12.1 C
Thessaloniki
ΔημοσιεύσειςΘέλω να ενημερωθώΔελτία τύπουΙκανοποίηση Ζέρβα για την επιστροφή στις διά ζώσης συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου

Ικανοποίηση Ζέρβα για την επιστροφή στις διά ζώσης συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου

Την ικανοποίησή του για την επιστροφή στις διά ζώσης συνεδριάσεις εξέφρασε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, μιλώντας απόψε (20/09) από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης.

“Αυτό σημαίνει ότι η κατάσταση με την πανδημία έχει πάρει μια ελεγχόμενη τροπή”, σημείωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας ότι χάρη στην επιστήμη και στην τεχνολογία, χάρη στο εμβόλιο και στην εμπειρία από τη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης είναι πλέον εφικτή η επιστροφή σε ένα περιβάλλον κανονικότητας και σε ό,τι αφορά τις συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων της αυτοδιοίκησης.

“Κοιτάμε την από εδώ και πέρα πορεία με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία”, είπε ο κ. Ζέρβας στην κεντρική τοποθέτησή του στην πρώτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που διεξήχθη διά ζώσης και με τηλεδιάσκεψη, διατυπώνοντας την ευχή σε αυτή τη νέα φάση να υπάρξουν ευρύτερες συναινέσεις όπου αυτό είναι δυνατό και συμφέρον για την πόλη.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης δήλωσε υπερήφανος γιατί “παρά τις δυσκολίες, καταφέραμε όχι απλώς να μη σταματήσει η λειτουργία του Δήμου, αλλά να προχωρήσουμε και σε σειρά έργων, αλλαγών και παρεμβάσεων σε κάθε μέτωπο”.

“Η παρούσα Διοίκηση δεν υπάρχει περίπτωση να χάσει χρόνο ούτε να καταστεί δέσμια ενός αέναου διαλόγου, μιας λογικής αέναης ματαίωσης ή προσχηματικών ενστάσεων”, είναι το μήνυμα που έστειλε ο κ. Ζέρβας.

Σήμα κανονικότητας με τη λειτουργία της ΔΕΘ

Σήμα κανονικότητας, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, εξέπεμψε και η 85η ΔΕΘ, που ολοκληρώθηκε χτες.

Ο κ. Ζέρβας ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο για τα αιτήματα που διατύπωσε στον Πρωθυπουργό και στην Κυβέρνηση με την ευκαιρία της 85ης ΔΕΘ, με κορυφαίο αυτό της προώθησης ενός σχεδίου απαλλοτριώσεων, αναπλάσεων και άλλων παρεμβάσεων γύρω από τον άξονα του μετρό. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, πρόκειται για μια προωθημένη πρόταση, προϋπολογισμού 325 εκατ. ευρώ, που μπορεί να καταστεί οδικός χάρτης παρεμβάσεων που θα αναβαθμίσουν τη Θεσσαλονίκη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ