11.3 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΘέλω να ενημερωθώΔελτία τύπουΈγκριση εκτέλεσης και τρόπου δημοπράτησης για την επέκταση οδοφωτισμού και προσωρινών πεζοδρομίων...

Έγκριση εκτέλεσης και τρόπου δημοπράτησης για την επέκταση οδοφωτισμού και προσωρινών πεζοδρομίων στην περιοχή Αλλατίνη

Την εκτέλεση και τον τρόπο δημοπράτησης του έργου«Επέκταση οδοφωτισμού και προσωρινών πεζοδρομίων στην περιοχή Αλλατίνη» ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, σήμερα, Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018, στη διάρκεια της 20ης τακτικής  συνεδρίασης.

Η σχετική μελέτη περιλαμβάνει την επέκταση του δικτύου οδοφωτισμού για την κατασκευή του οποίου απαιτείται η δημιουργία ασφαλούς όδευσης πεζών, με τη διαμόρφωση προσωρινών πεζοδρομίων από σκυρόδεμα αλλά και τμημάτων μονίμου πεζοδρομίου με κρασπεδόρειθρα και πλάκες πεζοδρομίου από μπετόν, στις οδούς Υψηλάντου, Αλεξάνδρου Παπαναστασίου και στο χώρο πρασίνου, μεταξύ των οδών Δεινοκράτους-Γαλάτειας-Παπαναστασίου στην 5η Δημοτική Κοινότητα. Το νέο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού εγκαθίσταται αναγκαστικά σε προσωρινής μορφής πεζοδρόμια, ενόψει της οριστικής εφαρμογής του σχεδίου πόλεως και της πλήρους διάνοιξης στο μέλλον της οδού Υψηλάντου και Παπαναστασίου.

Με το έργο, που έχει διάρκεια εκτέλεσης 300 ημερολογιακές μέρες,  προβλέπονται τα εξής:

  • Τοποθέτηση νέων ιστών και φωτιστικών σωμάτων στις οδούς Υψηλάντου, Παπαναστασίου, Γαλάτειας, Δεινοκράτους και Αίγλης, δηλαδή στις θέσεις που προβλέπει η μελέτη, οι οποίες καλύπτουν τις απαιτήσεις φωτισμού.
  • Κατασκευή νέων υποδομών (σωλήνων όδευσης και καλωδίων).
  • Κατασκευή νέου εξωτερικού πίνακα διανομής (πίλλαρ) στην συμβολή των οδών Μ. Μαυρογένους και Υψηλάντους, ο οποίος θα ηλεκτροδοτήσει τμήμα του δικτύου ηλεκτροφωτισμού της οδού Υψηλάντους ταυτόχρονα με το υπάρχον δίκτυο της περιοχής.

Σκοπός του έργου είναι η βελτίωση του δημοτικού φωτισμού στην περιοχή που συνδέει τον τερματικό σταθμό του ΟΑΣΘ με τον τερματικό σταθμό Ν. Ελβετίας – Ψελλού του Μετρό, η αναβάθμιση του αστικού εξοπλισμού, η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και οδήγησης κατά τις νυχτερινές ώρες, η αύξηση του αισθήματος ασφάλειας και η εξοικονόμηση ενέργειας προς όφελος των δημοτών, όπως επίσης και η δημιουργία ασφαλούς διέλευσης των πεζών με την κατασκευή προσωρινών και μονίμων πεζοδρομίων.

Το προγραμματισμένο έργο περιλαμβάνεται στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Θεσσαλονίκης για το 2018, με προϋπολογισμό 615.000 € και θα υλοποιηθεί  με εργολαβία κατόπιν ανοιχτού δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού και με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ