ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ»
Σας ενημερώνουμε ότι στις 08-02-2019 αναρτήθηκε ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) στην οποία αναφέρεται: «Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 15/02/2019 από ώρα 09:00 έως 18:00, θα τεθούν εκτός λειτουργίας τα συστήματα ΕΣΗΔΗΣ (Δημόσια Έργα, Αγαθά-Υπηρεσίες) και ΚΗΜΔΗΣ για λόγους αναβάθμισης και συντήρησης. Για το λόγο αυτό, οι αναθέτουσες αρχές δεν θα πρέπει να καθορίζουν για το διάστημα από την Παρασκευή 15/02/2019 έως και την Δευτέρα 18/02/2019, διαδικασίες ηλεκτρονικών διαγωνισμών όπως καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής προσφορών, ημερομηνίες αποσφράγισης προσφορών, υποβολή δικαιολογητικών κατακύρωσης, υποβολή ενστάσεων ή προδικαστικών προσφυγών, υποβολή διευκρινήσεων κλπ. Εφόσον έχουν ήδη καθορισθεί διαδικασίες διαγωνισμών για το ανωτέρω διάστημα θα πρέπει αυτές να μετατεθούν με σχετικές αντίστοιχες αποφάσεις των αναθετουσών αρχών».
Ως εκ τούτου η ημερομηνία λήξης υποβολής και αποσφράγισης προσφορών του δημοσίου ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού με αριθμό Διακήρυξης 3Ε/2019 (συστημικός αριθμός 79790) για την επιλογή Αναδόχου κατασκευής του έργου: «Διαμόρφωση σχολικών αυλών στις Δ΄ και Ε΄ Δ.Κ. με βιοκλιματικά κριτήρια Τ.Π.» προϋπολογισμού δαπάνης δυο εκατομμύρια τετρακόσιες εβδομήντα οκτώ χιλιάδες ευρώ (2.478.000,00€) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α», κατά τα οριζόμενα στην από 08-02-2019 Ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) μετατίθενται ως ακολούθως:
- ημερομηνία λήξης ηλεκτρονικής υποβολής των προσφορών της εν λόγω διακήρυξης, η 28η Φεβρουαρίου 2019 και ώρα 13.00
- ημερομηνία αποσφράγισης αυτών η 6η Μαρτίου και ώρα 10.00,
σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 83/13-02-2019 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής (ΑΔΑΜ: 19PROC004466869) του Δήμου Θεσσαλονίκης ως αρμόδιο όργανο, την οποία μπορείτε να αναζητήσετε ε δ ώ.
Για να κατεβάσετε την υπ’ αριθ. 83/13-02-2019 Απόφαση Οικονομικής Επιτροπής που αφορά στη μετάθεση ημερομηνίας λήξης υποβολής και αποσφράγισης προσφορών του ανωτέρω δημοσίου ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού, κάντε κλικ ε δ ώ