22.5 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΘέλω να ενημερωθώΠροκηρύξεις και ΔιακηρύξειςΠρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος - Απευθείας Ανάθεση για την προμήθεια επίπλων του Γραφείου...

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος – Απευθείας Ανάθεση για την προμήθεια επίπλων του Γραφείου Κάρτας Στάθμευσης Μόνιμου Κατοίκου της Α΄ Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021 και ισχύει),για την προμήθεια επίπλων για τον εξοπλισμό του Γραφείου Κάρτας Στάθμευσης Μόνιμου Κατοίκου  της Α΄ Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Η δαπάνη κρίνεται απαραίτητη λόγω της συνεχούς αύξησης του φυσικού αρχείου που χρήζει αρχειοθέτησης και περιλαμβάνει τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά χορήγησης ,ανανέωσης και μεταβολής στοιχείων κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου και λόγω αναμενόμενης ενίσχυσης σε προσωπικό. Στην παρούσα κατάσταση υπάρχει έλλειψη στον απαιτούμενο εξοπλισμό γραφείου και δεν υπάρχει δυνατότητα κάλυψης.

Ο Προϋπολογισμός που αφορά την προμήθεια επίπλων του Γραφείου Κάρτας Στάθμευσης Μόνιμου Κατοίκου  της Α΄ Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης θα βαρύνει τον Κ.Α. 10/7133.01.70 ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΠΙΠΛΩΝ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ποσού 2.306,40.

H Μελέτη 16/14-08-2024 που αφορά την προμήθεια επίπλων γραφείου για τον εξοπλισμό του Γραφείου Κάρτας Στάθμευσης Μόνιμου Κατοίκου της Α Δημοτικής Κοινότητας. (Ενδεικτικός Προϋπολογισμός, οι Τεχνικές Προδιαγραφές και το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς) αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας πρόσκλησης.

Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε μέρες (5) πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν. 4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν. 4782/2021).

Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης ανέρχεται στο ποσό των 2.306,40 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% (καθαρό ποσό 1.860,00 € + Φ.Π.Α. 24%  446,40 € Σύνολο = 2.306,40 €) με κριτήριο ανάθεσης την χαμηλότερη τιμή σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 196890/03-09-2024 Διαβιβαστικό Δικαιολογητικών  του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Α ΄Δημοτικής Κοινότητας της Δ/νσης Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου Θεσσαλονίκης ως κάτωθι τον παρακάτω πίνακα :

Α/Α ΕΙΔΟΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΥΝΟΛΟ
1 Βιβλιοθήκη διαστάσεων 1,60ΥΧ82Χ40, επένδυση αμφίπλευρα με μελαμίνη, χρώμα της επιλογής μας, εσωτερικά ράφια,  τέσσερις πόρτες (πάνω 2 με κρύσταλλο – κάτω 2 με ξύλο)

 

1 500,00  € 500,00 €
2 Βιβλιοθήκη  διαστάσεων 2,00ΥΧ82Χ40, μονοκόμματες  πόρτες με εσωτερικά 4 ράφια, επένδυση αμφίπλευρα με μελαμίνη, χρώμα της επιλογής μας

 

2 440,00  € 880,00 €
3 Καθίσματα εργασίας με μπράτσα, έδρα – πλάτη με μηχανισμούς ρύθμισης, περιστρεφόμενη βάση, ύφασμα υψηλής ποιότητας, χρώμα μαύρο

 

4 120,00  € 480,00 €
ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α 1.860,00  €
Φ.Π.Α 24% 446,40 €
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ Φ.Π.Α 2.306,40 €

Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν. 4782/202,καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ. πρώτ.125210/21-05-2021 της Δ/νση Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης

Παρακαλούμε όπως  καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου 2024 ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00 μ.μ. στο Δημαρχιακό Μέγαρο (Κτίριο Β΄ 1ος όροφος, Γραφείο 108Β) Βασιλέως Γεωργίου Α΄1 Τ.Κ.54636 Θεσσαλονίκη Δ/νση Προμηθειών & Αποθηκών, Τμήμα Προμηθειών, αρμόδια υπάλληλος κ Θωμαή Παπαχρήστου τηλ. 2313317538.

Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς”.

Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016:

  • Απόσπασμα ποινικού μητρώου, ή Υπεύθυνη δήλωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 43 παρ.7αγ Ν.4605/2019).Η υποχρέωση αφορά ιδίως: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
  • Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
  • Ασφαλιστική ενημερότητα
  • Αντίγραφο καταστατικού της εταιρίας
  • Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους

Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, μπορείτε να λαμβάνετε από το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης της Α΄ Κοινότητας της Δ/νσης Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων Δ/νση: Πρ. Κορομηλά 36 Τ.Κ.54622 Τηλ:2313318503, αρμόδια υπάλληλος κ. Β. Φλώρου e-mail:v.florou@thessaloniki.gr.

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΗΤΩΝ

ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΙΩΝ

 

 

 

 

 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΑΠΑΚΙΔΗΣ

Ο   ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ  ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ

 

 

 

 

 

 

ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

 

Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ