12.9 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΘέλω να ενημερωθώΠροκηρύξεις και ΔιακηρύξειςΠρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Απευθείας Ανάθεσης για «παράθεση coffee break...

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Απευθείας Ανάθεσης για «παράθεση coffee break και μικροδεξιώσεων (catering) στο πλαίσιο της πραγματοποίησης διαφόρων εκδηλώσεων των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης» π.δ. 27.089,39€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 13% & 24%

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021) και ισχύει, για «παράθεση  coffee break και μικροδεξιώσεων (catering) στο πλαίσιο της πραγματοποίησης διαφόρων εκδηλώσεων των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης» π.δ. 27.089,39€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 13% & 24%, με κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη τιμή ανά ομάδα του ενιαίου ενδεικτικού προϋπολογισμού της υπηρεσίας, με απαραίτητη προϋπόθεση ότι η εκάστοτε τιμή ανά είδος να είναι εντός του ενδεικτικού προϋπολογισμού.

Ο ενιαίος Ενδεικτικός  προϋπολογισμός και οι Τεχνικές Προδιαγραφές, για  «παράθεση  coffee break και μικροδεξιώσεων (catering) στο πλαίσιο της πραγματοποίησης διαφόρων εκδηλώσεων των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης» π.δ. 27.089,39€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 13% & 24% αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας  Πρόσκλησης.

Η Πρόσκληση  εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες  πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης.(άρθρο 120 παρ.3α του  Ν.4412/2016  όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53  του Ν.4782/2021).

  Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον ενιαίο ενδεικτικό  προϋπολογισμό αναφέρεται  ως κάτωθι:

ΕΝΙΑΙΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ-ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΣΟ ΠΡΟ ΦΠΑ ΦΠΑ ΠΟΣΟ ΜΕ ΦΠΑ
Αυτοτελές Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Τύπου 2.020,00€ 262,60€ ΦΠΑ 13% 2.282,60€

συμπ. ΦΠΑ 13%

140,00€ 33,60€ ΦΠΑ 24% 173,60€

συμπ. ΦΠΑ 24%

ΣΥΝΟΛΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 2.456,20€

συμπ. ΦΠΑ 13% & 24%

Αυτοτελές Τμήμα Διεθνών Σχέσεων & Απόδημου Ελληνισμού 8.365,00€ 1.087,45€ ΦΠΑ 13% 9.452,45€

συμπ. ΦΠΑ 13%

630,00€ 151,20€ ΦΠΑ 24% 781,20€

συμπ. ΦΠΑ 24%

ΣΥΝΟΛΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 10.233,65€

συμπ. ΦΠΑ 13% & 24%

Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού 2.629,00€ 341,77€ ΦΠΑ 13% 2.970,77€

συμπ. ΦΠΑ 13%

138,00€ 33,12€ ΦΠΑ 24% 171,12€

συμπ. ΦΠΑ 24%

  ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 3.141,89€

συμπ. ΦΠΑ 13% & 24%

Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας 2.000,00€ 260,00€

ΦΠΑ 13%

2.260,00€

συμπ. ΦΠΑ 13%

    ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 2.260,00€

συμπ. ΦΠΑ 13%

Διεύθυνση Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων/Ε΄ Δημοτική Κοινότητα 2.950,00€ 383,50€

ΦΠΑ 13%

3.333,50€

συμπ. ΦΠΑ 13%

    ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 3.333,50€

συμπ. ΦΠΑ 13%

Διεύθυνση Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων/Β΄ Δημοτική Κοινότητα 1.995,00€ 259,35€

ΦΠΑ 13%

2.254,35€

συμπ. ΦΠΑ 13%

 

ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 2.254,35€

συμπ. ΦΠΑ 13%

Διεύθυνση Παιδείας 2.820,00€ 366,00€

ΦΠΑ 13%

3.186,60€

συμπ. ΦΠΑ 13%

  180,00€ 43,20€

ΦΠΑ 24%

223,20€

συμπ. ΦΠΑ 24%

    ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ 3.409,80€

συμπ. ΦΠΑ 13% & 24%

ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΜΕ ΦΠΑ 13%) 22.779,00€ 2.961,27€

ΦΠΑ 13%

25.740,27€

συμπ. ΦΠΑ 13%

ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΜΕ ΦΠΑ 24%) 1.088,00€ 261,12€

ΦΠΑ 24%

1.349,12€

συμπ. ΦΠΑ 24%

  ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 27.089,39€

συμπ.

ΦΠΑ 13% & 24%

     

                   

Η διάρκεια της σύμβασης που θα προκύψει για  «παράθεση  coffee break και μικροδεξιώσεων (catering) στο πλαίσιο της πραγματοποίησης διαφόρων εκδηλώσεων των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης», ορίζεται έως 31 Δεκεμβρίου 2023, από την υπογραφή και   ανάρτηση της  σύμβασης στο  ΚΗΜΔΗΣ.

Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.                      

Παρακαλούμε  όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 11/04/2023 ημέρα Τρίτη  και ώρα 12:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της  Δ/νσης Προμηθειών & Αποθηκών,  1ος όροφος,  Γραφείο 1091Β,  Β. Γεωργίου Α’1, ΤΚ 54636, αρμόδιος υπάλληλος κ. Φ. Κουτσοκώστας τηλ. 2313317530.

Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:

  • Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση. Η υποχρέωση αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.), τους διαχειριστές β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
  • Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
  • Ασφαλιστική ενημερότητα
  • Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)
  • Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους

Πληροφορίες  για  την  ανωτέρω  ανάθεση,  οι  ενδιαφερόμενοι  μπορούν  να λαμβάνουν από το Αυτοτελές  Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Τύπου,  αρμόδια  υπάλληλος κ. Κ.Πυρπίλη, e-mail: k.pirpili@thessaloniki.gr,  τηλ:  2313317164.

Ο   ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

Για να κατεβάσετε τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε το έντυπο για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ