Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Απευθείας Ανάθεση για την Συντήρηση και επισκευή διαφόρων μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ., Π.Δ. 5.976,80€ με ΦΠΑ 24%για τις ανάγκες της Δ/νσης Πολιτισμού & Τουρισμού
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021) και ισχύει, για την Συντήρηση και επισκευή μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ., Π.Δ. 5.976,80€ με ΦΠΑ 24%, με κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη τιμή ανά είδος του ενδεικτικού προϋπολογισμού της υπηρεσίας, με απαραίτητη προϋπόθεση να είναι εντός του ενδεικτικού προϋπολογισμού.
Η Μελέτη με τον ενδεικτικό προϋπολογισμό και τις τεχνικές προδιαγραφές για την Συντήρηση και επισκευή διαφόρων μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ. για τις ανάγκες της Δ/νσης Πολιτισμού & Τουρισμού, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Πρόσκλησης.
Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης.(άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Η δαπάνη της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της Δ/νσης Πολιτισμού & Τουρισμού αναφέρεται ως κάτωθι:
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
CPV:50860000-1
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ | ΠΟΣΟΤΗΤΑ |
ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ |
ΠΟΣΟ ΔΑΠΑΝΗΣ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α. |
ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ | |||
ΚΟΡΝΟ | |||
Επισκευή κλειδιών-service | 1 | 200,00€ | 200,00€ |
ΦΑΓΚΟΤΟ | |||
Επισκευή κλειδιών,τάπες | 1 | 300,00€ | 300,00€ |
ΚΛΑΡΙΝΕΤΑ σε σι ύφεση | |||
Γενικό service (καθαρισμός, αλλαγή ελατηρίων,τάπες) | 2 | 225,00€ | 450,00€ |
ΚΛΑΡΙΝΕΤΑ σε Λα | |||
Γενικό service (καθαρισμός, αλλαγή ελατηρίων,τάπες) | 2 | 225,00€ | 450,00€ |
ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΣΑ | |||
Αλλαγή τρίχες δοξαριού | 1 | 80,00€ | 80,00€ |
ΒΙΟΛΙΑ (Α’ & Β’) | |||
Αλλαγή τρίχες δοξαριού | 11 | 60,00€ | 660,00€ |
Επισκευή σπασίματος στο καπάκι | 1 | 270,00€ | 270,00€ |
ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ | |||
ΣΑΞΟΦΩΝΑ ΑΛΤΟ | |||
Αλλαγή τάπες,ελατήρια, φελλός, και ρύθμιση οργάνου | 2 | 295,00€ | 590,00€ |
ΣΑΞΟΦΩΝΟ ΤΕΝΟΡΟ | |||
Αλλαγή τάπες,ελατήρια και ρύθμιση οργάνου | 1 | 350,00€ | 350,00€ |
ΦΛΑΟΥΤΑ | |||
Αλλαγή τάπες, αλλαγή φελλού κεφαλής , επαναφορά κλειδιών, κολώνων και ρύθμιση οργάνου | 2 | 240,00€ | 480,00€ |
ΚΛΑΡΙΝΕΤΑ | |||
Γενικό service, επισκευή δαχτυλιδιών, αλλαγή τάπες ελατηρίων & συντήρηση ξύλου | 1 | 300,00€ | 300,00€ |
Γενικό service | 2 | 225,00€ | 450,00€ |
ΤΕΝΟΡΟ ΤΡΟΜΠΟΝΙ | |||
Επισκευή μηχανισμού κλειδιού – ρότορα, λάδωμα, συντήρηση & αλλαγή τάπας-ελατηρίου | 1 | 240,00€ | 240,00€ |
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α. |
4.820,00€ | ||
Φ.Π.Α. 24% |
1.156,80€ | ||
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΜΕ Φ.Π.Α. |
5.976,80€ |
H Συντήρηση και επισκευή διαφόρων μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ., θα ολοκληρωθεί σε είκοσι (20) μέρες από την υπογραφή και ανάρτηση της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ.
Η παρακολούθηση και παραλαβή της Συντήρησης και επισκευής διαφόρων μουσικών οργάνων της Συμφωνικής και Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δ.Θ., θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Παρακαλούμε όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 06/12/2024 ημέρα Παρασκευή και ώρα 12:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Προμηθειών & Αποθηκών, 1ος όροφος, Γραφείο 1091Β, Β. Γεωργίου Α’1, ΤΚ 54636, αρμόδιος υπάλληλος κ. Φ. Κουτσοκώστας τηλ. 2313317530.
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
- Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση. Η υποχρέωση αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.), τους διαχειριστές β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)
- Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους
Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς”
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από την Δ/νση Πολιτισμού & Τουρισμού, αρμόδιος υπάλληλος κ. Μ.Τζουμάκη Τηλ:2313318256, e-mail: m.tzoumaki@thessaloniki.gr
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΑΚΗΣ |
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ |
Για να κατεβάσετε την Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε τη Μελέτη, πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε το Έντυπο για την Επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε την Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρ. 73, πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε το Υπόδειγμα Οικονομικής Προσφοράς, πατήστε εδώ