10.1 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΤμήμα ΤουρισμούΠροωθητικές κινήσεις του Μαρτίου για την επόμενη μέρα του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη

Προωθητικές κινήσεις του Μαρτίου για την επόμενη μέρα του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη

Ενθουσιασμένη η Ευρώπη και η Αμερική με τις προτάσεις της Αντιδημαρχίας Τουρισμού (Τμήμα Τουρισμού) του Δήμου Θεσσαλονίκης με αυτά που έχει να προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες στη μετά Covid εποχή.
Συγκεκριμένα, στη διεθνή έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ΙΤΒ), το τμήμα Τουρισμού σε συνεργασία  με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau, εργάστηκαν για την από κοινού προώθηση της πόλης ως ιδανικού προορισμού αλλά και ως ασφαλές συνεδριακό κέντρο της Ευρώπης με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.
Μέσα από διαδικτυακές Β2Β συναντήσεις με bloggers, instagramers, youtubers και influencers από Αυστρία, Γερμανία, Αγγλία και Αμερική (αγορές στόχοι για τη Θεσσαλονίκη) παρουσίασαν με μεγάλη επιτυχία την Θεσσαλονίκη ως μια πόλη με ανοιχτούς ορίζοντες η οποία είναι έτοιμη να αλλάξει για να υποδεχτεί τη νέα γενιά τουριστών.
Σημειώνεται ότι ο Δήμος Θεσσαλονικης συμμετείχε και στο διεθνές συνέδριο του δικτύου European Cities Marketing, μέλος του οποίου είναι ο ίδιος, όπου πήραν μέρος 550 στελέχη τουρισμού από 80 ευρωπαικές πόλεις καθώς και εξέχοντα στελέχη μεγάλων Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμού. Στο εν λόγω συνέδριο παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές που ακολουθούν μεγάλες πόλεις για την επόμενη μέρα στον Τουρισμό ενώ εκφράστηκαν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις για την ανάκτηση και αναμόρφωση του τουρισμού, για την ανάκαμψη της οικονομίας και για τις νέες τάσεις προτίμησης των μελλοντικών ταξιδιωτών.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην αναγνώριση της επικείμενης μεταστροφής των τουριστών στην αειφορία και την πράσινη συνείδηση. Παρουσιάστηκαν καινοτόμες λύσεις για τη χαρτογράφηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των πόλεων, για την υιοθέτηση νέων στρατηγικών και για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων και ευκαιριών που προκύπτουν από την πανδημία.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης υποστήριξε ότι τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι πόλεις πρέπει να εμπνέουν εμπιστοσύνη στους επισκέπτες τους, να δημιουργούν πολυποίκιλα master plan ώστε να μπορεί να γίνει καλύτερη και πιο οργανωμένη η προσέλκυση των διαφορετικών target group τουριστών.

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ