Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021), για τ Εργασίες Καθαρισμού Δομών, Βιολογικού Καθαρισμού Στρωμάτων & Επιφανειών, με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ «ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΕΣ ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΕΓΩΝ Δ.Θ με Κωδικό ΟΠΣ 6001891» και «ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΩΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ Δ.Θ. με Κωδικό ΟΠΣ 6001592» Π.Δ. 11.288,59€ με ΦΠΑ 24% με κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη τιμή για το σύνολο του ενδεικτικού προϋπολογισμού της υπηρεσίας, με απαραίτητη προϋπόθεση ότι η εκάστοτε τιμή να είναι εντός του ενδεικτικού προϋπολογισμού.
Η Μελέτη 7/2025 για Εργασίες Καθαρισμού Δομών, Βιολογικού Καθαρισμού Στρωμάτων & Επιφανειών της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Πρόσκλησης.
Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης.(άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας αναφέρεται ως κάτωθι:
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΚΑ 6473.15.01 «ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ” ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΕΣ ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΕΓΩΝ Δ.Θ. ”’, ΕΣΠΑ 2021-2027»
Α/Α | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ | CPV | ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ | ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ σε € |
1 | Καθαρισμός Δομών(«Υπνωτήριο Αστέγων» & «Ανοικτό Κέντρο Ημέρας») | 90911000-6 | τ.μ. | 2.000 | 1,54 € | 3.080,00 |
2 | Βιολογικός καθαρισμός μονού στρώματος ύπνου Δομών(«Υπνωτήριο Αστέγων» & «Ανοικτό Κέντρο Ημέρας») | 90910000-9 | τεμάχιο | 100 | 20,35 € | 2.035,00 |
ΣΥΝΟΛΟ | 5.115,00 | |||||
Φ.Π.Α. 24% | 1.227,60 | |||||
ΣΥΝΟΛΟ με Φ.Π.Α. 24%: | 6.342,60 |
Κ.Α. 6473.14.01 «ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ” ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΩΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ Δ.Θ.”, ΕΣΠΑ 2021-2027»
Α/Α | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ | CPV | ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ | ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ σε € |
1 | Καθαρισμός Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών και Παιδιών | 90911000-6 | τ.μ. | 1.000 | 1,54 € | 1.540,00 |
2 | Βιολογικός καθαρισμός μονού στρώματος ύπνου Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών και Παιδιών | 90910000-9 | τεμάχιο | 100 | 20,35 € | 2.035,00 |
3 | Βιολογικός καθαρισμός καναπέ/ πολυθρόνας
Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών και Παιδιών |
90910000-9 | ανά θέση | 30 | 13,79 € | 413,70 |
ΣΥΝΟΛΟ | 3.988,70 | |||||
Φ.Π.Α. 24% | 957,29 | |||||
ΣΥΝΟΛΟ με Φ.Π.Α. 24%: | 4.945,99 |
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ: 9.103,70€
ΦΠΑ 24%: 2.184,89€
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ: 11.288,59€
Η διάρκεια της απευθείας ανάθεσης για Εργασίες Καθαρισμού Δομών, Βιολογικού Καθαρισμού Στρωμάτων & Επιφανειών ορίζεται έως 31/12/2025 από την υπογραφή και ανάρτηση της Σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ.
Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Παρακαλούμε όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 28/05/2025 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Προμηθειών & Αποθηκών, 1ος όροφος, Γραφείο 1091Β, Β. Γεωργίου Α’1, ΤΚ 54636, αρμόδιος υπάλληλος κ. Φ. Κουτσοκώστας τηλ. 2313317530.
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
- Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση. Η υποχρέωση αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.), τους διαχειριστές β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)
- Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους
Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς” Η εν λόγω δαπάνη εντάσσεται στην υποχρεωτικότητα της ανωτέρω ΚΥΑ δηλαδή στην υποχρεωτική έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από την Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας αρμόδιος υπάλληλος Κος Γ. Χατζής, τηλ:2313318914, e-mail: g.chatzis@thessaloniki.gr
Για να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το έντυπο για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.