Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021), για την ανάθεση της υπηρεσίας μεταφορών έργων τέχνης και αντικειμένων για τις ανάγκες του Τμήματος της Δημοτικής Πινακοθήκης της Δ/νσης Πολιτισμού & Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, π.δ. 9.920,00€ (συμπ. ΦΠΑ 24%), καθώς συντρέχουν και οι προϋποθέσεις της παρ.10 του άρθρου 6 του ν.4412/2016 σύμφωνα με τις οποίες οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να αναθέτουν συμβάσεις για μεμονωμένα τμήματα λαμβάνοντας υπόψη την εκτιμώμενη αξία μόνο του τμήματος εφόσον αυτή χωρίς Φ.Π.Α. είναι μικρότερη των 80.000,00 € για προμήθειες ή υπηρεσίες και η συνολική αξία των τμημάτων που ανατίθενται με αυτόν τον τρόπο δεν υπερβαίνει το 20% της συνολικής αξίας όλων των τμημάτων στα οποία έχει διαιρεθεί η προτεινόμενη απόκτηση ομοιογενών αγαθών (τμήμα του Ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού κάτω των ορίων για την ανάθεση της υπηρεσίας: «Μεταφορές μουσικών οργάνων, σκηνικών, έργων τέχνης και μετακομίσεων του προγράμματος Δομές Αστέγων Δήμου Θεσσαλονίκης και υπηρεσιών του Δ.Θ. π.δ. 43.950,80€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%»), μετά από συλλογή και αξιολόγηση οικονομικών προσφορών.
Το κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής με την προϋπόθεση ότι η προσφορά θα πληροί όλους τους όρους και τις προδιαγραφές της παρούσας πρόσκλησης και η προσφερόμενη συνολική τιμή, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, δεν θα υπερβαίνει τη συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη.
Η Οικονομική προσφορά των υποψηφίων θα πρέπει να συνταχθεί σύμφωνα με τα υποδείγματα οικονομικών προσφορών της παρούσας και να εξασφαλίζει επακριβώς τα απαιτούμενα σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης.
Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Η προϋπολογισθείσα δαπάνη της εν λόγω ανάθεσης για το 2023 ανέρχεται στο ποσό των εννέα χιλιάδων εννιακοσίων είκοσι ευρώ (9.920,00€ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24%).
ΥΠΗΡΕΣΙΑ | ΠΟΣΟ | Κ.Α. | Α.Α.Υ. |
Δ/νση Πολιτισμού & Τουρισμού – Τμ. Δημοτικής Πινακοθήκης | 9.920,00 € | 15/6432.01.01 | 717/2023 |
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ
KA 6432.01.01 «Δαπάνες Εκθέσεων Δ.Θ. στο εσωτερικό»
Α.Α.Υ. 717/14.2.2023
Α.Δ.Σ. 88/2023
Α.Ο.Ε. 84/2023
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΟΥΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ
|
ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ | ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ | |
1. | Συσκευασία και μεταφορά 50 έργων τέχνης, από Αθήνα – Θεσσαλονίκη με επιστροφή: Αθήνα- Δημοτική Πινακοθήκη , επιστροφή από Δημοτική Πινακοθήκη , στα σημεία παραλαβής τους.
– Ειδική συσκευασία από εξειδικευμένους τεχνικούς και ειδικά υλικά συσκευασίας: μαλακή συσκευασία (Aerofidra, χαρτόνι, tyvek*) *υφασμένη μεμβράνη 100% από ίνες πολυαιθυλενίου. –Μεταφορά με φορτηγό της εταιρίας που πληροί τις προδιαγραφές: Σύστημα αερανάρτησης, σύστημα εντοπισμού GPS και κλιματισμός, ασφάλιστρα κατά τη μεταφορά τους. |
2 Μεταφορές
|
3.300,00€ |
6.600,00€ |
2. | Συσκευασία και μεταφορά 50 έργων τέχνης από διαφορετικά σημεία εντός Θεσσαλονίκης προς τη Δημοτική Πινακοθήκη και επιστροφή αυτών στα σημεία παραλαβής τους.
-Ειδική συσκευασία από εξειδικευμένους τεχνικούς και ειδικά υλικά συσκευασίας: μαλακή συσκευασία (Aerofidra, χαρτόνι, tyvek*) *υφασμένη μεμβράνη 100% από ίνες πολυαιθυλενίου. –Μεταφορά με φορτηγό της εταιρίας που πληροί τις προδιαγραφές: Σύστημα αερανάρτησης, σύστημα εντοπισμού GPS και κλιματισμός, ασφάλιστρα κατά τη μεταφορά τους. |
1 Μεταφορά |
1.400,00€ |
1.400,00€ |
ΣΥΝΟΛΟ
ΦΠΑ 24% ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ |
8.000,00 | |||
1.920,00 | ||||
9.920,00 |
Για τις μεταφορές απαιτείται συνεργείο που θα αποτελείται από δύο (2) τουλάχιστον εξειδικευμένους τεχνικούς και κατάλληλο φορτηγό (κλιματισμός, πνευματικές αναρτήσεις, σύστημα παρακολούθησης), για τη μεταφορά των έργων Τέχνης.
Για τις μεταφορές θα χρησιμοποιούνται φορτηγά σύγχρονου τύπου με μεγάλες κλειστές καρότσες. Η κάθε μεταφορά θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Δημοτικής Πινακοθήκης.
Οι μεταφορές που θα εκτελούνται θα καθορίζονται από το Τμήμα Δημοτικής Πινακοθήκης.
Η εκκίνηση θα γίνεται από τον χώρο που θα υποδεικνύει η Υπηρεσία.
Το δρομολόγιο που θα ακολουθείται κάθε φορά, οι ώρες αναχώρησης-αποχώρησης, τυχόν ενδιάμεσες στάσεις, καθώς και ό,τι άλλο προκύψει, ρυθμίζονται ανάλογα με τις ανάγκες της ενδιαφερόμενης Υπηρεσίας.
Η ημέρα πραγματοποίησης των μεταφορών μπορεί να είναι και η Κυριακή ή οποιαδήποτε αργία, ανάλογα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας.
Ο μεταφορέας θα πρέπει να είναι αυστηρά συνεπής στις ώρες αναχώρησης και επιστροφής που υποδεικνύει η Υπηρεσία.
Όλα τα αντικείμενα (έργα Τέχνης) που θα μεταφέρονται θα ελέγχονται πριν και κατά τη μεταφορά και σε περίπτωση που διαπιστωθούν ζημιές κατά τη μεταφορά, αυτές επιβαρύνουν τον μεταφορέα.
Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από την ημερομηνία πρωτοκόλλησης και ανάρτησης της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-12-2023.
Ο χρόνος και ο τόπος εκτέλεσης των εργασιών θα γίνει σύμφωνα με τις ανάγκες των εκδηλώσεων – δράσεων του Τμήματος Δημοτικής Πινακοθήκης του Δήμου Θεσσαλονίκης και θα υποδειχτεί από την Υπηρεσία.
Παρακαλούμε όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά σε κλειστό φάκελο καθώς και υπογεγραμμένη την επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 26 Απριλίου 2023 ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών, Δημαρχιακό Μέγαρο Βασ. Γεωργίου Α΄1 ΤΚ 54636, Κτίριο Β΄ 1ος όροφος γραφείο 1091Β, αρμόδιος υπάλληλος: Νικόλαος Παπαοικονόμου τηλ. 2313 31 7537.
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 22 του Ν. 4782/2021), θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το αρθ.29 του Ν. 4782/2021:
- Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση (κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 73 του Ν.4412/2016 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 22 του Ν. 4782/2021). Η υποχρέωση αφορά ιδίως: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.), τους διαχειριστές β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Για την απόδειξη της νόμιμης εκπροσώπησης τα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά έγγραφα όπως πιστοποιητικά εκπροσώπησης ΓΕΜΗ, Γενικό Πιστοποιητικό ΓΕΜΗ, Καταστατικά κ.λ.π. ανάλογα με την νομική μορφή του Οικονομικού Φορέα.
Για τυχόν περαιτέρω πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απευθύνονται στην επισπεύδουσα υπηρεσία της διαγωνιστικής διαδικασίας της απευθείας ανάθεσης, στο Τμήμα Δημοτικής Πινακοθήκης, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (τηλ. επικοινωνίας 231331-8533 κ. Α. Γεωβανέκου).
Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε τους ειδικούς όρους, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.