Κοινωνικό Φαρμακείο
Κοινωνικό Φαρμακείο
Διεύθυνση: Μοναστηρίου 53-55
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΑΞΗΣ: «Συνεχιζόμενες δομές παροχής βασικών αγαθών Δήμου Θεσσαλονίκης» του Ε.Π. «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027» με κωδικό ΟΠΣ 6002253, και προϋπολογισμό 505.176,86 Ευρώ.
Ξεκίνησε τη λειτουργία του μέσω χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ 2014-2020.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης λειτουργεί Κοινωνικό Φαρμακείο, στο πλαίσιο της πράξης «Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών, Κοινωνικό Παντοπωλείο, Παροχή Συσσιτίου, Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Θεσσαλονίκης» (κωδ. ΟΠΣ 5001658), που έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», με προϋπολογισμό 443.560.00 Ευρώ και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).
Το Κοινωνικό Φαρμακείο αποτελεί μια ανοικτή δομή άμεσης πρόσβασης η οποία παρέχει σε ωφελούμενα άτομα, φάρμακα, υγειονομικό υλικό και παραφαρμακευτικά προϊόντα με σκοπό την πρόσβαση στην φαρμακευτική περίθαλψη πολιτών που ανήκουν σε οικονομικά αδύναμες κοινωνικές ομάδες. Η δομή στεγάζεται επί της οδού Μοναστηρίου 53-55, λειτουργεί καθημερινά και οι υπηρεσίες της παρέχονται δωρεάν σε όλους τους εγγεγραμμένους δικαιούχους.
Για την εγγραφή του δικαιούχου στο πρόγραμμα απαιτούνται τα εξής δικαιολογητικά:
- Αίτηση του ενδιαφερόμενου (προσκομίζεται από την υπηρεσία).
- Ταυτότητα ή Διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό έγγραφο νόμιμης διαμονής στην Ελλάδα.
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
- Κάρτα ανεργίας, εφόσον πρόκειται για ανέργους.
- Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από το Δήμο ή άλλο αποδεικτικό κατοικίας (π.χ. λογαριασμό ΔΕΗ, μισθωτήριο συμβόλαιο κ.λπ.) που να πιστοποιεί τον τόπο μόνιμης κατοικίας.
- Εκκαθαριστικό εφορίας, Ε9 ή υπεύθυνη δήλωση περί μη κατοχής ακίνητης περιουσίας όλων των προστατευόμενων μελών.
- Βεβαίωση ότι ο ενδιαφερόμενος είναι δικαιούχος προγράμματος ΤΕΒΑ ή εισοδήματος κοινωνικής αλληλεγγύης (ΚΕΑ), εφόσον υπάρχει.
Αιτήσεις εγγραφής υποβάλλονται όλη τη διάρκεια του χρόνου στη δομή του Κοινωνικού Φαρμακείου, στην οδό Μοναστηρίου 53-55 (5ος όροφος) από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 7:30 έως 14:30.