17.2 C
Thessaloniki

Μέτρα προστασίας από τον Κορωνοϊό – COVID 19

Πρωτοβουλία του Δήμου Θεσσαλονίκης για τις ευπαθείς ομάδες.
Μείνετε Σπίτι – Θα έρθουμε εμείς.

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 19_3_20
eody-el
Σπίτι

Γραμμή ψυχολογικής στήριξης
του Δήμου Θεσσαλονίκης με εθελοντές ψυχολόγους

Βεβαίωση μετακίνησης για την σίτιση αδέσποτων ζώων

Πληροφορίες

Συμπληρώνετε την αίτηση (PDF, DOCX)

Για την έγκρισή της:

  1. Με φυσική παρουσία στην Κλεάνθους 18 (Διεύθυνση Διαχείρισης Πρασίνου και Περιβάλλοντος
    )
  2. ή μέσω mail στο s.dimitriadis@thessaloniki.gr.
    (το mail που λάβετε μετά την έγκριση της βεβαίωσης αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο, φροντίστε να το έχετε πάντα μαζί σας.)

Διαχείριση οικιακών απορριμμάτων

Πληροφορίες

Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες παρακάτω

Οδηγίες προς τους δημότες για τα αστικά απορρίμματα

 

 

 

 

 

Βεβαίωση μετακίνησης για σίτιση αδέσποτων ζώων

Συμπληρώνετε την αίτηση (PDF, DOCX)

Για την έγκρισή της:

  1. Με φυσική παρουσία στην Κλεάνθους 18 (Διεύθυνση Διαχείρισης Πρασίνου και Περιβάλλοντος)
  2. ή μέσω mail στο s.dimitriadis@thessaloniki.gr.
    (το mail που λάβετε μετά την έγκριση της βεβαίωσης αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο, φροντίστε να το έχετε πάντα μαζί σας.)

 

Αλλάζουμε

Τρόποι επικοινωνίας με τα ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Τα ΚΕΠ του ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ εξυπηρετούν τους πολίτες ΜΟΝΟ σε επείγουσες περιπτώσεις και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κατόπιν ραντεβού

εκτός των διαδικασιών «εμβολιασμού κατά του COVID-19»

για τις οποίες δεν απαιτείται ραντεβού.

Ώρες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών:

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 07:30-15:00

Σας ενημερώνουμε ότι έχει ενεργοποιηθεί στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (ΕΨΠ – Gov.gr) η Πλατφόρμα Επισκέψεων ΚΕΠ για τον προγραμματισμό ραντεβού, από τους πολίτες μέσω υπολογιστή/mobile συσκευής. Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού στο σύνολο των ΚΕΠ της χώρας.

Περαιτέρω, θέτουμε υπόψη σας ότι μετά την ως άνω ενεργοποίηση ο προγραμματισμός ραντεβού φυσικής εξυπηρέτησης στα ΚΕΠ θα πραγματοποιείται αποκλειστικά

  • είτε μέσω τηλεφώνου
  • είτε μέσω της Πλατφόρμας Επισκέψεων rantevou.kep.gov.gr.

 

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας των ΚΕΠ για ραντεβού είναι:

  • ΚΕΠ ΑΓΓΕΛΑΚΗ 4, ΚΕΝΤΡΟ, τηλ. 231-331-6440
  • ΚΕΠ ΛΑΓΚΑΔΑ 59, ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ, τηλ. 231-350-1040
  • ΚΕΠ ΘΕΟΦΙΛΟΥ 25, ΑΝΩ ΠΟΛΗ, τηλ. 231-331-8392
  • ΚΕΠ ΔΟΡΥΛΑΙΟΥ 72, ΤΟΥΜΠΑ, τηλ. 2310-954-371
  • ΚΕΠ ΜΑΡΚΟΥ ΜΠΟΤΣΑΡΗ 63-65, τηλ. 231-331-6330
  • ΚΕΠ ΜΟΥΣΤΑΚΛΗ 1, ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ, τηλ. 231-331-6360

 

Τρόποι επικοινωνίας με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης

Η κατάθεση αιτήσεων προς το Δήμο Θεσσαλονίκης  που αφορούν

ενστάσεις, παράπονα καταγγελίες κλπ.

(εξαιρούνται αιτήσεις για Ληξιαρχικές και Δημοτολογικές πράξεις)

θα αποστέλλονται στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

info@thessaloniki.gr

To τμήμα Γενικού Πρωτοκόλλου και Διοικητικής Υποστήριξης θα αποστέλλει άμεσα στον αιτούντα τον αριθμό  πρωτοκόλλου της αίτησής του.

Τηλεφωνική επικοινωνία στους κάτωθι αριθμούς, από  Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 7.00 π.μ. έως 15.00 μ.μ.,  2313317771, 2313317773,2313317770,2313317798 και 2313317765

Τρόποι επικοινωνίας με το τμήμα Δημοτολογίου του Δήμου Θεσσαλονίκης

H εξυπηρέτηση των πολιτών με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Τμήμα Δημοτολογίου της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Εξυπηρέτησης Δημοτών για όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες του (πιστοποιητικά δημοτολογίου, μητρώα αρρένων, κλπ). θα γίνεται από Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 8.00 έως 14.00 μμ., και για τις άδειες πολιτικών γάμων θα γίνεται από Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 8.00 έως 13.30  ΜΟΝΟ κατόπιν προσυνεννόησης (ραντεβού), μέσα από την Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού στη διεύθυνση  (https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/rantevou/) ή στα τηλέφωνα : 2313317404, 2313317405.

Επισημαίνεται ότι, οι δημότες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση και στη συνέχεια να παραλάβουν ηλεκτρονικά πιστοποιητικά δημοτολογίου και αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων, χωρίς να χρειάζεται να έρθουν αυτοπροσώπως στο Δημαρχείο ή στο ΚΕΠαπό την ψηφιακή πλατφόρμα παροχής πιστοποιητικών η οποία βρίσκεται στην αρχική σελίδα του δικτυακού τόπου του Δήμου thessaloniki.gr ή απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/citizens/).

Επικοινωνία με το Τμήμα Δημοτολογίου στα τηλέφωνα:

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ:  2313317415, 2313317412, 2313317418, 2313317426, 2313317419

e–mail :  dimotologio@thessaloniki.gr

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΑΜΟΙ: 2313317409

e–mail :  politikoigamoi@thessaloniki.gr

ΜΗΤΡΩΑ ΑΡΡΕΝΩΝ: 2313317383, 2313317424, 2313317738

ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ: 2313317463, 2313317428

ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟΥ: 2313317438, 2313317432

ΕΚΛΟΓΙΚΑ: 2313317450

e–mail :  info@thessaloniki.gr

Τρόποι επικοινωνίας με το τμήμα Ληξιαρχείου του Δήμου Θεσσαλονίκης

Επικοινωνία και τηλεφωνικά ραντεβού με το Τμήμα Ληξιαρχείου στους κάτωθι αριθμούς τηλεφώνων, από  Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 8.00 έως 14.00 μμ.. ΜΟΝΟ κατόπιν προσυνεννόησης (ραντεβού), μέσα από την Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού στη διεύθυνση  (https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/rantevou/) ή στα τηλέφωνα : 2313317413, 2313317504.

Ενημερώνουμε τους πολίτες πως σύμφωνα με το  άρθρο 65  του ν. 4735/2020  (Α ́ 197)  Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει την 31η.12.2020, αναστέλλεται η επιβολή διοικητικών κυρώσεων που προβλέπονται στον ν. 344/1976.

Επικοινωνία με το Τμήμα Ληξιαρχείου στα τηλέφωνα:

2313317203, 2313317202 (Γεννήσεις)

2313317485, 2313317488  (Θάνατοι)

2313317308, 2313317229 (Γάμοι, Σύμφωνα Συμβίωσης, Μεταβολές)

2313317420 (Αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων)

2313317515 (Γραμματεία)

Αιτήσεις και δικαιολογητικά θα αποστέλλονται:

e-mail: lix@thessaloniki.gr

Τρόποι επικοινωνίας με τις υπηρεσίες Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θεσσαλονίκης

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΝΟΙΑΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ (1ος όροφος, Μοναστηρίου 53-55)

Η εξυπηρέτηση γίνεται με ραντεβού,  καθημερινά  08:00-14:00.

Επίδομα Γέννησης – Προνοιακά Επιδόματα: τηλ. 2313 318946, 2313 318923

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΡΩΓΗΣ  (2ος όροφος, Μοναστηρίου 53-55)

Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες-κάτοικοι του Δήμου Θεσσαλονίκης θα πρέπει να απευθύνονται με ραντεβού,  καθημερινά 08:00-14:00.

Κοινωνικό Εισόδημα  Αλληλεγγύης, Επίδομα Στέγασης : τηλ. 2313 318937,-8929,-8918

Πρόσβαση ανασφαλίστων στην Δημόσια Υγεία : τηλ.2313 318932,-8937,-8929,-8918

Επίσης για τα αναφερόμενα επιδόματα οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται και  στα παρακάτω σημεία:

  1. Κέντρα Κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης με ραντεβού:
  • Κλεάνθους 57 και Γρ. Λαμπράκη (ανατολικός Τομέας), τηλ. 2313 318598, 2313 318559, 2313 318651
  • Ειρήνης2-4 (δυτικός Τομέας), τηλ. 2310 526055
  1. Κέντρο Ένταξης Μεταναστών με ραντεβού, Μοναστηρίου 93Β, τηλ. 2310 318647.
  2. Ε΄ Δημ. Κοινότητα (Βας. Όλγας 162-25ης Μαρτίου), με ραντεβού, τηλ: 2313 318282,-8286(μόνο για θέματα Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης και Επιδόματος Στέγασης).

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ  ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ  ΥΓΕΙΑΣ(3ος-5ος όροφος, Μοναστηρίου 53-55)

Δημοτικά Ιατρεία – επίσκεψη κατόπιν ραντεβού:

Μοναστηρίου 53-55, 3ος όροφος, τηλ. 2313 318920,-8948

Καραϊσκάκη 4,Τριανδρία, τηλ. 2313 318643,-644

Κοινωνικό Φαρμακείο, 5ος όροφος τηλ. 2313 318984

Τρόποι επικοινωνίας με τις υπηρεσίες Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θεσσαλονίκης

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ(4ος όροφος, Μοναστηρίου 53-55)

Οι  υπηρεσίες του Τμήματος συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά κατόπιν ραντεβού  και παρατίθενται για όλα τα προγράμματα – κοινωνικές δομές στοιχεία επικοινωνίας:

Κοινωνικό Παντοπωλείο – Συσσίτιο, τηλ. 2313 318975

Κοινωνικό Πλυντήριο, τηλ. 2310 510018

Πρόγραμμα ΤΕΒΑ, τηλ. 2313 318926

Κοινωνικοί Λειτουργοί, τηλ. 2313 318912,-921,-943

Ψυχολογική Υποστήριξη, τηλ.2313 318938

Δίκτυο Μεταφοράς Αινείας,  Ειδικό Ψυχαγωγικό Κέντρο, τηλ. 2313 318913

Υπνωτήριο Αστέγων, Α. Γεωργίου 13, τηλ. 2310 528811, 2313 318912

Ανοικτό Κέντρο Ημέρας Αστέγων, Μοναστηρίου 62, 2ος όροφος, τηλ.  2310 527938, 2313 318943

Πρόγραμμα Φιλοξενίας Προσφύγων REACT, Μοναστηρίου 93Β, 3ος-4ος όροφος, τηλ. 2313 318600,-601

 

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ(6ος-7ος όροφος, Μοναστηρίου 53-55)

Εξυπηρέτηση μόνο με ραντεβού:

Κατάθεση αιτήσεων για χορήγηση εφάπαξ ειδικού βοηθήματος επανασύνδεσης ρεύματος, τηλ.2313 318903

Τα αιτήματα πολιτών που αφορούν σε θέματα κοινωνικής πολιτικής μπορούν να  αποστέλλονται στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου : info@thessaloniki.gr

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο εφαρμογής των κανόνων για την προάσπιση της δημόσιας υγείας και λαμβάνοντας υπόψη τη Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Δ1 α/Γ.Π.οικ. 67924(ΦΕΚ 4709/Β/23-10-2020)«Κανόνες τήρησης αποστάσεων και άλλα μέτρα προστασίας στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19» θα εφαρμόζονται απαρέγκλιτα οι οδηγίες για τήρηση αποστάσεων, υποχρεωτική χρήση μάσκας, χρήση ανελκυστήρα και επιτρεπτός αριθμός εξυπηρετούμενων δημοτών στο χώρο της υπηρεσίας.

Συνιστάται  η απευθείας ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, το Επίδομα Στέγασης και το Επίδομα Γέννησης μέσω του ιστότοπου του αντίστοιχου προγράμματος χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης του TaxisNet στις περιπτώσεις που δύναται να διεκπεραιωθούν.

Τρόποι εξυπηρέτησης Δημοτικών Κοινοτήτων Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Δημοτικής Ενότητας Τριανδρίας

Στο πλαίσιο λήψης μέτρων και ρυθμίσεων περιορισμού της διασποράς του COVID-19, σε εφαρμογή της Κ.Υ.Α. υπ.αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.67924/23-10-20 και της εγκυκλίου 29 της 27/10/2020 του Δ.Θ.

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ 

ΣΤΙΣ Α΄, Β΄, Γ΄,  Δ΄, Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΝΔΡΙΑΣ

η εξυπηρέτηση κοινού πραγματοποιείται με προτεραιότητα σε    

επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού

εντός του ωραρίου 08:00 π.μ. με 14:00 μ.μ.

Τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας  με την τήρηση αποστάσεων (1.5m), χρήσης μάσκας