Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του ν.4782/2021, για τις «Υπηρεσίες συντήρησης, υποστήριξης και επισκευής εξοπλισμού αντλιών και συστημάτων i)εισροών-εκροών και ii)διαχείρισης και ανεφοδιασμού στόλου οχημάτων του πρατηρίου υγρών καυσίμων του Δήμου Θεσσαλονίκης π.δ. 37.200,00 € συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. 24% και του δικαιώματος προαίρεσης» και με κριτήριο ανάθεσης τη συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’αριθμ.10/2025 μελέτη του Τμήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης της Δ/νσης Ανακύκλωσης και Σχεδιασμού Διαχείρισης Απορριμμάτων.
Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης ανέρχεται στο ποσό των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% (ΤΜΗΜΑ Α : 20.807,20 με το Φ.Π.Α. 24% + ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗΣ : 706,80 € με το Φ.Π.Α. 24% + ΤΜΗΜΑ Β : 15.686,00 € με το Φ.Π.Α. 24%) σύμφωνα με τον ενδεικτικό προϋπολογισμό :
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
CPV: 50324100-3 Υπηρεσίες Συντήρησης Συστημάτων
ΤΜΗΜΑ Α: ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΡΘΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ – ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ/ ΒΑΘΜΟΝΟΜΗΣΗ/ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ/ΕΦΥΑΛΩΣΗ – |
|||||
Α/Α | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΜΟΝ.ΜΕΤΡ. | ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΣΥΝΟΛΟ |
1 | Έλεγχος ορθής λειτουργίας, προληπτική συντήρηση και αναβάθμιση -συμμόρφωση συστημάτων, επίλυση βλαβών τηλεφωνικά-online | Μήνας | 95,00 € | 24,00 | 2.280,00 € |
2 | Καθαρισμός δεξαμενών | Δεξαμενή | 1.500,00 € | 5,00 | 7.500,00 € |
3 | Εφυάλωση δεξαμενών | Δεξαμενή | 1.250,00 € | 2,00 | 2.500,00 € |
4 | Ογκομέτρηση/βαθμονόμηση δεξαμενών | Δεξαμενή | 900,00 € | 5,00 | 4.500,00 € |
ΣΥΝΟΛΟ: | 16.780,00 € | ||||
ΦΠΑ 24%: | 4.027,20 € | ||||
ΑΘΡΟΙΣΜΑ: | 20.807,20 € | ||||
|
|||||
Α/Α | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΜΟΝ.ΜΕΤΡ. | ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΣΥΝΟΛΟ |
1 | ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗΣ (μέχρι 6 μήνες): Έλεγχος ορθής λειτουργίας, προληπτική συντήρηση και αναβάθμιση -συμμόρφωση συστημάτων, επίλυση βλαβών τηλεφωνικά-online |
Μήνας | 95,00 € | 6,00 | 570,00 € |
ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΑΙΡ.: | 570,00 € | ||||
ΦΠΑ 24% ΠΡΟΑΙΡ.: | 136,80 € | ||||
ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΠΡΟΑΙΡ.: | 706,80 € | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΤΜ. Α: | 17.350,00 € | ||||
ΦΠΑ 24% ΤΜ. Α: | 4.164,00 € | ||||
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΜ. Α: | 21.514,00 € |
ΤΜΗΜΑ Β: ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ | |||||
Α/Α | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΜΟΝ.ΜΕΤΡ. | ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΣΥΝΟΛΟ |
1 | Παροχή υπηρεσιών- τοποθέτηση ανταλλακτικών, κατά την παράγραφο «ΤΜΗΜΑ Β: ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ» και το Παράρτημα Ι | κατ’αποκοπή | 12.650,00 € | 1,00 | 12.650,00 € |
ΣΥΝΟΛΟ: | 12.650,00 € | ||||
ΦΠΑ 24%: | 3.036,00 € | ||||
ΑΘΡΟΙΣΜΑ: | 15.686,00 € |
ΣΥΝΟΛΟ: | 30.000,00 € | ||||
ΦΠΑ 24%: | 7.200,00 € | ||||
ΑΘΡΟΙΣΜΑ: | 37.200,00 € |
Προσφορές υποβάλλονται υποχρεωτικά για το σύνολο του ενδεικτικού προϋπολογισμού (και για τα δύο τμήματα).
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του ν.4782/2021).
Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ με δυνατότητα παράτασής της μέχρι έξι (6) μήνες μέσω της ενεργοποίησης του δικαιώματος προαίρεσης.
Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αριθμ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/σης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης. Ειδικότερα για την παρακολούθηση της σύμβασης, η Υπηρεσία δύναται να ορίσει υπάλληλο ως επόπτη με καθήκοντα εισηγητή σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 216 του Ν.4412/2016.
Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε όπως καταθέσετε μέχρι τις 10-10-2025 ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικής Διαχείρισης, 1ος όροφος, Γραφείο 109/1 Β, Β. Γεωργίου Α’1, ΤΚ 54636, αρμόδια υπάλληλος Ε.Σκέντου τηλ. 2313317535 :
- Τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην υπ’αριθμ.10/2025 μελέτη
- Την οικονομική σας προσφορά
- Υπογεγραμμένη την επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
Επιπρόσθετα προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 22 του Ν.4782/2021 θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με τα ανωτέρω και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 29 του Ν.4782/2021:
- Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση. Η υποχρέωση αφορά:
α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.) τους διαχειριστές
β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.) τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας,
γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου
δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Για την απόδειξη της νόμιμης εκπροσώπησης τα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά έγγραφα όπως Πιστοποιητικά εκπροσώπησης ΓΕΜΗ, Γενικό Πιστοποιητικό ΓΕΜΗ, καταστατικά κ.λ.π. ανάλογα με τη νομική μορφή του οικονομικού φορέα.
- Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού (ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείται αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους.
Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς”.
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από τη Δ/νση Ανακύκλωσης και Σχεδιασμού Διαχείρισης Απορριμμάτων, αρμόδιος υπάλληλος κ.Κων/νος Σταμπουλής τηλ: 2313 318839, e-mail : k.stampoulis@thessaloniki.gr.
Για να κατεβάσετε το έντυπο οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.