33.2 C
Thessaloniki

Διεύθυνση Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων

Διεύθυνση Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων
Ημιόροφος και 1ος όροφος
Βασ. Γεωργίου Α΄ 1,  Τ.Κ.54640
Τηλ. 231331-7796

Τμήμα Υποστήριξης Δημοτικού Συμβουλίου
1ος όροφος
(Γραφείο 132Ε)
Τηλ. 231331-7776 – 231331-7830

Ημερήσιες Διατάξεις Συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου
Ψηφίσματα Δημοτικού Συμβουλίου
Ιστορικό Αρχείο Δημοτικού Συμβουλίου (1915-σήμερα)

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Οικονομικής Επιτροπής
& Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
Ημιόροφος
Τηλ. 231331-7756 – 231331-7792

Ημερήσιες Διατάξεις Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
Ημερήσιες Διατάξεις Οικονομικής Επιτροπής
Ημερήσιες Διατάξεις Δημοτικής Επιτροπής

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Λοιπών Συλλογικών
& Μονοπρόσωπων Διοικητικών Οργάνων
Η
μιόροφος
Τηλ. 231331-7816 – 231331-7818

Πρακτικά Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών
Ημερήσιες Διατάξεις Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών
Ημερήσιες Διατάξεις Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης
Πρακτικά Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης

TMHMATA

Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικού Συμβουλίου
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής

 

 

 

 

ΤΜΗΜΑΤΑ

  • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικού Συμβουλίου

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Οργανώνει και υποστηρίζει διοικητικά την ορκωμοσία του Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου, τις διαδικασίες για την πρώτη συγκρότησή του μετά από κάθε εκλογική διαδικασία, την κατά νόμο εκλογή του Προεδρείου και των μελών της Δημοτικής Επιτροπής, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
    2. Οργανώνει και υποστηρίζει διοικητικά τις Συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, τηρεί πρακτικά, καθαρογράφει και αναρτά τις Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου στην διαδικτυακή πύλη του Δήμου Θεσσαλονίκης και όπου προβλέπεται από την εκάστοτε νομοθεσία.
    3. Τηρεί αρχείο Επιτροπών και εκπροσώπων του Δήμου σε διαφόρους φορείς και όργανα που συγκροτούνται από το Δημοτικό Συμβούλιο.
    4. Μεριμνά για την ψηφιοποίηση των αποφάσεων και πρακτικών του ιστορικού αρχείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Αρχειοθετεί, καταλογογραφεί και τεκμηριώνει το αρχείο των Συνεδριάσεων. Φροντίζει για την πρόσβαση και διάχυση του περιεχομένου των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και την οικονομική, τεχνική και διοικητική λειτουργία του ιστορικού αρχείου.
  • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου

    Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Παρέχει διοικητική υποστήριξη στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου.
    2. Παρέχει διοικητική υποστήριξη στις Παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
    3. Υποστηρίζει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως προκύπτουν από την κείμενη Νομοθεσία και τις πολιτικές επιλογές της Διοίκησης του Δήμου.
    4. Είναι υπεύθυνο για τη διοικητική υποστήριξη και την εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος, συνεργαζόμενο με όποια υπηρεσία του Δήμου απαιτείται, στο πλαίσιο εφαρμογής των αρμοδιοτήτων του και της διεκπεραίωσης των απαιτούμενων συνεργατικών διαδικασιών.
  • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Δημοτικής Επιτροπής

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Παρέχει υποστήριξη στις αρμοδιότητες της Δημοτικής Επιτροπής σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
    2. Καταρτίζει την ημερήσια διάταξη της Δημοτικής Επιτροπής, σύμφωνα με τις εισηγήσεις των Υπηρεσιών, κατόπιν οδηγιών του Προέδρου και επιδίδει έγκαιρα στα μέλη αυτής τις προσκλήσεις για τις συνεδριάσεις.
    3. Τηρεί τα πρακτικά της Δημοτικής Επιτροπής, συντάσσει σύμφωνα με το νόμο τις αποφάσεις που λαμβάνονται και υποβάλλει αυτές για έγκριση, όπου απαιτείται, στις αρμόδιες αρχές.
    4. δ) Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης λοιπών Συλλογικών και Μονοπρόσωπων Οργάνων και Διοικητικής Υποστήριξης Διεύθυνσης.
  • Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης λοιπών Συλλογικών και Μονοπρόσωπων Οργάνων και Διοικητικής Υποστήριξης Διεύθυνσης

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Παρέχει διοικητική υποστήριξη στον Γενικό Γραμματέα και στα μονοπρόσωπα θεσμικά όργανα, εφόσον απαιτείται.
    2. Μεριμνά για τις διαδικασίες εκλογής του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης και τον υποστηρίζει διοικητικά.
    3. Μεριμνά για την εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο για τον ορισμό των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, των Ιδρυμάτων και των Επιχειρήσεων Ειδικού Σκοπού του Δήμου, καθώς και για κάθε τροποποίηση της σύν- θεσης των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, για τις διαδικασίες της σύστασης, συγχώνευσης και λύσης αυ- τών και για την τροποποίηση των καταστατικών τους.
    4. Μεριμνά για όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με τη συμμετοχή του Δήμου Θεσσαλονίκης σε άλλα Νομικά Πρόσωπα, Συνδέσμους και φορείς της πόλης
    5. Μεριμνά για τη συγκρότηση Ομάδων Εργασίας του Δήμου.
    6. Παρέχει διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης, μεριμνά για τον συντονισμό, τη διεκπεραίωση και την παρακολούθηση όλων των θεμάτων των Τμημάτων της Διεύθυνσης, τηρεί τα κοινόχρηστα αρχεία και συντονίζει την διάθεση του συνόλου των ανοικτών δεδομένων της Διεύθυνσης.
    7. Μεριμνά για την σύνταξη, ανάρτηση και διεκπεραίωση Αποφάσεων Δημάρχου, σχετικά με ορισμό και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε Αντιδημάρχους, Εντεταλμένους Συμβούλους, Γενικό Γραμματέα, Γενικούς Διευθυντές, καθώς επίσης και για την εξουσιοδότηση υπογραφών σε αιρετούς, στο Γενικό Γραμματέα και σε υπηρεσιακούς παράγοντες.