Στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ ταξίδεψε το λογότυπο των 56ων Δημητρίων του Δήμου Θεσσαλονίκης, κατακτώντας μια παγκόσμια διάκριση, που ενισχύει τον διεθνή χαρακτήρα του Φεστιβάλ των Δημητρίων αλλά και την εξωστρέφεια της Θεσσαλονίκης. Μέσα από τη διάκριση αυτή αναδεικνύεται για ακόμη μία φορά ο δημιουργικός πλούτος της Θεσσαλονίκης, η οποία και φιλοξενεί ορισμένα από τα πιο γνωστά κι επιτυχημένα ονόματα της δημιουργικής βιομηχανίας της χώρας.
Ειδικότερα, το λογότυπο των 56ων Δημητρίων απέσπασε το ασημένιο βραβείο στα International Design Awards, στο Λος Άντζελες. Η σχετική υποψηφιότητα είχε κατατεθεί τον περασμένο Οκτώβριο, ενώ η ανακοίνωση για την κατάκτηση της διάκρισης έγινε την Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2022. Η οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ των 56ων Δημητρίων ψηφίστηκε από διακεκριμένους κριτές στον χώρο του παγκόσμιου design και ξεχώρισε μεταξύ σημαντικών υποψηφιοτήτων μεγάλων brands, όπως Tesla, Mercedes, Pepsi, κ.ά.
Τον σχεδιασμό και τις εφαρμογές της οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ των 56ων Δημητρίων επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα της εταιρείας «Lazaridis Hospitality Marketing Services» με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Η ομάδα του Δημήτρη Λαζαρίδη σχεδίασε ένα λογότυπο που συνδυάζει το αρχικό γράμμα “Δ” των Δημητρίων και τον αριθμό 56 της διοργάνωσης με τις «Ανάσες» πολιτισμού, τέχνης και ζωής, που στην 56η διοργάνωση του Φεστιβάλ των Δημητρίων πήραν τη σκυτάλη από τον αναγκαστικό εγκλεισμό και την απομόνωση της πανδημίας.
* Photo credits: Κώστας Αμοιρίδης