6.2 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΠροκηρύξεις και ΔιακηρύξειςΣώματα Προκηρύξεων και ΔιακηρύξεωνΠρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για παροχή υπηρεσιών με τίτλο: «3η Γιορτή της Πολυγλωσσίας»...

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για παροχή υπηρεσιών με τίτλο: «3η Γιορτή της Πολυγλωσσίας» σε χώρους του Δημαρχιακού Μεγάρου δαπάνης 4.920,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ανακοινώνει ότι θα προβεί στην απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών για την υλοποίηση δράσεων και εκδηλώσεων στο πλαίσιο του προγράμματος 3η Γιορτή της Πολυγλωσσίας στις 22, 23 και 24 Μαΐου, με προϋπολογισμό δαπάνης 4.920,00 € (τέσσερις χιλιάδες, εννιακόσια είκοσι Ευρώ) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. (23%) και κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

 

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ανακοινώνει ότι θα προβεί στην απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών για την υλοποίηση δράσεων και εκδηλώσεων στο πλαίσιο του προγράμματος 3η Γιορτή της Πολυγλωσσίας στις 22, 23 και 24 Μαΐου, με προϋπολογισμό δαπάνης 4.920,00 € (τέσσερις χιλιάδες, εννιακόσια είκοσι Ευρώ) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. (23%) και κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.
Η 3η Γιορτή της Πολυγλωσσίας, πραγματοποιείται στα πλαίσια δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Αθλητισμού, δια του Τμήματος Προγραμμάτων και Δια Βίου Μάθησης, σε συνεργασία με τη Δ.Ε.Π.Θ.Ε (Δημοτική Εταιρεία Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας) και άλλων φορέων της πόλης μας, στις 22, 23 και 24 Μαΐου 2015, σε χώρους του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης (Βασ. Γεωργίου 1Α Θεσ/νίκη).
Για τις ανάγκες της παραπάνω εκδήλωσης θα χρειαστεί ηχοφωτιστική κάλυψη με audio-video παρουσίασης εκδηλώσεων στις 22, 23 και 24 Μαΐου 2015 από 17:00 – 22:00, στον εξωτερικό χώρο του Δημαρχιακού Μεγάρου.
Οι εκδηλώσεις θα περιλαμβάνουν:

  • Απλή ομιλία
  • Μουσική live και ορχήστρες
  • Χορευτικά και θεατρικά σχήματα
  • Παρουσίαση Videos και Slides

Α) Απαραίτητος εξοπλισμός για την ηχητική φωτιστική:
1. Projector ισχύος 3000 lunus ( ή και περισσότερο)
2. Laptop με πλήρη audio-video καλωδίωση, προσφάτως ενημερωμένο για προβολή audio, video και photo αρχείων (όπως jpeg, mpg, powerpoint, pdf, avi, wav, wma)
3. Οθόνη προβολής, διαστάσεων τουλάχιστον 2mX2m, με σύστημα στήριξης για την προβολή των παραπάνω.
4. Ηχοσύστημα που θα περιλαμβάνει:

  • Σύστημα Full Range
  • Σύστημα Subwoofer
  • Τουλάχιστον 4 επιδαπέδια Audio Monitor για μουσικούς-χορευτές, συνολικής ισχύος άνω των 9000 watt program, 4500 watt RMS, με απόδοση FoH άνω των 137 dB

5. Back Line: 2 ενισχυτές ηλ. κιθάρας, 1 ενισχυτή μπάσσου, 1 set drums
6. Επεξεργαστές ήχου, εφφέ ήχου
7. Μίκτη ήχου 24 mono ch + 4 stereo ch
8. DJ set με 2 CD Players
9. Τουλάχιστον 12 ενσύρματα μικρόφωνα
10. Τουλάχιστον 2 ασύρματα UHF μικρόφωνα
11. Τις απαραίτητες καλωδιώσεις και DI Boxes & Stands
12. Καλώδιο Multi με Stage Box
13. Πίνακες ρεύματος τριφασικούς με καλώδια μήκους έως και 60m
14. Φωτισμός συνολικής ισχύος 6000 watt και άνω με ανύψωση 4m truss system, που θα περιλαμβάνει:

  • 2 τεμάχια Colour Mixers φώτα 16 χρωμάτων
  • 2 τεμάχια Wash Led κεφαλές
  • 2 τεμάχια προβολείς λευκούς διάχυτους ισχύος τουλάχιστον 1000 watt ο καθένας
  •  Κονσόλα διαχείρισης φωτισμού

15. 2 προβολείς λευκούς διάχυτους ισχύος τουλάχιστον 1000 watt ο καθένας και τις 2 βάσεις τους (τρίποδες), που θα παραδοθούν σε τεχνικό του Δήμου για την πραγματοποίηση παραλλήλων εκδηλώσεων σε αίθουσα του Δημαρχείου κατά τη διάρκεια του τριημέρου
16. 1 CD Player που θα παραδοθεί σε τεχνικό του Δήμου για εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν σε αίθουσα του Δημαρχείου κατά τη διάρκεια του τριημέρου

Β) Απαραίτητος εξοπλισμός για τα περίπτερα:
25 περίπτερα 3mx3m με πλαϊνά καλύμματα τα οποία θα περιλαμβάνουν έκαστο 2 τραπέζια 1,25mx0,6m, βολάν, τραπεζομάντηλα, 2 λευκές καρέκλες, πολύφωτο (3x150W) με μπριζοδιακόπτη, 25 τραπέζια 1,25mx0,6m, 100 πλαστικές καρέκλες, 4 φορητά ταμπλό.
Η εγκατάσταση των περιπτέρων και του παραπάνω εξοπλισμού πρέπει να είναι διαθέσιμα στους φορείς το αργότερο την Παρασκευή 22 Μαΐου 2015 και ώρα 12:00. Η απομάκρυνσή τους θα γίνει μετά τη λήξη των εκδηλώσεων την Κυριακή 24 Μαΐου 2015.

Απαραίτητες προϋποθέσεις:

1. Παρουσία ηχολήπτη, φωτιστή, χειριστή Laptop σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου
2. ’μεση συνεννόηση για τις τεχνικές και καλλιτεχνικές λεπτομέρειες με τους υπεύθυνους όλων των καλλιτεχνικών σχημάτων από τεχνικό της εταιρίας σας, τουλάχιστον 15 ημέρες πριν το τριήμερο των εκδηλώσεων.
3. Η συναρμολόγηση / αποσυναρμολόγηση, η ηλεκτρολογική εγκατάσταση, η τοποθέτηση και μεταφορά όπως και όλες οι σχετικές εργασίες θα γίνουν από την ανάδοχο εταιρία.
4. Η εγκατάσταση του παραπάνω εξοπλισμού θα γίνει την Παρασκευή 22 Μαΐου 2015 και ώρα 8:00 και η απομάκρυνσή του θα γίνει μετά τη λήξη των εκδηλώσεων την Κυριακή 24 Μαΐου 2015.
5. Συνάντηση, τουλάχιστον 15 ημέρες πριν την έναρξη των εκδηλώσεων, στον αύλειο χώρο του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης με α) Υπεύθυνο-η εκδηλώσεων, β) Υπεύθυνο Δημαρχιακού κτιρίου, γ) Ηλεκτρολόγο του Δήμου για:

  • Την συγκεκριμενοποίηση της χωροθεσίας της εκδήλωσης
  • Την ασφαλή για το κτίριο και τις εγκαταστάσεις ηλεκτροδότηση της τριήμερης εκδήλωσης

Παρακαλούμε για την οικονομική προσφορά σας για τα παραπάνω για την κάλυψη των τριήμερων εκδηλώσεων (22, 23 και 24 Μαΐου 2015). Οι προσφορές, θα κατατεθούν σφραγισμένες στις 28-4-2015, ημέρα Τρίτη, ώρα έναρξης παραλαβής των προσφορών 10:00 π.μ. και ώρα λήξης 10:30, στα γραφεία του Τμήματος Προγραμμάτων & Δια Βίου Μάθησης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Αθλητισμού (Κ. Καραμανλή 38 Β), τηλ. Επικοινωνίας 2310 841 109, 2310 841 498.
 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ