Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021 και ισχύει) για τον Καθαρισμό Τριών (3) Χειροποίητων Χαλιών της Βίλας Μορντώχ (Ε ΄Δημοτική Κοινότητα).»
Η δαπάνη κρίνεται απαραίτητη για λόγους καθαριότητας υγιεινής ευπρεπισμού των χώρων εργασίας της Ε΄ Κοινότητας διότι δεν έχει γίνει καθαρισμός των χαλιών εδώ και πολλά χρόνια.
Η μελέτη με αρ.13/2024 (ενδεικτικός προϋπολογισμός, τεχνικές προδιαγραφές και οι ειδικοί όροι) για τον Καθαρισμό Τριών (3) Χειροποίητων Χαλιών της Βίλας Μορντώχ (Ε΄ Δημοτική Κοινότητα), αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Πρόσκλησης..
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) μέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ. 3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης ανέρχεται στο ποσό των 491,66 € Τετρακοσίων Ενενήντα Ενός Ευρώ (491,66 €) (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ:396,50 € + ΦΠΑ 24% 95,16 € = 491,66 €) και θα βαρύνει τον Κ.Α.6274.01.74 <<ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΩΝ Ε΄ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ>> σύμφωνα με το υπ΄αριθμ.205894/11-09-2024, έγγραφο του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Ε’ Κοινότητας για το έτος 2024 ως κάτωθι:
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΩΝ ΧΑΛΙΩΝ |
||||||
Α/Α | ΥΠΗΡΕΣΙΑ | ΕΙΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ | ΣΥΝΟΛΟ τ.μ. | ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α. | ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α. |
1 | Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Ε΄Κοινότητας Δ/νσης Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων | Καθαρισμός χειροποίητων χαλιών | τ.μ. | 39,65 | 10,00€ | 396,50€ |
ΦΠΑ 24% 95,16€ | ||||||
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 491,66€ |
Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021,καθώς και της εγκυκλίου με αριθμ. 20 και αρ. πρωτ. 125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς”.
Παρακαλούμε όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών, 1ος όροφος, Γραφείο 108Β, Β. Γεωργίου Α’1, Τ.Κ. 54636, αρμόδια υπάλληλος κ Θωμαή Παπαχρήστου τηλ. 2313317538.
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016:
- Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση (κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 43 παρ.7αγ του Ν.4605/2019) Η υποχρέωση αφορά ιδίως:. α) Στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.)και IKE ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών, η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά κατ’ ελάχιστον στους διαχειριστές, β) Στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά κατ’ ελάχιστον τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. γ) Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων, η υποχρέωση των προηγούμενων εδαφίων αφορά στους νόμιμους εκπροσώπους τους
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας
- Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, μπορείτε να λαμβάνετε από το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Ε΄ Κοινότητας της Διεύθυνσης Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων Ταχ. Δ/ση: Βασ. Όλγας 162 & 25ης Μαρτίου 24 Τ..Κ.54646 αρμόδια υπάλληλος Μαρία Παπαγγέλου Τηλ.2313318515 e-mail:m.papaggelou@thessaloniki.gr.
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ & ΓΕΙΤΟΝΙΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΑΠΑΚΙΔΗΣ |
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ |
Για να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.