Συμβουλές καλοκαιρινής διατροφής

6 Αυγούστου 2020 - 11:31

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να ξαναβρείτε τη φόρμα σας και να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά που σας άφησε ο προηγούμενος δύσκολος χειμώνας.

Δεν χρειάζονται ακραίες δίαιτες, που όχι μόνο δεν θα σας βοηθήσουν αλλά θα σας αποδυναμώσουν και θα σας κουράσουν. Η λύση είναι η μεσογειακή διατροφή, η οποία βασίζεται σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ψάρι και καρπούς. Τροφές που σε αφθονία βρίσκουμε στην χώρα μας στη διάρκεια  του καλοκαιριού.

 – Ακολουθήστε λοιπόν την μεσογειακή διατροφή και επιλέξτε ελαφριά γεύματα όπως ψάρι, θαλασσινά, άσπρο κρέας ή λαδερά με λαχανικά εποχής και όσπρια συνδυασμένα με φρέσκες ή βραστές σαλάτες.

–   Προσθέστε φρούτα, λαχανικά  και ωμούς ξηρούς καρπούς ως σνακ.

–   Καταναλώστε ελαφριά βραδινά όπως σαλάτες, γιαούρτι και φρούτα.

– Καταναλώστε ημερησίως 10-12 ποτήρια νερό, σε τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. ανά ώρα), διότι τους καλοκαιρινούς μήνες ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερο νερό για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του.

– Εκμεταλλευτείτε το χρόνο σας για να περπατήσετε, να κολυμπήσετε και γενικότερα να αυξήσετε την φυσική σας δραστηριότητα.

Σας ευχόμαστε….

Καλό καλοκαίρι!

Δημοτικά Ιατρεία – Συμβουλευτικό Γραφείο Διατροφής

X