ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ COVID-19
Λόγω αλλεπάλληλων αναφορών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων στους χώρους της υπηρεσίας, με στενές επαφές (υψηλού κινδύνου), στο πλαίσιο εφαρμογής του πρωτοκόλλου διαχείρισης κρουσμάτων στους χώρους εργασίας και στο πλαίσιο αποτροπής της διασποράς του ιού, κατόπιν συνεννόησης με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, συντονιστή διαχείρισης COVID-19, και τον Γ.Γ. του Δήμου Θεσσαλονίκης, αποφασίστηκε η υπηρεσία να παραμείνει
κλειστή για το κοινό – πολίτες για τις ημέρες από 16/11 έως και 20/11/2020.
Κατά το ανωτέρω διάστημα η υπηρεσία θα λειτουργεί μόνο με προσωπικό ασφαλείας.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Για υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων παρακαλείσθε να χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση info@thessaloniki.gr