Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021 και ισχύει),για τη προμήθεια κι εγκατάσταση εσωτερικών σκιάστρων για τις ανάγκες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας με κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή προσφοράς.
Οι δαπάνες κρίνονται απαραίτητες για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων αλλά και για την εξοικονόμηση ενέργειας στα κτήρια της Δ/νσης.
Ο Προϋπολογισμός που αφορά την δαπάνη α) για την Πράξη: <<Δομή παροχής βασικών αγαθών :Κοινωνικό Παντοπωλείο ,Παροχή Συσσιτίου ,Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Θεσσαλονίκης>> Π.Υ. 379,44 € (συμπερ.Φ.Π.Α.24%) θα βαρύνει το Κ.Α. 60/7341.09.01 σύμφωνα με το υπ΄αριθμ.πρωτ.101542/12-04-2022 ορθή επανάληψη του εγγράφου της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας β) για την Πράξη:<<Κέντρο Κοινότητας Δήμου Θεσσαλονίκης με παράρτημα ΚΕΜ>> Π.Υ.1.149,85 € (συμπερ.Φ.Π.Α.24%) θα βαρύνει το Κ.Α.:60/7341.10.01 σύμφωνα με το υπ΄αριθμ.101542/12-04-2022 ορθή επανάληψη του εγγράφου της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας. γ) Το κτήριο της Δ/νσης στην Οδό Μοναστηρίου 53-55 θα καλυφθεί από Ίδιους Πόρους Π.Δ. 923,30 € (συμπερ.Φ.Π.Α.24%) και θα βαρύνει το Κ.Α.15/7135.03.01 σύμφωνα με την υπ΄αριθμ.101542/12-04-2022 ορθή επανάληψη του εγγράφου της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας και δ) για την Πράξη:<<Δομές Αστέγων Δήμου Θεσσαλονίκης>> Π.Υ.4.231,88 € (συμπερ.Φ.Π.Α.24%) θα βαρύνει το Κ.Α.60/7341.08.01 σύμφωνα με την υπ΄αριθμ.101542/12-04-2022 ορθή επανάληψη του εγγράφου της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγεία.
Οι Ενδεικτικοί Προϋπολογισμοί–Τεχνικές Προδιαγραφές Ειδικοί Όροι για την προμήθεια κι εγκατάσταση εσωτερικών σκιάστρων για τις ανάγκες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θεσσαλονίκης αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Πρόσκλησης .
Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) μέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Η συνολική δαπάνη της απευθείας ανάθεσης ανέρχεται στο ποσό των 6.684,47 € συμπ.Φ.Π.Α.24% (καθαρό ποσό 5.390,70 € + 1.293,77 € Φ.Π.Α.24% =6.684,47 €) και θα βαρύνει τους παρακάτω Κ.Α: της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας του Δήμου Θεσσαλονίκης ως κάτωθι τον παρακάτω πινάκων :
Τον κωδικό: 60/ 7341.09.01 «ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩ-ΛΕΙΟ, ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΣΣΙΤΙΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΣΠΑ» επιβαρύνουν οι εξής:
Α/Α | ΕΙΔΟΣ
ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΣΙΔΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
ΤΕΜ | Μ2
|
ΤΙΜΗ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ
ΜΕΤΡΟΥ ΣΕ € |
|||
1. | 1,70Χ1,50 | 4 | 10,2 | 30 | 306,00 | 5ος όροφος | Μοναστηρίου 53-55
Κοινωνικό Παντοπωλείο |
ΜΕΡΙΚΟ
ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ Σε € |
306,00 | ||||||
ΦΠΑ 24% | 73,44 | ||||||
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ | 379,44 |
Τον κωδικό: 60/7341.10.01 «ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΕΜ, ΕΣΠΑ» επιβαρύνουν οι εξής:
Α/Α | ΕΙΔΟΣ
ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΣΙΔΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
ΤΕΜ | M2 | ΤΙΜΗ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ
ΜΕΤΡΟΥ ΣΕ € |
|||
|
1,80X2,20 | 1 | 3,96 | 30 | 118,80 | ΤΚΑΡΕ | Κέντρο Κοινότητας Δυτικού Τομέα
Ειρήνης 4 |
|
0,70X2,20 | 1 | 1,54 | 30 | 46,20 | ΤΚΑΡΕ | |
|
1,30Χ2,20 | 2 | 2,86 | 30 | 171,60 | ΤΚΑΡΕ | |
|
2,60Χ1,45 | 2 | 7,54 | 30 | 226,20 | Κέντρα Ένταξης Μεταναστών
Μοναστηρίου 93 |
|
|
2,20Χ1,25 | 3 | 8,25 | 30 | 247,50 | ||
|
2,60Χ1,50 | 1 | 3,90 | 30 | 117,00 | ||
ΜΕΡΙΚΟ
ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ Σε € |
927,30 | ||||||
ΦΠΑ 24% | 222,55 | ||||||
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ | 1.149,85 |
Τον κωδικό ΚΑ 7135.03.01 Λοιπές προμήθειες λοιπών ειδών εξοπλισμού υπηρεσιών» της Υπηρεσίας 15, της ∆ιεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και ∆ηµόσιας Υγείας επιβαρύνουν οι εξής:
Α/Α | ΕΙΔΟΣ
ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΣΙΔΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
ΤΕΜ | M2 | ΤΙΜΗ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ
ΜΕΤΡΟΥ ΣΕ € |
|||
|
1,70Χ1,50 | 4 | 10,20 | 30 | 306,00 | 6ος οροφ | Μοναστηρίου 53-55 |
|
1,70Χ1,50 | 2 | 5,10 | 30 | 153,00 | 4ος όροφ | Μοναστηρίου 53-55 |
|
3,40Χ1,40 | 2 | 9,52 | 30 | 285,60 | ΙΑΤΡΕΙΑ | Μοναστηρίου 53-55 |
ΜΕΡΙΚΟ
ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ Σε € |
744,60 | ||||||
ΦΠΑ 24% | 178,70 | ||||||
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ | 923,30 |
Τον κωδικό ΚΑ: ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΕΓΩΝ 60/7341.08.01 «ΔΟΜΕΣ ΑΣΤΕΓΩΝ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΣΠΑ» επιβαρύνουν τα εξής:
Α/Α | ΕΙΔΟΣ
ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΣΙΔΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
ΤΕΜ | M2 | ΤΙΜΗ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟΥ
ΜΕΤΡΟΥ ΣΕ € |
|||
1. | 2,50Χ1,60 | 4 | 16 | 30 | 480,00 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
2. | 2,40Χ1,60 | 3 | 11,52 | 30 | 345,60 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
3. | 2,20Χ1,60 | 2 | 7,04 | 30 | 211,20 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
4. | 2,00Χ1,60 | 12 | 38,4 | 30 | 1.152,00 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
5. | 1,50Χ1,60 | 5 | 12 | 30 | 360,00 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
6. | 2,50Χ1,20 | 4 | 12 | 30 | 360,00 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
7. | 2,40Χ1,20 | 3 | 8,64 | 30 | 259,20 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
8. | 2,00Χ1,20 | 2 | 4,80 | 30 | 144,00 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
9. | 1,40Χ1,20 | 2 | 3,36 | 30 | 100,80 | ΑΚΗΑ | Μοναστηρίου 62 |
ΜΕΡΙΚΟ
ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ Σε € |
3.412,80 | ||||||
ΦΠΑ 24% | 819,08 | ||||||
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ | 4.231,88 |
Η παρακολούθηση και παραλαβή της σύμβασης θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν. 4782/202,καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ. πρώτ.125210/21-05-2021 της Δ/νση Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης
Παρακαλούμε όπως μας καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων μέχρι τις 10 Μαϊου 2022 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 μ.μ. στο Δημαρχιακό Μέγαρο (Κτίριο Β΄ 1ος όροφος, Γραφείο 108Β) Βασιλέως Γεωργίου Α΄1 Τ.Κ.54636 Θεσσαλονίκη Δ/νση Προμηθειών & Αποθηκών, Τμήμα Προμηθειών, αρμόδια υπάλληλος κ Θωμαή Παπαχρήστου τηλ. 2313317538
Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016
Απόσπασμα ποινικού μητρώου, ή Υπεύθυνη Δήλωση (κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Η υποχρέωση αφορά ιδίως :α) Στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.) ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά κατ΄ελάχιστον στους διαχειριστές, β) Στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά κατ΄ελάχιστον τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας , γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων, τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
- Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Αντίγραφο καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ).
Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να λαμβάνει από το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας αρμ. υπάλληλος κ. Κωνσταντίνος . Βόγδανος: Ταχ.Δ/νση: Μοναστηρίου 53-55 Τ.Κ.54627 Θεσσαλονίκης Τηλ:2313318944.e-mail:k.vogdanos@thessaloniki.gr.
O ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ |
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΥΠΚΑΣ |
Γα να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.
Γα να κατεβάσετε την ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.
Γα να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.
Γα να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.
Γα να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.