14.2 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΘέλω να ενημερωθώΑνακοινώσεις«Όταν μιλούν τα έργα Τέχνης». Σεμινάριο Ιστορίας Τέχνης για παιδιά.

«Όταν μιλούν τα έργα Τέχνης». Σεμινάριο Ιστορίας Τέχνης για παιδιά.

«Όταν μιλούν τα έργα Τέχνης»

Σεμινάριο Ιστορίας Τέχνης για παιδιά.

 

Βιωματικό σεμινάριο για μαθητές Δημοτικού, 10-11 ετών, που αφορά θέματα Ιστορίας της Τέχνης με την ονομασία:

«Όταν μιλούν τα έργα Τέχνης» Σεμινάριο Ιστορίας Τέχνης για παιδιά.

(2μηνης διάρκειας) πρόκειται να λειτουργήσει  στην Παιδική Βιβλιοθήκη Άνω Πόλης ( Κρίσπου 7, τηλ. 2310 200537).   Το σεμινάριο στην Παιδική Βιβλιοθήκη  Άνω Πόλης  θα ξεκινήσει  στις 9 Φεβρουαρίου  και  θα γίνεται κάθε  Παρασκευή πρωί 10πμ. – 11πμ.  

Σκοπός του σεμιναρίου είναι:

  1. Η ανάπτυξη και η καλλιέργεια της φαντασίας των παιδιών μέσα από γνωστά έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και αρχιτεκτονικής.
  2. Η γνωριμία των παιδιών με έργα τέχνης γνωστών καλλιτεχνών στα οποία προβάλλεται ο πολιτιστικός και ο πολιτισμικός χαρακτήρας της εποχής της δημιουργίας των συγκεκριμένων έργων.
  3.    Η ανάπτυξη εικαστικών δεξιοτήτων των παιδιών που αφορούν στη ζωγραφική και στη γλυπτική

Το μάθημα θα έχει διάρκεια  60-90 λεπτά και  υπεύθυνη του εργαστηρίου είναι η Γεωπόνος-Εκπαιδευτικός κ. Ν.Τσοσκούνογλου -Μισοπολινού (Μέλος Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος)

Ωράριο λειτουργίας Παιδικής Βιβλιοθήκης Άνω ΠόληςΔευτέρα: 14:00 – 20:30 Τρίτη – Παρασκευή : 8.00 – 20:30

Σάββατο : 8:00 14:00

Το Πρόγραμμα του σεμιναρίου περιλαμβάνει εννέα ενότητες διάρκειας 90 λεπτών η κάθε μία.

 

 

ΕΝΟΤΗΤΑ

 

 

ΘΕΜΑ

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 

 

 

 

 

 

Οι «Πινακοθήκες» του προϊστορικού ανθρώπου

 

 (Ζωγραφική)

 

 

Βραχογραφίες

 

Από ποιους, πότε, γιατί

και με τί δημιουργήθηκαν.

Βραχογραφίες στον Ελλαδικό χώρο.

 

–      Τα παιδιά χρωματίζουν με ώχρες (ορυκτές χρωστικές).

 

 

 

 

 

 

Κυκλαδικά Ειδώλια

 

(Γλυπτική)

 

 

Τί είναι και πώς προήλθε η ονομασία τους. Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.

 

–      Τα παιδιά δημιουργούν με συνθετικό πηλό διάφορες κυκλαδικές μορφές.

 

 

 

 

 

Αρχαιότητα

 

(Γλυπτική, Αρχιτεκτονική)

 

 

Παρθενώνας, Καρυάτιδες

Μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς

Μουσείο Ακρόπολης.

 

–      Τα παιδιά χρωματίζουν τις Καρυάτιδες (φωτοτυπία) με χρώματα της επιλογής τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσωπογραφία

 

(Ζωγραφική)

 

Τί είναι η προσωπογραφία.

 

Τα πορτραίτα της όασης Φαγιούμ.

Οι γυναίκες του Amedeo Modigliani.

 

–      Θεατρικό παιχνίδι προσωπογραφίας.

 

 

 

 

 

Βυζάντιο

 

(Αρχιτεκτονική, Ψηφιδωτό)

 

 

Η Αγία Σοφία (Κωνσταντινούπολη)

Ψηφιδωτά της Αγίας Σοφίας και της Αχειροποιήτου (Θεσσαλονίκη).

 

–      Τα παιδιά χρωματίζουν ένα ψηφιδωτό.

 

 

 

 

 

 

 

 

Αναγέννηση

 

(Αρχιτεκτονική, Γλυπτική, Ζωγραφική)

 

 

Leonardo da Vinci, Michelangelo Buonarroti , κ.ά.

 

–      Ένας περίπατος στη Φλωρεντία.

(Ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της πόλης μέσα από  προβολές  διαφανειών)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η έκφραση του συναισθήματος

στην Τέχνη

 

(Ζωγραφική, Αρχιτεκτονική)

 

 

 

Pablo Picasso: Γκουέρνικα, τα ολέθρια αποτελέσματα του πολέμου.

 

Vincent Van Gogh: έδωσε ζωή και συναίσθημα στα κυπαρίσσια και στους αγρούς χρησιμοποιώντας βίαιη πινελιά.

 

Antoni Gaudi: Τα παραμυθένια σπίτια και η Αγία Τριάδα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Λαϊκή ζωγραφική

 

(Ζωγραφική)

 

Θεόφιλος

 

Οι φιγούρες

και τα  χρώματά μιας άδολης ψυχής.

 

–      Τα παιδιά ακούνε το παραμύθι

                    του Θεόφιλου.

 

 

   

 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ