33.5 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΘέλω να ενημερωθώΔελτία τύπουΚ. Ζέρβας για την εξυπηρέτηση πολιτών στο τμήμα Τελών Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ)

Κ. Ζέρβας για την εξυπηρέτηση πολιτών στο τμήμα Τελών Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ)

Στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε εκτεταμένα στο ζήτημα της εξυπηρέτησης δημοτών από το Τμήμα Τελών Ακίνητης Περιουσίας.
«Το Τ.Α.Π. αποτελούσε τη βαθιά πληγή της λειτουργίας του Δήμου για δέκα και πλέον χρόνια. Υπήρχε μεγάλη ταλαιπωρία για τους δημότες, συνεχείς καυγάδες με τους υπαλλήλους – υπάλληλοι που εμφάνισαν προβλήματα υγείας από την πίεση που ασκούνταν στο τμήμα» και συμπλήρωσε πως «όλα αυτά χωρίς να δίνονται άμεσες λύσεις στα προβλήματα των δημοτών».

«Αποφασίσαμε να επέμβουμε δραστικά στις αρχές Φεβρουαρίου και να δώσουμε λύση μιας δια παντός σε αυτήν την κακή συνθήκη του Δήμου» και πρόσθεσε ότι προχώρησαν ουσιαστικές αλλαγές και αναδιαρθρώσεις.

Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε στη συνέχεια «ήδη από τις 02/03 το ΤΑΠ είναι ένα τμήμα που λειτουργεί υποδειγματικά, χωρίς ουρές, χωρίς εκνευρισμούς, χωρίς προβλήματα και συμπλήρωσε πως «καταθέτουν οι πολίτες τον φάκελο τους και παίρνουν αριθμό πρωτοκόλλου, φεύγουν από την υπηρεσία και ειδοποιούνται εντός 48-72 ωρών για να παραλάβουν τη βεβαίωσή τους, εφόσον δεν υπάρχει κώλυμα στον έλεγχο».

Όπως ενημέρωσε το σώμα, στην επιτυχία της μείωσης του χρόνου αναμονής έρχεται να προστεθεί εντός του επόμενου διαστήματος η ηλεκτρονική πληρωμή και η ταυτότητα οφειλής ώστε να εξοφλούνται οι υποχρεώσεις προς τον Δήμο εξ αποστάσεως.

Κλείνοντας τόνισε πως «όλα αυτά λοιπόν, από μια διοίκηση που δεν έχει όραμα, δεν έχει τη διάθεση να συγκρουστεί και δεν έχει κάνει τίποτα απολύτως πέρα από επικοινωνιακές φωτοβολίδες τους έξι πρώτους μήνες» και συμπλήρωσε πως «οι πολίτες βγάζουν τα συμπεράσματά τους και μας κρίνουν όλους».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ