Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021) και ισχύει, για την επισκευή επίπλων (καθισμάτων εργασίας υπαλλήλων) των ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης Π.Δ. 1.996,40€, με κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη τιμή για το σύνολο του ενδεικτικού προϋπολογισμού της υπηρεσίας, με απαραίτητη προϋπόθεση ότι η εκάστοτε τιμή ανά είδος να είναι εντός του ενδεικτικού προϋπολογισμού.
Η Μελέτη, Τεχνική Περιγραφή & Ενδεικτικός Προϋπολογισμός για την επισκευή επίπλων (καθισμάτων εργασίας υπαλλήλων) των ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης της Διεύθυνσης ΚΕΠ, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Πρόσκλησης.
Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης.(άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της Διεύθυνσης ΚΕΠ αναφέρεται ως κάτωθι:
Ενδεικτικός προϋπολογισμός
CPV: 50850000-8
Περιγραφή Υπηρεσίας | Ποσότητα | Τιμή Μονάδας χωρίς ΦΠΑ | Συνολική Αξία χωρίς ΦΠΑ | Αξία Φ.Π.Α. 24% | Τελική Συνολική Αξία με ΦΠΑ 24% | |
Αντικατάσταση μηχανισμού σε τροχήλατο κάθισμα εργασίας SATO | 1 | 25,00 | 25,00 | 6,00 | 31,00 | |
Αντικατάσταση κώνου τροχήλατου καθίσματος εργασίας SATO. | 1 | 28,00 | 28,00 | 6,72 | 34,72 | |
Αντικατάσταση βάσης πολυαμιδίου | 1 | 35,00 | 35,00 | 8,40 | 43,40 | |
Αντικατάστασή μηχανισμού τριών θέσεων σε τροχήλατο κάθισμα εργασίας SATO. (τύπου SYNCHRO Γερμανίας) | 4 | 80,00 | 320,00 | 76,80 | 396,80 | |
Αντικατάσταση μηχανισμού σε τροχήλατο διευθυντικό κάθισμα SATO (τύπου SYNCHRO Γερμανίας). | 1 | 70,00 | 70,00 | 16,80 | 86,80 | |
Αλλαγή ταπετσαρίας με ύφασμα και αφρολέξ σε έδρα διευθυντικού καθίσματος. | 1 | 45,00 | 45,00 | 10,80 | 55,80 | |
Αλλαγή ταπετσαρίας με ύφασμα και αφρολέξ σε έδρα και πλάτη διευθυντικού καθίσματος. | 1 | 115,00 | 115,00 | 27,60 | 142,60 | |
Αντικατάσταση αμορτισέρ ύψους (τύπου complet, ενισχυμένο), σε διευθυντικά καθίσματα SATO | 2 | 40,00 | 80,00 | 19,20 | 99,20 | |
Αντικατάσταση αμορτισέρ ύψους (τύπου complet, ενισχυμένο), σε τροχήλατο κάθισμα εργασίας. | 7 | 35,00 | 245,00 | 58,80 | 303,80 | |
Αντικατάσταση ρόδας σε τροχήλατο κάθισμα. | 20 | 4,00 | 80,00 | 19,20 | 99,20 | |
Αντικατάσταση μηχανισμού πλάτης σε καθίσματα εργασίας SATO. | 2 | 28,00 | 56,00 | 13,44 | 69,44 | |
Αλλαγή ταπετσαρίας με ύφασμα και αφρολέξ σε τροχήλατο κάθισμα εργασίας SATO. | 5 | 75,00 | 375,00 | 90,00 | 465,00 | |
Προμήθεια, προσαρμογή και τοποθέτηση σετ μπράτσων σε τροχήλατα καθίσματα εργασίας. | 4 | 34,00 | 136,00 | 32,64 | 168,64 | |
Σύνολα | 50 | 1.610,00 | 386,40 | 1.996,40 |
Η διάρκεια της απευθείας ανάθεσης για την επισκευή επίπλων (καθισμάτων εργασίας υπαλλήλων) των ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης, ορίζεται έως 31/12/2024, από την υπογραφή και ανάρτηση της Απόφασης Δημάρχου στο ΚΗΜΔΗΣ.
Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Παρακαλούμε όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 19/11/2024 ημέρα Τρίτη και ώρα 12:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Προμηθειών & Αποθηκών, 1ος όροφος, Γραφείο 1091Β, Β. Γεωργίου Α’1, ΤΚ 54636, αρμόδιος υπάλληλος κ. Φ. Κουτσοκώστας τηλ. 2313317530.
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
- Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση. Η υποχρέωση αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.), τους διαχειριστές β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)
- Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους
Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς”.
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από την Διεύθυνση ΚΕΠ, αρμόδια υπάλληλος κ. Ε. Μαργαρίτη, e-mail: e.margariti@thessaloniki.gr, τηλ: 2313316447.
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ | Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ |
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ |
ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ |
ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ | & ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ |
ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ |
Για να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το έντυπο για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.