Πραγματοποίηση νέου κύκλου διαλέξεων : Η ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ ΤΟΥ 1821 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΟΛΔΟΒΛΑΧΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (1821-1832)

16 Ιανουαρίου 2019 - 14:19

Ο  Δήμος  Θεσσαλονίκης   Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Αθλητισμού δια του Τμήματος  Προγραμμάτων και δια Βίου Μάθησης  θα πραγματοποιήσει για έκτη συνεχή χρονιά, έναν νέο κύκλο 13 διαλέξεων ιστορικού περιεχομένου, με θέμα  << Η ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ ΤΟΥ 1821 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΟΛΔΟΒΛΑΧΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (1821-1832)>> σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ποντίων Εκπαιδευτικών και την Εύξεινο Λέσχη Θεσσαλονίκης.

Τα μαθήματα τα οποία θα πραγματοποιηθούν από ιστορικούς, καθηγητές πανεπιστημίου και διδάκτορες ιστορίας, απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων των σχολείων της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης.

Επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Ευστάθιος Πελαγίδης, καθηγητής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και συντονιστής του προγράμματος είναι ο κ. Κωνσταντίνος Ανθόπουλος, διευθυντής του 67ου Δημοτικού Σχολείου.

Τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν στο αμφιθέατρο του 34ου Δημοτικού Σχολείου (Αρριανού 3) κατά τις ώρες 6-8μμ, μία φορά την εβδομάδα, από την Τρίτη 19/2/2019 έως και την 28/5/2019, σύμφωνα με το συνημμένο πρόγραμμα.
Για το πρόγραμμα πατήστε εδώ

Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική, ενώ στο τέλος του προγράμματος θα χορηγηθεί στους εκπαιδευόμενους βεβαίωση παρακολούθησης εφόσον παρακολουθήσουν τουλάχιστον 10 από τις 13 διαλέξεις.

Οι αιτήσεις θα κατατεθούν ηλεκτρονικά από την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019 από τις 9:00 π.μ  εδώ και μέχρι τη συμπλήρωση του απαιτούμενου αριθμού συμμετεχόντων (120 άτομα).

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και η ενημέρωση των συμμετεχόντων θα γίνει ηλεκτρονικά.

Για περισσότερες πληροφορίες οι  ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 2313318661 κ. Παπαδοπούλου Ελένη, κατά τις ώρες 8:00 – 13:00 ή να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης 
Τμήμα Προγραμμάτων και Δια Βίου Μάθησης.

 

X