Κοινό Δελτίο Τύπου των Διευθύνσεων Διαφάνειας και Εξυπηρέτησης Δημοτών και Επιχειρησιακού Προγραμματισμού και Συστημάτων ΤΠΕ

29 Οκτωβρίου 2020 - 15:05

Κοινό Δελτίο Τύπου των Διευθύνσεων Διαφάνειας και Εξυπηρέτησης Δημοτών και Επιχειρησιακού Προγραμματισμού και Συστημάτων ΤΠΕ

Στα πλαίσια αναβάθμισης των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης προς τους πολίτες, τα Τμήματα Δημοτολογίου και Ληξιαρχείου της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Εξυπηρέτησης Δημοτών σε συνεργασία με την Διεύθυνση Επιχειρησιακού Προγραμματισμού και Συστημάτων ΤΠΕ από την Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020 εγκαινιάζουν ένα νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών με την Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού στη διεύθυνση  (https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/rantevou/), η οποία δίνει τη δυνατότητα σε όσους  ενδιαφέρονται να προσέλθουν στο Δημοτολόγιο και στο Ληξιαρχείο και δεν είναι σε θέση να εξυπηρετηθούν εξ αποστάσεως μέσα από την πλατφόρμα ψηφιακών πιστοποιητικών δημοτολογίου και αντιγράφων Ληξιαρχικών Πράξεων στη διεύθυνση (https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/citizens/)να κλείσουν ραντεβού μέσα από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, εύκολα, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία!

Η είσοδος στην Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού γίνεται με τη χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτουν οι πολίτες, στη συνέχεια επιλέγουν την υπηρεσία από την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν, ενημερώνονται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχουν μαζί τους και λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες. Κατόπιν επιλέγουν την ημέρα και ώρα που επιθυμούν να προσέλθουν στο Δήμο Θεσσαλονίκης και συμπληρώνουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού και ο επαναπροσδιορισμός του.

Για τους πολίτες που αντιμετωπίζουν δυσκολία στη χρήση των νέων τεχνολογιών, για οποιοδήποτε λόγο, υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα καθορισμού ραντεβού με το Δημοτολόγιο και το Ληξιαρχείο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου Θεσσαλονίκης στο τηλέφωνο  2313317777.

Με τη λειτουργία της Εφαρμογής Ηλεκτρονικών Ραντεβού, ο Δήμος Θεσσαλονίκης καταργεί την αναμονή των πολιτών, εξαφανίζει τις «ουρές», μειώνει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση, συμβάλλει στην αποφυγή του συνωστισμού τόσο για τους πολίτες όσο και για τους εργαζόμενους στο Δήμο και μειώνει τις πιθανότητες μετάδοσης του Covid-19.

X