4.4 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΤμήμα ΤουρισμούΟλοκληρώθηκε η Gourmet Exhibition

Ολοκληρώθηκε η Gourmet Exhibition

Μεγάλη ήταν η προσέλευση του κόσμου στην έκθεση «Gourmet Exhibition» που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 9ου Thessaloniki Food Festival, στην Αποθήκη Γ’ στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με εξαιρετικά προϊόντα γαστρονομίας από όλη την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα:

– 8.000 και πάνω επισκέπτες σε 3 ημέρες
-700 buyers-επαγγελματίες από την Ελλάδα
-200 buyers-επαγγελματίες από το εξωτερικό, κυρίως από ευρωπαϊκές χώρες.
-7% περίπου των καταναλωτών ήταν από το εξωτερικό.
-80 παραγωγοί αποκλειστικά με εκλεκτά και 100% τυποποιημένα τρόφιμα από  κάθε μεριά της Ελλάδας.
-1.700 προϊόντα στα περίπτερα των παραγωγών, στη διάθεση του κοινού για  γευστικές δοκιμές, αγορές, παραγγελίες και συνεργασίες.
-54 παράλληλες εκδηλώσεις με γευσιγνωσίες, σεμινάρια, ανοιχτές συζητήσεις και  παρουσιάσεις που πραγματοποιήθηκαν στο “Olive Bar”, στο “Deli Bar” και στην  αίθουσα γευσιγνωσίας:
– 12 γευσιγνωσίες ελαιολάδων (ε.π. ελαιολάδων)
– 4 γευσιγνωσίες ελιών
– 5 γευσιγνωσίες μελιών
– 17 γευσιγνωσίες διαφορετικών προϊόντων (τουρσιά, αλλαντικά, αλείμματα, σοκολάτες, ροφήματα κτλ)
– 11 συζητήσεις / παρουσιάσεις
– 4 τράπεζες γευσιγνωσίας
– 1 σεμινάριο καλλυντικών
Στην εκδήλωση με  τίτλο “Ιστορίες από το ράφι και την κάβα” οι τρεις chefs ambassadors 2019 του 9ου Thessaloniki Food Festival, Μιχάλης Αδαμίδης, Βαγγέλης Ασημακόπουλος και Γιάννης Χατζηπαρασίδης κέρδισαν τις εντυπώσεις, δημιουργώντας συνθέσεις με προϊόντα από τους παραγωγούς και επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης που συμμετείχαν στην έκθεση, σε ένα taste and perring με τοπικά κρασιά της Ένωσης Οίνου Βορείου Ελλάδος.
Η γευσιγνωσία ήταν το επιστέγασμα της συζήτησης που προηγήθηκε με θέμα “Πως μία πόλη γεννάει τουρίστες”. Ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης ανέλυσε τη στρατηγική που ακολούθησε ο Δήμος Θεσσαλονίκης που είχε ως αποτέλεσμα θεαματικές αυξήσεις στις διανυκτερεύσεις  τουριστών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ