All-line

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης , σε συνεργασία με το City College, University of York Europe Campus   και το Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και  Ψηφιακών Δεξιοτήτων , ξεκινά μία καμπάνια επικοινωνίας και εκπαίδευσης ατόμων, όλων των ηλικιών, με αδύναμες ψηφιακές ικανότητες.

Ήταν αρχές του  2021 όταν η δημότης Β.Κ. κατέθεσε αίτηση σε Υπηρεσία του Δ.Θ., με την οποία ζητούσε από τον Δήμο Θεσσαλονίκης να “διδάξουν τη νέα τεχνολογία” σε άτομα τα οποία και δεν τη γνωρίζουν αλλά και δεν έχουν πρόσβαση σε αυτήν.

Αυτό το γεγονός ήταν και το έναυσμα.

Τίτλος της πρωτοποριακής αυτής καμπάνιας που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην 85η  Δ.Ε.Θ. από 11-19/9/2021 :  ALL LINE.

 ALL LINE σημαίνει : ‘’Όλοι συνδεδεμένοι’’.

 Το σήμα με την πλοκή των τριών l συμβολίζει την μεταξύ τους συνεργασία και ‘’διασύνδεση’’ τριών γενεών (ηλικιών), της Α’ ηλικίας, της Β’ ηλικίας και της Γ’ ηλικίας.

Το πρωτοποριακό πρόγραμμα ALL LINE του Δήμου Θεσσαλονίκης, αποτελεί μία εκστρατεία που στοχεύει μέσα από ένα δίκτυο εθελοντών, αποτελούμενο σε πρώτο στάδιο από φοιτητές  του City College, University of York Europe Campus και σε δεύτερο στάδιο από μαθητές Β’βάθμιας εκπαίδευσης της πόλης μας, να φέρει σε επαφή όσους το  έχουν ανάγκη με την τεχνολογία και τις δυνατότητες  ενός ψηφιακού κόσμου, άγνωστου μέχρι σήμερα, σε αυτούς.

Ουσιαστικά οι εθελοντές της καμπάνιας  μας θα λειτουργούν ως ‘’πρεσβευτές’’ μετάδοσης γνώσης, χρήσης και εξοικείωσης με δημόσιες ψηφιακές υπηρεσίες (αρχικά με υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης) των συμπολιτών μας που και το έχουν ανάγκη αλλά και το επιθυμούν.

Με παράλληλες προωθητικές ενέργειες, πάντα προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες συνθήκες που επέφερε στην παγκόσμια κοινότητα και επιβάλλονται σε τοπικό επίπεδο η πανδημία COVID-19, όπως η δημιουργία:

  • σύντομων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σποτ
  • ευκολονόητων βίντεο και παρουσιάσεων ενθάρρυνσης,
  • εκπαιδευτικών ψηφιακών γραφείων και πολλών ακόμη ανάλογων δράσεων,

είμαστε βέβαιοι ότι θα επιτευχθούν οι βασικοί στόχοι της καμπάνιας μας, που είναι:

  • η βελτίωση της επικοινωνίας και της προσβασιμότητας,
  • η διευκόλυνση της καθημερινότητας,
  • η αποφυγή της περιθωριοποίησης και του αποκλεισμού των ατόμων με ανεπαρκές ή ελλιπές  επίπεδο ψηφιακής ικανότητας, χωρίς διακρίσεις και περιορισμούς.

Μπορεί η πανδημία του COVID-19 να περιόρισε πολλές ατομικές δραστηριότητες και ελευθερίες, ανέδειξε όμως από την άλλη,  την προσωπική θέληση για συμμετοχή στην εκπαίδευση, εμπιστοσύνη στην επικοινωνία και επένδυση στην μάθηση μέσα σε μια πιο συνεκτική και ανοικτή τοπική κοινωνία.

Φωτογραφίες από τη συνάντηση των υπευθύνων του προγράμματος με τους φοιτητές του City College (2-9-2021)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (PDF)
X