9η Ψηφιακή Γιορτή Πολυγλωσσίας
Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα SLYMS ERASMUS+ YOUTH
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης δια του Τμήματος Προγραμμάτων και Δια Βίου Μάθησης της Διεύθυνσης Παιδείας, σε συνεργασία με τη Δημοτική Εταιρία Πληροφόρησης Θεάματος και Επικοινωνίας, σας προσκαλούν να συμμετάσχετε στην 9η Ψηφιακή Γιορτή Πολυγλωσσίας, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Ερευνητικού Προγράμματος ERASMUS+ YOUTH SLYMS (Κοινωνικοπολιτισμική Μάθηση για τους Νέους σε Κοινωνίες με Κινητικότητα).
Η 9η Ψηφιακή Γιορτή Πολυγλωσσίας, επιχειρεί να διευρύνει τους ορίζοντες ανθεκτικότητας των πόλεων μέσα από δράσεις πολιτισμικής καινοτομίας, επικοινωνίας και ψηφιακών συναπαντημάτων, προβάλλοντας την εκπαίδευση, την τέχνη και την επιστήμη μέσω της ζωντανής ροής των καναλιών της, των τηλεσυναντήσεων και των ραδιοφωνικών εκπομπών.
Ειδικότερα, η 9η Γιορτή Πολυγλωσσίας προγραμματίζει ψηφιακά την επαφή της με τις αλλόγλωσσες κοινότητες, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους θεσμούς και τους πολίτες, επιδιώκοντας να αποτελεί, όχι μόνον πόλο έλξης όλων των πολιτών, αλλά κι ένα εργαστήριο συνύπαρξης, έναν χώρο γέννησης ακόμη περισσότερων συνεργειών.
Οι διαδικτυακές δράσεις θα πραγματοποιηθούν στις 11-12-13/6/2021 μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ZOOM στον υπερσύνδεσμο
https://authgr.zoom.us/j/9592788744?pwd=N0s1VWttNTFNV1dtNDBVTDFWQ3pldz09
Password: 288727
και με ταυτόχρονη μετάδοση σε live streaming στο κανάλι των Γιορτών Πολυγλωσσίας στο
https://www.youtube.com/channel/UCrIGiF4XTwbUIRWFyBcyUVg .
Για την πρόσκληση πατήστε εδώ:
Για τις ψηφιακές δράσεις(αναλυτικό πρόγραμμα) πατήστε εδώ:
Για την ανακοίνωση στα αγγλικά πατήστε εδώ:
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Δρ Αργυρώ Μουμτζίδου, επιστημονική συνεργάτη Πολυγλωσσίας της Ομάδας Έργου του SLYMS στο τηλ. 6942525050, με την Μαρκέλλα Τσίχλα, Διαχειριστή Προγράμματος SLYMS στο τηλ. 6948177565, με την Άντα Φωτοπούλου, Προϊσταμένη Διεύθυνσης Παιδείας στο τηλ. 6946040396 και με την Ζωή Τσοπανίδου, υπάλληλο του Τμήματος Προγραμμάτων & Δια Βίου Μάθησης στο τηλ 2313318666.