Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021 και ισχύει),για τη προμήθεια κι εγκατάσταση ενδεικτικών πινακίδων για τις ανάγκες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας με κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή προσφοράς.
Η προμήθεια και η τοποθέτηση θα γίνει σύμφωνα με τις ανάγκες της Δ/νσης Κοινωνικής προστασίας και Δημόσιας Υγείας.
Ο Προϋπολογισμός α) για την Πράξη: <<Κέντρο Κοινότητας Δήμου Θεσσαλονίκης με παράρτημα ΚΕΜ>> με κωδικό ΟΠΣ 5002722 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα <<Κεντρική Μακεδονία 2014-2020>. 394.285,49 € (συμπερ.Φ.Π.Α.24%) θα βαρύνει το Κ.Α. 60/7341.09.01 σύμφωνα με το υπ΄αριθμ.πρωτ.135467/18-05-2022 και το υπ΄αριθμ. 136042/19-05-2022 ορθή επανάληψη του εγγράφου της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας β) για την Πράξη:<<Δομές Αστέγων Δήμου Θεσσαλονίκης>>με κωδικό ΟΠΣ 5001616 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα <<Κεντρική Μακεδονία 2014-2020 ΕΣΠΑ 610.073,33 € (συμπερ.Φ.Π.Α.24%) θα βαρύνει το Κ.Α.60/7341.08.01 σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 135467/18-05-2022 και το υπ΄αριθμ. 136042/19-05-2022 ορθή επανάληψη του εγγράφου της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας.
Οι Ενδεικτικοί Προϋπολογισμοί–Τεχνικές Προδιαγραφές Ειδικοί Όροι για την προμήθεια κι εγκατάσταση ενδεικτικών πινακίδων για τις ανάγκες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θεσσαλονίκης αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Πρόσκλησης .
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) μέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης ανέρχεται στο ποσό των 3.162,00 € συμπ.Φ.Π.Α.24% (καθαρό ποσό 2.550,00 € + 612,00 € Φ.Π.Α.24% =3.162,00) και θα βαρύνει τους παρακάτω Κ.Α: της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θεσσαλονίκης ως κάτωθι τον παρακάτω πινάκων :
Τον κωδικό: 60/ 7341.08.01 «ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΕΜ ΕΣΠΑ» επιβαρύνουν οι εξής:
ΚΕΙΜΕΝΟ | ΤΕΜ | ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ΤΙΜΗ ΜΟΝ | ΣΥΝΟΛΟ |
• 1 ενιαία πινακίδα με την ένδειξη της Δ/νσης και του Τμήματος, με κεφαλαία: «ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ» «ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ / IMMIGRANTS AND REFUGEES SUPPORT AND INTEGRATION DEPARTMENT» όπου θα αναγράφονται και οι όροφοι «1ος,4ος, 5ος»ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ-IMMIGRANTS INTEGRATION CENTRE: 1ος όροφος Επιτοίχια |
1 | 40cmx150cm | 200,00 | 200,00 |
Β) ΚΕΜ 1ος ΟΡΟΦΟΣ 1 πινακίδα με την ένδειξη του Τμήματος στον κοινόχρηστο του ορόφου: «ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ / IMMIGRANTS AND REFUGEES SUPPORT AND INTEGRATION DEPARTMENT»Επιτοίχια |
1 | 20cmx80cm | 80,00 | 80,00 |
Κοινωνική λειτουργός/συντονίστρια – Social worker/coordinator και Διαμεσολαβήτρια – Mediator |
1 | 10cmx40cm | 50,00 | 50,00 |
Ψυχολόγος – Psychologist και Νομικός – Lawyer |
1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
Διοικητικός – Administrator | 1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
Διαμεσολαβητές / Mediators | 1 | 10c x 40cm | 50,00 | 50,00 |
Αίθουσα συνεδριών/Session’s room | 1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
WC κοινού/Public WC | 1 | 10cmx 20cm | 40,00 | 40,00 |
WC ανδρών προσωπικού/Men’s WC staff
|
3 | 10cmx 20cm | 40,00 | 120,00 |
WC γυναικών προσωπικού/Women’s WC staff | 3 | 10cmx 20cm | 40,00 | 120,00 |
4ος ΟΡΟΦΟΣ • 1 πινακίδα με την ένδειξη του Τμήματος στον κοινόχρηστο του ορόφου: «ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ / IMMIGRANTS AND REFUGEES SUPPORT AND INTEGRATION DEPARTMENT»Επιτοίχια |
1 | 20cmx 80cm | 80,00 | 80,00 |
Κοινωνικοί Επιστήμονες/- Financial Department | 1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
Επιμελητές Διαμερισμάτων/ Accommodation Supervisors | 1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
Διερμηνείς – Interpreters | 1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
5ος ΟΡΟΦΟΣ • 1 πινακίδα με την ένδειξη του Τμήματος στον κοινόχρηστο του ορόφου: «ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ / IMMIGRANTS AND REFUGEES SUPPORT AND INTEGRATION DEPARTMENT»Επιτοίχια |
1 | 20cmx 80cm | 80,00 | 80,00 |
Προϊστάμενος/η – Head of department | 1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
Οικονομικό Τμήμα/- Financial Department | 1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
Διοικητικό Τμήμα/ Administrative Department | 1 | 10cmx 40cm | 50,00 | 50,00 |
ΣΥΝΟΛΟ | 1.270,00 | |||
ΦΠΑ 24% | 304,80 | |||
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ ΣΕ € | 1.574,80 |
Τον κωδικό ΚΑ: ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΕΓΩΝ 60/7341.08.01 «ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΕΓΩΝ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΣΠΑ» επιβαρύνουν τα εξής:
ΚΕΙΜΕΝΟ | ΤΕΜ | ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ΤΙΜ ΜΟΝ | ΣΥΝΟΛΟ |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΚΤΙΡΙΟΥ (?)
ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΤΕΓΩΝ (ΑΚΗΑ) +ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
1 | 200cmx 120cm | 520,00 | 520,00 |
ΛΟΥΤΡΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΛΟΥΤΡΑ ΑΝΤΡΩΝ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΙΑΤΡΕΙΟ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ | 2 | 30cmX15cm | 40,00 | 80,00 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
WC ΑΝΔΡΩΝ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
WC ΓΥΝΑΙΚΩΝ | 1 | 12cmX25cm | 40,00 | 40,00 |
ΑΡΙΘΜΟΙ (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΟΥ 4ΟΥ ΟΡΟΦΟΥ | 10 | 10cmX10xm | 20,00 | 200,00 |
ΤΙΜΗ | 1.280,00 | |||
ΦΠΑ 24% | 307,20 | |||
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ | 1.587,20 | |||
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ |
3.162,00 |
Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν. 4782/202,καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ. πρώτ.125210/21-05-2021 της Δ/νση Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης
Παρακαλούμε όπως μας καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων μέχρι τις 08 Ιουνίου 2022 ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00 μ.μ.. στο Δημαρχιακό Μέγαρο (Κτίριο Β΄ 1ος όροφος, Γραφείο 108Β) Βασιλέως Γεωργίου Α΄1 Τ.Κ.54636 Θεσσαλονίκη Δ/νση Προμηθειών & Αποθηκών, Τμήμα Προμηθειών, αρμόδια υπάλληλος κ Θωμαή Παπαχρήστου τηλ. 2313317538
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016
Απόσπασμα ποινικού μητρώου, ή Υπεύθυνη Δήλωση (κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Η υποχρέωση αφορά ιδίως :α) Στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.) ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά κατ΄ελάχιστον στους διαχειριστές, β) Στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά κατ΄ελάχιστον τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας , γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων, τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
• Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
• Ασφαλιστική ενημερότητα
• Αντίγραφο καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ).
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να λαμβάνει από το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας αρμ. υπάλληλος κ. Κωνσταντίνος . Βόγδανος: Ταχ.Δ/νση: Μοναστηρίου 53-55 Τ.Κ.54627 Θεσσαλονίκης Τηλ:2313318944.e-mail:k.vogdanos@thessaloniki.gr
O ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΣΩΚΡΑΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΥΠΚΑΣ
Για να κατεβάσετε την Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε τον Ενδεικτικό Προύπολογισμό και τις Τεχνικές Προδιαγραφές, πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε την Ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε την Υπεύθυνη Δήλωση (άρθρ.73), πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε το Υπόδειγμα Οικονομικής Προσφοράς, πατήστε εδώ