τις επιχειρήσεις.
    6. Μεριμνά για τον συνεχή εναρμονισμό του δικτυακού τόπου και της υποδομής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του Δήμου Θεσσαλονίκης με τα Εθνικά Πλαίσια Πιστοποίησης Δημόσιων Διαδικτυακών Τόπων και Ψηφιακής Αυθεντικοποίησης, με στόχο την διαρκή βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον Δήμο Θεσσαλονίκης προς τα επίπεδα Κυβέρνησης-προς-Κυβέρνηση (G2G), Κυβέρνησης-προς-πολίτες (G2C) και Κυβέρνησης-προς-επιχειρήσεις (G2B).
    7. Μεριμνά για την υλοποίηση διαδικτυακών εφαρμογών, οι οποίες θα έχουν ως επίκεντρο τον πολίτη και στόχο να αποτελέσουν ενιαίο χώρο διαλόγου (δημιουργία forums, on-line δημοσκοπήσεων κτλ.) με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενεργοποίηση των πολιτών μέσα στα πλαίσια της κοινωνικής δράσης.
    8. Αναπτύσσει εφαρμογές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε δράσεις και θέματα ολικής ποιότητας και εκσυγχρονισμού των Υπηρεσιών του Δήμου σε συνεργασία με το Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας Υπηρεσιών .
    9. Υποστηρίζει τις Υπηρεσίες του Δήμου στην οργάνωση και διεξαγωγή ερευνών (σύνταξη ερωτηματολογίου κ.α.), που κρίνονται απαραίτητες για την υλοποίηση του σκοπού/αποστολής του Τμήματος.

  • Τμήμα Διαχείρισης Δικτύων, Επικοινωνιών και Ασφάλειας

  • Τμήμα Υποστήριξης και Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων

  • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης

    Το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης της Δ/νσης Επιχειρησιακού Προγραμματισμού και Συστημάτων Τ.Π.Ε. έχει την αρμοδιότητα να:
    διεκπεραιώνει την αλληλογραφία της Δ/νσης, τηρεί το πρωτόκολλο, υποβάλλει στοιχεία απολογισμού και στατιστικά στοιχεία της Δ/νσης, επιμελείται τις εισηγήσεις, τα αιτήματα ανάληψης υποχρέωσης και όλες τις διοικητικές πράξεις απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία της Δ/νσης. Επίσης εκδίδει το ημερήσιο παρουσιολόγιο και απουσιολόγιο, διαχειρίζεται τις άδειες των εργαζομένων, τις βεβαιώσεις απεργιών και στάσεων απεργιών των υπαλλήλων, προωθεί τα τιμολόγια των προμηθευτών στις αρμόδιες υπηρεσίες, συγκεντρώνει τους λογαριασμούς των παρόχων Τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και τα προωθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες, συντάσσει έγγραφα και απαντητικές επιστολές τις Δ/νσης και παρέχει διοικητική υποστήριξη στον Προϊστάμενο της Δ/νσης.