13.5 C
Thessaloniki
Αρχική Θέλω από τον Δήμο Ο Δήμος Γενική Διεύθυνση Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών

Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών

kep

Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

Η Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, σύμφωνα με τον ΟΕΥ του Δ.Θ., έχει ως βασικό στόχο την παροχή διοικητικών πληροφοριών και την ταχεία διεκπεραίωση των διοικητικών θεμάτων των πολιτών, από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση τελικής πράξης, σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες.

Τα τμήματα έχουν ως εξής:

  • Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών

  • Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης

    Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

Υποχρέωση αυτοπρόσωπης παρουσίας ή εκπροσώπησης πολιτών στα ΚΕΠ

Βάσει της υπ’ αρ. πρωτ. ΔΙΑΔΠ/Ε/7695/18-04-2003 εγκυκλίου της Διεύθυνσης Απλούστευσης Διαδικασιών και Παραγωγικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία πολιτών στα ΚΕΠ. Ειδάλλως οι πολίτες δύνανται να υποβάλλουν την αίτησή τους στο ΚΕΠ μέσω νόμιμου εκπροσώπου βάσει της κείμενης νομοθεσίας. Εξαιρούνται οι διαδικασίες όπου απαιτείται από τη Νομοθεσία αποκλειστικά η αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών στο ΚΕΠ (π.χ. καταχώριση του κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας).

Ως νόμιμοι εκπρόσωποι ορίζονται:

1. Τρίτα πρόσωπα μόνο όταν φέρουν:
α) την νόμιμη, για το σκοπό αυτό, εξουσιοδότηση, στην οποία έχει βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής του άμεσα ενδιαφερομένου, από οποιαδήποτε Διοικητική Αρχή, κατά τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν.2690/1999 όπως αντικαταστάθηκε από το Ν. 3242/2004).
ή
β) συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο στο οποίο να αναφέρεται ρητά η δυνατότητα να αιτηθεί της διαδικασίας.

2. Πληρεξούσιοι δικηγόροι, οι οποίοι θα πρέπει να φέρουν τόσο το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας όσο και τη δικηγορική ταυτότητά τους, η οποία πρέπει να είναι σε ισχύ.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΠ

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08:00-19:30 και
ΣΑΒΒΑΤΟ 08:00-13:30

Τρόποι επικοινωνίας με τα ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης

Από 06/09/2021 τα ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετούν τους πολίτες
ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08:00-19:30 και
ΣΑΒΒΑΤΟ 08:00-13:30

Η εξυπηρέτηση κοινού γίνεται :

  1. χωρίς να απαιτείται ραντεβού(εξυπηρέτηση με σειρά προσέλευσης

είτε

  1. με ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω της πλατφόρμας rantevou.kep.gov.gr
    (είσοδος με κωδικούς TAXISNET, εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα).

 

ΟΔΗΓΟΣ

Για τα έντυπα, τη νομοθεσία και τις διαδικασίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Ευρωπαίων πολιτών και πολιτών τρίτων χωρών (PDF)

Δικαιολογητικά Διαδικασιών

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΤΑ ΚΕΠ