Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021 και ισχύει), με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει συνολικής/τελικής τιμής, για την ανάδειξη αναδόχου που θα αναλάβει την εκτέλεση της παροχής υπηρεσιών που αφορά στην ανάθεση εργασιών για τον «Έλεγχο & Πιστοποίηση Ανελκυστήρων Δήμου Θεσσαλονίκης, έτους 2025» προϋπολογισ- μού δαπάνης 14.607,20 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., για τις ανάγκες της Διευθύνσης Κατασκευών και Συντηρήσεων, του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Η ΔΚΣ 2/ 18-03-2025 μελέτη «Έλεγχος & Πιστοποίηση Ανελκυστήρων Δήμου Θεσσαλονίκης, έτους 2025» αφορά τις απαραίτητες ενέργειες για τoν έλεγχο και την πιστοποίηση των ανελκυστήρων όλων των Δημοτικών Καταστημάτων, η οποία είναι αναγκαία να γίνεται κάθε χρόνο όπως επιβάλλει η νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία των ανελκυστήρων. Η πιστοποίηση πρέπει να πραγματοποιηθεί από επίσημο, ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, (Οι επιθεωρήσεις των ανελκυστήρων αφορούν στη διενέργεια τόσο αρχικών όσο και περιοδικών ελέγχων για την εξασφάλιση της ασφαλούς και απρόσκοπτης λειτουργίας τους. Η εξακρίβωση της καλής κατάστασης των ανελκυστήρων από Ανεξάρτητο και Εγκεκριμένο Οργανισμό αποτελεί επίσημη νομοθεσία του Ελληνικού Κράτους, σύμφωνα με τη σχετική Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύεται στο ΦΕΚ 2604/Β/22-12-2008, την Υπουργική Απόφαση με αριθ. Φ.7.5/1816/88 της 27/02/2004 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 470 Β της 05/03/2004, την Κοινή Υπουργική Απόφαση (KYA) με αριθ. ΦΑ’ 50/12081/642 της 26/07/2006 στο ΦΕΚ 1222 της 05.09.2006, την Υπουργική Απόφαση με αριθ. 999 της 03/01/2007 στο ΦΕΚ 57 Β της 24.01.2007, Απόφαση του Υπουργείου Ανταγωνιστικότητας Οικονομία και Ναυτιλίας της 19.04.2011 με αριθμό Φ.50/503/168 στο ΦΕΚ 844 Β της 16.05.2011με τίτλο: ‘’Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 115239/25702/3627 της 21 Δεκ. 1965/11 Ιαν. 1966 (ΦΕΚ Β’ 8) Απόφασης του Υπουργού Βιομηχανίας «Περί ερμηνείας των διατάξεων του Νόμου 4483/65»’’. Η απόφαση αυτή θέτει σε εφαρμογή τις απαιτήσεις του Προτύπου ΕΛΟΤ HD 384 όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το πρότυπο ΕΛΟΤ 60364:2020 και της ισχύουσας Νομοθεσίας.)
Η παρούσα συγγραφή τεχνικών προδιαγραφών, αφορά τον έλεγχο και την πιστοποίηση των ανελκυστήρων του Δήμου Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί. Δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν Οργανισμοί Επιθεώρησης που είναι διαπιστευμένοι από το ΕΣΥΔ για την εφαρμογή της Οδηγίας 2014/33/EE και της Ελληνικής Νομοθεσίας (Κ.Υ.Α. Αριθ. Οικ. Φ9.2 / 39507/167 – Φ.Ε.Κ. 1047 / Β / 13.04.2016) και κοινοποιημένοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο Προϋπολογισμός που αφορά τον Έλεγχο & Πιστοποίηση Ανελκυστήρων του Δήμου Θεσσαλονίκης θα βαρύνει τον Κ.Α. 30/6142.02.01 «ΑΜΟΙΒΕΣ ΓΙΑ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ» ποσού 14.607,20 της Δ/νσης Κατασκευών και Συντηρήσεων
H ΔΚΣ 2/ 18-03-2025 μελέτη (Ενδεικτικός Προϋπολογισμός η Τεχνική Περιγραφή-Τεχνικές Προδιαγραφές και το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς) για τον Έλεγχος & Πιστοποίηση Ανελκυστήρων του Δήμου Θεσσαλονίκης για το έτος 2025 αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας πρόσκλησης.
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε μέρες (5) πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν. 4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν. 4782/2021).
Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης ανέρχεται στο ποσό των 14.607,20 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% (καθαρό ποσό 11.780,00 € + Φ.Π.Α. 24% 2.827,20 € Σύνολο = 14.607,20 €) με κριτήριο ανάθεσης την χαμηλότερη τιμή σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 101870/24-04-2025 Υπηρεσιακό Σημείωμα της Δ/νσης Κατασκευών και Συντηρήσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης ως κάτωθι τον παρακάτω πίνακα :
« ΈΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ » | |||||||
Α/Α | Περιγραφή | Μ.Μ. | Ποσότητα | Τιμή Μονάδος | Δαπάνη | ||
1 | Αρχικός έλεγχος & έκδοση επιθεώρησης | τεμ. | 62 | 150,00 | 9.300,00 | ||
2 | Επανέλεγχος και ολοκλήρωση πιστοποίησης | τεμ. | 62 | 40,00 | 2.480,00 | ||
Σύνολο καθαρής αξίας | 11.780,00 | ||||||
Φ.Π.Α. 24% | 2.827,20 | ||||||
Γενικό σύνολο δαπάνης | 14.607,20 | ||||||
Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν. 4782/202,καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ. πρώτ.125210/21-05-2021 της Δ/νση Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης
Παρακαλούμε όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων μέχρι τις 06 Μαΐου 2025 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 μ.μ. στο Δημαρχιακό Μέγαρο (Κτίριο Β΄ 1ος όροφος, Γραφείο 108Β) Βασιλέως Γεωργίου Α΄1 Τ.Κ.54636 Θεσσαλονίκη Δ/νση Προμηθειών & Αποθηκών, Τμήμα Προμηθειών, αρμόδια υπάλληλος κ Θωμαή Παπαχρήστου τηλ. 2313317538.
Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς”. Η εν λόγω δαπάνη εντάσσεται στην υποχρεωτικότητα της ανωτέρω ΚΥΑ δηλαδή στην υποχρεωτική έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου.
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016:
- Απόσπασμα ποινικού μητρώου, ή Υπεύθυνη δήλωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 43 παρ.7αγ Ν.4605/2019).Η υποχρέωση αφορά ιδίως: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Αντίγραφο καταστατικού της εταιρίας
- Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, μπορείτε να λαμβάνετε από το Τμήμα Συντηρήσεων, Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων της Δ/νσης Κατασκευών κι Συντηρήσεων, Δ/νση: Αγγελάκη 13 Τ.Κ.54621 Τηλ:2313318446, αρμόδιος υπάλληλος κ. Ε .Μάμμος e-mail:e.mammos@thessaloniki.gr.
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗΣ |
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ |
Για να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.