36 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΘέλω να ενημερωθώΠροκηρύξεις και ΔιακηρύξειςΠρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος - Απευθείας Ανάθεση για την Προμήθεια Αντιγραφών κλειδιών και...

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος – Απευθείας Ανάθεση για την Προμήθεια Αντιγραφών κλειδιών και εργασιών για τις Δομές αστέγων και την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου έργου με τίτλο «REACT» (Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki), Προϋπολογισμός δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 10.019,20€ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α 24%.

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος – Απευθείας Ανάθεση για την Προμήθεια Αντιγραφών κλειδιών και εργασιών για τις Δομές αστέγων και την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου έργου με τίτλο «REACT» (Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki)

O Δήμος Θεσσαλονίκης προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021, για την Προμήθεια Αντιγραφών κλειδιών και εργασιών για τις Δομές αστέγων και την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου έργου με τίτλο «REACT» «(Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki)» που αφορά στην υποστήριξη της φιλοξενίας προσφύγων στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της υπ΄αριθμ .πρωτ. 1295/20-04-2021 Συμφωνίας Επιδότησης του Δήμου Θεσσαλονίκης με το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου και της υπ΄αριθμ. 460039/15-12-2021 Έγκριση Παράτασης Χρηματοδότησης Προγράμματος ΕΣΤΙΑ 2021 του Υπουργείου Μετανάστευσης & Ασύλου. Με την υπ΄αριθμ 154529/16-03-2022 Επιστολή ενημέρωσης του Υπουργείου Μετανάστευσης & Ασύλου εγκρίθηκε η παράταση χρηματοδότησης δυναμικότητας τους, ήτοι του αριθμού των θέσεων στέγασης.
Την Α.Ο.Ε. 766/30-05-2016 με ΑΔΑ: ΩΙΠ8ΩΡ5-8Ψ4 που εγκρίνει κατά πλειοψηφία την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου έργου με τίτλο «REACT» «(Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki)» της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ με το Δήμο Θεσσαλονίκης.
Την Α.Ο.Ε. 1259/22-12-20221 με ΑΔΑ:ΩΘ14ΩΡ5-272 έγκριση παράτασης υλοποίησης του χρηματοδοτούμενου του στεγαστικού προγράμματος ΕΣΤΙΑ 2021 με τίτλο: Φιλοξενία για Αιτούντες Διεθνή Προστασία με τον διακριτικό τίτλο react ((Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki)».
Η οικονομική επιτροπή με την υπ΄αριθμ.412/13-04-2022 απόφαση της ενέκρινε την παράταση της υλοποίησης του χρηματοδοτούμενου στεγαστικού Προγράμματος ΕΣΤΙΑ 2021, με τίτλο: Φιλοξενία για Αιτούντες Διεθνή Προστασία με τον διακριτικό τίτλο: «REACT» «(Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki)».
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης οφείλει τις Δομές Αστέγων και την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου έργου με τίτλο «REACT» «(Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki)» να επιδιορθώνει τις εκάστοτε βλάβες στις κλειδαριές στους κυλίνδρους ή στους συνδυασμούς καθώς επίσης να παρέχει υπηρεσίες διάρρηξης ή ανοίγματος πόρτας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης Επίσης να προμηθεύσει με σετ κλειδιών σε κάθε νέα οικογένεια ωφελούμενων που εισέρχεται σε κάθε διαμέρισμα του προγράμματος.
Ο Προϋπολογισμός δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των (10.019,20.€) Δέκα Χιλιάδων Δέκα Εννέα Ευρώ και Είκοσι Λεπτών συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α 24% και κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη τιμή.
Ο Ενδεικτικός Προϋπολογισμός, οι Τεχνικές Προδιαγραφές και οι Ειδικοί ΄Οροι, για την Προμήθεια Αντιγραφών κλειδιών και εργασιών για την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου έργου με τίτλο «REACT» (Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki) αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσης Πρόσκλησης.
Οι ποσότητες ανά είδος με Α/Α :από 1 έως και 4 αφορά προμήθεια και πιο συγκεκριμένα αφορά αντιγραφή κλειδιών τύπου: Απλά οικιών, θωρακισμένα υπερασφαλείας, θωρακισμένα ασφαλείας και αποτυπώσεως.
– Για την αντιγραφή των κλειδιών να χρησιμοποιηθούν εξειδικευμένα μηχανήματα μηδενίζοντας την πιθανότητα λάθους.
– Σε περίπτωση ελαττώματος που καθιστά την χρήση του αδύνατη, ο ανάδοχος θα πρέπει να φροντίσει για την ολική αντικατάσταση του αντιγράφου κλειδιού. Το κόστος μεταφοράς που θα απαιτηθεί για την αντικατάσταση του αντιγράφου κλειδιού βαρύνουν τον ανάδοχο.
Οι ποσότητες ανά είδος με Α/Α :από 5 έως και 8 Αφορά εργασία και πιο συγκεκριμένα αφορά άνοιγμα απλής ή θωρακισμένης πόρτας και διάρρηξη απλής ή θωρακισμένης πόρτας.
Οι ποσότητες ανά είδος με Α/Α :από 9 έως και 13 Αφορά προμήθεια ανταλλακτικών ή εξαρτημάτων και γενικά των υλικών που απαιτούνται καθώς και την εργασία αντικατάστασης τους ή αλλαγής ή τοποθέτησης τους. Πιο συγκεκριμένα αφορά την αλλαγή απλού ή κυλίνδρου ασφαλείας, αλλαγή συνδυασμού και αντικατάσταση κλειδαριάς απλής ή θωρακισμένης πόρτας.
-Σε περίπτωση ελαττώματος που καθιστά την χρήση του εξαρτήματος ή ανταλλακτικού ή υλικού αδύνατη, ο ανάδοχος θα πρέπει να φροντίσει για την ολική αντικατάσταση. Το κόστος μεταφοράς που θα απαιτηθεί για την αντικατάσταση του ανταλλακτικού και της εργασίας που απαιτείται βαρύνει τον ανάδοχο.
Οι ποσότητες ανά είδος με Α/Α : 14 Αφορά προμήθεια τηλεχειριστηρίου γκαραζόπορτας με κυλιόμενο κωδικό.
– Σε περίπτωση ελαττώματος που καθιστά την χρήση του αδύνατη, ο ανάδοχος θα πρέπει να φροντίσει για την ολική αντικατάσταση του. Το κόστος μεταφοράς που θα απαιτηθεί για την αντικατάσταση βαρύνει τον ανάδοχο.
Οι ποσότητες ανά είδος με Α/Α 15 -Αφορά προμήθεια κλειδαριών επίπλων ασφαλείας για συρτάρια και πορτάκια επίπλων. Περιλαμβάνει αντικρυστό λαμάκι, επιστόμιο κυλίνδρου και 2 κλειδιά.
– Σε περίπτωση ελαττώματος που καθιστά την χρήση της κλειδαριάς αδύνατη, ο ανάδοχος θα πρέπει να φροντίσει για την ολική αντικατάσταση της. Το κόστος μεταφοράς που θα απαιτηθεί για την αντικατάσταση βαρύνει τον ανάδοχο.
Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης ανέρχεται στο ποσό των Δέκα Χιλιάδων Δέκα Εννέα Ευρώ και Είκοσι Λεπτών (10.019,20 €) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% (Καθαρό ποσό 8.080,00 + Φ.Π.Α. 24%1939,20 €) ως κάτωθι:

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΕΓΩΝ Κ.Α: 60/7341.085.01

Α/Α

ΕΙΔΟΣ

CPV

ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΑΔΑΣ σε €          ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α.

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ σε €

1 Αντιγραφές κλειδιών τύπου: απλά 44522200-7 Τεμ. 20        3,00       60,00
2 Αντιγραφές κλειδιών τύπου: θωρακισμένα υπερασφαλείας 44522200-7 Τεμ. 6      23,00      138,00
3 Αντιγραφές κλειδιών τύπου: θωρακισμένα ασφαλείας 44522200-7 Τεμ. 6        7,00       42,00
4 Αντιγραφές κλειδιών τύπου: αποτυπώσεως 44522200-7 Τεμ. 6        5,00       30,00
5 Άνοιγμα απλής πόρτας 45421100-5 ΥΠΗΡΕΣΙΑ 2      20,00       40,00
6 Άνοιγμα θωρακισμένης πόρτας 45421100-5 ΥΠΗΡΕΣΙΑ 2      30,00       60,00
7 Διάρρηξη  απλής πόρτας 45421100-5 ΥΠΗΡΕΣΙΑ 2      30,00       60,00
8 Διάρρηξη  θωρακισμένης πόρτας 45421100-5 ΥΠΗΡΕΣΙΑ 2      90,00      180,00
9 Εργασία και αντικατάσταση απλού κυλίνδρου 44522400-9 Τεμ. 2      35,00       70,00
10 Εργασία και αντικατάσταση κυλίνδρου ασφαλείας 44522400-9 Τεμ. 2      55,00      110,00
11 Εργασία και αντικατάσταση συνδυασμού 44522400-9 Τεμ. 2      95,00      190,00
12 Εργασία και αντικατάσταση κλειδαριάς απλής πόρτας 44521100-9 Τεμ. 2      35,00       70,00
13 Εργασία και αντικατάσταση κλειδαριάς θωρακισμένης πόρτας 44521100-9 Τεμ. 2     200,00      400,00
14 Τηλεχειριστήριο γκαραζόπορτας 38820000-9 Τεμ 6

50,00

   300,00  
15 Κλειδαριά επίπλων ασφαλείας 44520000-1 Τεμ 35

20

   700,00  
ΣΥΝΟΛΟ 2.450,00    
Φ.Π.Α. 24%       588,00  
ΣΥΝΟΛΟ με Φ.Π.Α. 24%:  3.038,00

 

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ “REACT” (Refugee,Assistance,Collaboration,Thessaloniki)

K.A.:60/6473.11.01

Α/Α ΕΙΔΟΣ CPV ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΑΔΑΣ σε €               ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ σε €
1 Αντιγραφές κλειδιών τύπου: απλά οικιών 44522200-7 Τεμ. 70 3,00

     210,00

2 Αντιγραφές κλειδιών τύπου: θωρακισμένα υπερασφαλείας 44522200-7 Τεμ. 20  23,00      460,00
3 Αντιγραφές κλειδιών τύπου: θωρακισμένα ασφαλείας 44522200-7 Τεμ. 20    7,00      140,00
4 Αντιγραφές κλειδιών τύπου: αποτυπώσεως 44522200-7 Τεμ. 20 5,00      100,00
5 Άνοιγμα απλής πόρτας 45421100-5 ΥΠΗΡΕΣΙΑ 8      20,00      160,00
6 Άνοιγμα θωρακισμένης πόρτας 45421100-5 ΥΠΗΡΕΣΙΑ 8      30,00      240,00
7 Διάρρηξη  απλής πόρτας 45421100-5 ΥΠΗΡΕΣΙΑ 8     30,00      240,00
8 Διάρρηξη  θωρακισμένης πόρτας 45421100-5 ΥΠΗΡΕΣΙΑ 8     90,00      720,00
9 Εργασία και αντικατάσταση απλού κυλίνδρου 44522400-9 Τεμ. 8   35,00 280,00
10 Εργασία και αντικατάσταση κυλίνδρου ασφαλείας 44522400-9 Τεμ. 8  55,00 440,00
11 Εργασία και αντικατάσταση συνδυασμού 44522400-9 Τεμ. 8  95,00 760,00
12 Εργασία και αντικατάσταση κλειδαριάς απλής πόρτας 44521100-9 Τεμ. 8   35,00 280,00
13 Εργασία και αντικατάσταση κλειδαριάς θωρακισμένης πόρτας 44521100-9 Τεμ. 8 200,00  1.600,00
ΣΥΝΟΛΟ  5.630,00
Φ.Π.Α. 24%  1.351,20  
ΣΥΝΟΛΟ με Φ.Π.Α. 24%:  6.981,20  
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ REACT ΜΕ ΦΠΑ 10.019,20

 

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την προμήθεια αντιγραφών κλειδιών και εργασιών για την υλοποίηση του χρηματοδοτούμενου έργου με τίτλο «REACT»και ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΕΓΩΝ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΣΠΑ .
Η παρακολούθηση της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.441/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021.καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ. πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Παρακαλούμε όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων μέχρι πέντε 05 Αυγούστου ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00 μ.μ., στο Δημαρχιακό Μέγαρο Κτίριο Β΄ 1ος όροφος Γραφείο 108Β Βασιλέως Γεωργίου Α΄ 1 ΤΚ 54636 Θεσσαλονίκη, Δ/νση Προμηθειών & Αποθηκών, Τμήμα Προμηθειών, αρμόδια υπάλληλος Παπαχρήστου Θωμαή, τηλ. 2313317538, e-mail:t.papaxristou@thessaloniki.gr.
Επιπρόσθετα, ο τελικός ανάδοχος προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσει κατά την υπογραφή του συμφωνητικού και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016:
• Απόσπασμα ποινικού μητρώου. ή Υπεύθυνη δήλωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 43 παρ.7αγ Ν.4605/2019). Η υποχρέωση αφορά ιδίως: α) Στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.) και IKE ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών, η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά κατ’ ελάχιστον στους διαχειριστές, β) Στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά κατ’ ελάχιστον τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. γ) Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων, η υποχρέωση των προηγούμενων εδαφίων αφορά στους νόμιμους εκπροσώπους
• Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
• Ασφαλιστική ενημερότητα
• Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας & έγγραφα ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ.ΓΕΜΗ).
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από την Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας, Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης, Ταχ. Δ/νση Μοναστηρίου 53-55, Τ.Κ. 546 27, αρμόδιος υπάλληλος Κ. Βόγδανος, τηλ:2313318944 e-mail:k.vogdanos@thessaloniki.gr. Γ. Χατζής τηλ. 2313-318914.
e-mail:g.chatzis@thessaloniki.gr

         Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ              Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
        ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ              ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΕΡΒΑΣ     ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΥΠΚΑΣ

Για να κατεβάσετε την Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ

Για να κατεβάσετε τις Τεχνικές Προδιαγραφές, τον Ενδεικτικό Προϋπολογισμό και τους Ειδικούς Όρους, πατήστε εδώ

Για να κατεβάσετε την Ενημέρωση σχετικά με την επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων, πατήστε εδώ

Για να κατεβάσετε την Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρ. 73, πατήστε εδώ

Για να κατεβάσετε το Υπόδειγμα Οικονομικής Προσφοράς, πατήστε εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ