Τη σημαντική συμβολή της δράσης του Δήμου Θεσσαλονίκης «Διπλωματία των Πόλεων» στην ενίσχυση της αύξησης ξένων τουριστών αλλά και την τόνωση της τοπικής επιχειρηματικότητας βράβευσε η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης.
Κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης ετήσιας εκδήλωσης της Ένωσης, ο πρόεδρός της, Βύρων Θεολόγης, αναφέρθηκε στην καινοτόμα σύλληψη της δράσης και στα θετικά αποτελέσματα που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια στην ευρύτερη περιοχή μέσα από τις στοχευμένες ενέργειές της.
«Η αναγνώριση της δουλειάς που κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια μεθοδικά και στοχευμένα μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε. Από την πρώτη στιγμή της ανάληψης της διοίκησης του Δήμου από τον Γιάννη Μπουτάρη, τόσο ο ίδιος ο Δήμαρχος όσο και όλοι οι συνεργάτες του, στοχεύσαμε στην εξωστρέφεια. Πλέον, η Θεσσαλονίκη είναι ένας προορισμός αναγνωρίσιμος, έχει μπει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και μας επιλέγουν για τις διακοπές τους τουρίστες από όλη την υφήλιο» σχολιάζει ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας και προσθέτει: «Η συγκεκριμένη διάκριση, εκείνες που προηγήθηκαν, αλλά και όσες θα ακολουθήσουν, αποδεικνύουν περίτρανα πως όταν υπάρχει σχέδιο μπορεί κανείς να φτάσει στο στόχο του. Από το 2011 που αναλάβαμε τα ηνία του Δήμου μέχρι και σήμερα καταφέραμε να τριπλασιάσουμε τους τουρίστες της πόλης και να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη… sold out για όλο το χρόνο. Ήταν ο μόνος τρόπος για να κρατήσουμε την πόλη όρθια και να στηρίξουμε την τοπική επιχειρηματικότητα σε χρόνια παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης και με κεντρικές πολιτικές που ήταν και εξακολουθούν να είναι εχθρικές στο επιχειρείν και την αυτοδιοίκηση. Πλέον, η «Διπλωματία των Πόλεων» ‘’ενηλικιώνεται’’ και στοχεύει στις δυναμικά ανερχόμενες αγορές της Ασίας, της Αραβικής Χερσονήσου και των ΗΠΑ. Είμαι σίγουρος ότι και από εκεί θα αντλήσουμε σημαντικά αποτελέσματα και οφέλη για την πόλη μας».
Ο Σπύρος Πέγκας, κατά τη σύντομη τελετή βράβευσης, έκανε αναφορά στα διοικητικά στελέχη του Τμήματος Τουρισμού του Δήμου, τα οποία με τις γνώσεις τους, τις ικανότητές τους και την τεχνογνωσία τους αποτελούν, όπως τόνισε, τους εγγυητές της συνέχειας μιας εξωστρεφούς και ανοιχτής πολιτικής προσέλκυσης επισκεπτών.
Σημειώνεται ότι η δράση «Διπλωματία των Πόλεων» που ξεκίνησε το 2013, για το 2017 μετρά 16 αποστολές και δεκάδες B2B συναντήσεις, ενώ κατά τη διάρκεια των τεσσάρων χρόνων ‘’ζωής’’ της συμμετείχαν σε αυτήν συνολικά περισσότερες από 500 επιχειρήσεις.