Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021) και ισχύει, για την Συντήρηση και επισκευή διαφόρων μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ., Π.Δ. 2.039,96€ με ΦΠΑ 24%, με κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη τιμή ανά είδος του ενδεικτικού προϋπολογισμού της υπηρεσίας, με απαραίτητη προϋπόθεση να είναι εντός του ενδεικτικού προϋπολογισμού.
Ο Ενδεικτικός προϋπολογισμός & οι τεχνικές προδιαγραφές για την Συντήρηση και επισκευή διαφόρων μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ. για τις ανάγκες της Δ/νσης Πολιτισμού & Τουρισμού, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Πρόσκλησης.
Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης.(άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Η εν λόγω ανάθεση θα γίνει σύμφωνα με το υπ. αριθμ. 216785/11-09-2023 πρακτικό αξιολόγησης που συντάχθηκε από τη Διεύθυνση Πολιτισμού & Τουρισμού του Δήμου, για επανάληψη της πρόσκλησης που αφορά είδη της Συντήρησης και επισκευής διαφόρων μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ. που δεν κατακυρώθηκαν και αναφέρονται αναλυτικότερα στον πίνακα που ακολουθεί:
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
CPV:50860000-1
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | ΤΙΜΗ
ΜΟΝΑΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ |
ΠΟΣΟ
ΔΑΠΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ |
ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ | |||
ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΣΑ | |||
Επισκευή ραγίσματος | 1 | 40,32€ | 40,32€ |
ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ | |||
ΚΛΑΡΙΝΕΤΑ | |||
Λάδωμα, αλλαγή τάπες, ελατήρια και ρύθμιση οργάνου, αλλαγή φελλών | 3 | 137,09€ | 411,27€ |
ΚΟΡΝΟ | |||
Καθαρισμός, αλλαγή ελατηρίων, ρύθμιση και χτυπήματα | 1 | 145,16 € | 145,16 € |
ΦΑΓΚΟΤΟ | |||
Λάδωμα, αλλαγή τάπες, ελατήρια και ρύθμιση οργάνου, αλλαγή φελλών | 1 | 241,93€ | 241,93€ |
ΣΑΞΟΦΩΝΟ ΑΛΤΟ |
|||
Αλλαγή τάπες και φελλούς, ελατήρια και ρύθμιση οργάνου | 2 | 161,29€ | 322,58€ |
ΣΑΞΟΦΩΝΟ ΤΕΝΟΡΟ | |||
Αλλαγή τάπες και φελλούς, ελατήρια και ρύθμιση οργάνου, χτυπήματα | 1 | 161,29€ | 161,29€ |
ΕΥΦΩΝΙΟ | |||
Καθαρισμός, αλλαγή ελατηρίων, ρύθμιση και χτυπήματα | 1 | 161,29€ | 161,29€ |
ΑΛΤΙΚΟΡΝΟ | |||
Καθαρισμός, αλλαγή ελατηρίων, ρύθμιση και χτυπήματα | 1 | 161,29€ | 161,29€ |
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α. | 1.645,13€ | ||
Φ.Π.Α.24% | 394,83€ | ||
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΜΕ Φ.Π.Α. | 2.039,96€ |
H Συντήρηση και επισκευή διαφόρων μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ., θα ολοκληρωθεί σε τρεις (3) μήνες από την υπογραφή και ανάρτηση της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ.
Η παρακολούθηση και παραλαβή της προμήθειας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Παρακαλούμε όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 25/09/2023 ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Προμηθειών & Αποθηκών, 1ος όροφος, Γραφείο 1091Β, Β. Γεωργίου Α’1, ΤΚ 54636, αρμόδιος υπάλληλος κ. Φ. Κουτσοκώστας τηλ. 2313317530.
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
- Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση. Η υποχρέωση αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.), τους διαχειριστές β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)
- Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από την Δ/νση Πολιτισμού & Τουρισμού, αρμόδιος υπάλληλος κ. Μ.Τζουμάκη Τηλ:2313318256, e-mail: m.tzoumaki@thessaloniki.gr.
H ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ |
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ |
Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το έντυπο για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε τις τεχνικές προδιαγραφές και τον προϋπολογισμό, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.