31.2 C
Thessaloniki
Αρχική Θέλω από τον Δήμο Ο Δήμος Γενική Διεύθυνση Ποιότητας Ζωής Διεύθυνση Παιδείας, Αθλητισμού και Εθελοντισμού

Διεύθυνση Παιδείας, Αθλητισμού και Εθελοντισμού

Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Παιδείας, Αθλητισμού και Εθελοντισμού

Επιχειρησιακός ρόλος της Διεύθυνσης είναι η κατάρτιση, υλοποίηση και συμμετοχή σε προγράμματα και εκδηλώσεις που αφορούν στην εκπαίδευση, την επιμόρφωση, την άθληση, τη νεολαία και τον εθελοντισμό, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον Νομικό και Κανονιστικό πλαίσιο. Επιπλέον μεριμνά για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου και των δημοτικών αθλητικών χώρων, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου και σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον Νομικό και Κανονιστικό πλαίσιο.

Τα Τμήματα που απαρτίζουν τη Διεύθυνση είναι:

α) Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Δημιουργικής Απασχόλησης.

α1) Γραφείο Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Θεσσαλονίκης

β) Τμήμα Σχολικής Μέριμνας

γ) Τμήμα Εκδηλώσεων και Προγραμμάτων Αθλητισμού ε) Τμήμα Εθελοντισμού, Νεολαίας και Διοικητικής Υποστήριξης

TMHMATA

  • Τμήμα Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Ασχολείται με τη μελέτη και εφαρμογή των κανόνων δικαίου που αφορούν στις αρμοδιότητες του Τμήματος και δίνει κάθε αναγκαία πληροφορία για τη σωστή εφαρμογή τους.
    2. Εκπονεί τον πολυετή και ετήσιο στρατηγικό προγραμματισμό προσλήψεων του πάσης φύσεως τακτικού και εποχικού προσωπικού του Δήμου.
    3. Επιμελείται του διορισμού, κατάταξης, μονιμοποίησης, λύσης της υπαλληλικής σχέσης, τοποθέτησης, μετακίνησης και μετάταξης σε κλάδο/ειδικότητα των μονίμων και Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου υπαλλήλων του Δήμου, καθώς και της πρόσληψης έκτακτου προσωπικού.
    4. Επιμελείται της πρόσληψης πάσης φύσεως τακτικού και εποχικού προσωπικού.
    5. Φροντίζει για την τήρηση μητρώου και των ατομικών υπηρεσιακών φακέλων των υπαλλήλων, ενημερώνοντας αυτό για οποιαδήποτε μεταβολή, καθώς επίσης και μητρώο συνταξιούχων, για τους οποίους εκδίδει τα πιστοποιητικά και τις βεβαιώσεις αυτών.
    6. Είναι αρμόδιο για την εκάστοτε τροποποίηση και τη συνεχή διαχείριση του ψηφιακού οργανογράμματος με την αποτύπωση των πάσης φύσεως υπηρεσιακών μεταβολών του συνόλου του τακτικού προσωπικού του Δήμου.
    7. Επιμελείται της διαδικασίας της κινητικότητας του πάσης φύσεως τακτικού προσωπικού (μετατάξεις, αποσπάσεις).
    8. Τηρεί αλληλογραφία με τα ασφαλιστικά ταμεία των υπαλλήλων για την απονομή σύνταξης και άλλων παροχών, καθώς και για την εξαγορά προϋπηρεσιών και στρατιωτικής θητείας.
    9. Υλοποιεί τις διαδικασίες για την χορήγηση εξόδων κηδείας των αποβιωσάντων υπαλλήλων.
  • Τμήμα Επιθεώρησης Εργασίας Προσωπικού

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Παρακολουθεί και εφαρμόζει το Πειθαρχικό Δίκαιο στο προσωπικό με κάθε σχέση εργασίας, μόνιμου και Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου. Επιλαμβάνεται των υποθέσεων του προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου σύμφωνα με τις διατά- ξεις του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων και τυχόν άλλων εφαρμοστέων διατάξεων.
    2. Ενημερώνει την Εθνική Αρχή Διαφάνειας για την έκβαση των πειθαρχικών υποθέσεων και κοινοποιεί τις Αποφάσεις του Δημάρχου, του Προϊσταμένου/ης Γενικής Διεύθυνσης και Διεύθυνσης οι οποίες αφορούν πειθαρχικά θέματα. Μεριμνά για την αποστολή στοιχείων στο Πρωτοβάθμιο και Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, κατόπιν αίτησής τους, ενόψει των πειθαρχικών υπο- θέσεων που εξετάζονται.
    3. Μεριμνά για την υλοποίηση των αποφάσεων που εκδίδουν τα δικαστήρια για την παροχή κοινωφελούς εργασίας στο Δήμο, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες των δικαστηρίων.
    4. Παρακολουθεί και ελέγχει τα θέματα του προσωπικού που έχουν σχέση με όλες τις άδειες, την τήρηση του ωραρίου, την προσέλευση και αποχώρηση και τις παρουσίες και απουσίες των υπαλλήλων του Δήμου και ενημερώνει τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα για τις αδικαιολόγητες απουσίες του προσωπικού.
    5. Εκδίδει οδηγίες προς τις υπηρεσίες για τις διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται και εισηγείται βελτιώσεις στην εφαρμογή διαδικασιών, στα αντικείμενα αρμοδιότητάς του Τμήματος.
  • Τμήμα Ασφάλειας και Υγείας Εργαζομένων

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Ελέγχει την εφαρμογή της νομοθεσίας για την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων και παρέχει συμβουλές για την βελτίωση τους και εκδίδει εγκυκλίους για την πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων σε συνεργασία με τον γιατρό εργασίας και τον τεχνικό ασφάλειας.
    2. Μεριμνά και παρέχει διοικητική υποστήριξη στο έργο των τεχνικών ασφαλείας και γιατρών εργασίας.
    3. Εποπτεύει όλη τη διαδικασία χορήγησης των μέσων ατομικής προστασίας (Μ.Α.Π.) στους δικαιούχους υπαλλήλους από τις αρμόδιες Υπηρεσίες και αποστέλλει σ’ αυτές κατά διαστήματα τις εκθέσεις των Τεχνικών Ασφαλείας για πλήρη εφαρμογή αυτών.
  • Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Μεριμνά για την εφαρμογή του συστήματος αξι- ολόγησης των τακτικών υπαλλήλων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία
    2. Μεριμνά για την εφαρμογή του βαθμολογίου και μισθολογίου των υπαλλήλων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και την αποστολή εκθέσεων απόψεων σε δι- οικητικά δικαστήρια επί προσφυγών υπαλλήλων.
    3. Μεριμνά για την ανίχνευση των εκπαιδευτικών ανα- γκών των υπαλλήλων του Δήμου, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων, σε συνεργα- σία με το ΕΚΔΔΑ, για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυ- ναμικού του Δήμου, καθώς και τη διοργάνωση δράσεων κατάρτισης μέσω του Προγράμματος ΛΑΕΚ.
    4. Μεριμνά για την υλοποίηση προγραμμάτων πρακτι- κής άσκησης φοιτητών και σπουδαστών.
    5. Επιμελείται τη διαδικασία επιλογής Προϊστάμενων οργανικών μονάδων του Δήμου.
    6. Παρέχει γραμματειακή υποστήριξη στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
    7. Επιμελείται της διαδικασίας για την εκλογή αιρετών εκπροσώπων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
    8. Εκδίδει τα πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών και τις βεβαιώσεις του προσωπικού για την υπηρεσιακή τους κατάσταση.
    9. Επιμελείται της φύλαξης του κεντρικού Δημοτικού Καταστήματος και καταρτίζει το πρόγραμμα εργασίας των φυλάκων.
    10. Επιμελείται της διαδικασίας υποβολής Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης όλου του προσωπικού του Δήμου Θεσσαλονίκης καθώς και της επικαιροποίησης των εν λόγω στοιχείων.
    11. Παρέχει διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη στον Προϊστάμενο Διεύθυνσης.
    12. Μεριμνά για τον συντονισμό, τη διεκπεραίωση και την παρακολούθηση των θεμάτων της Διεύθυνσης.
    13. Τηρεί τα κοινόχρηστα αρχεία και συντονίζει την διάθεση του συνόλου των ανοικτών δεδομένων της Δι- εύθυνσης.
  • Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας και Οργάνωσης των Υπηρεσιών

    Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι, κυρίως:

    1. Συγκεντρώνει τα απαραίτητα στοιχεία και δεδομένα παρακολουθώντας την εξέλιξή τους και υποστηρίζει δράσεις σε θέματα ολικής ποιότητας και εκσυγχρονισμού, συντονίζοντας την εφαρμογή εργαλείων και διατυπώνοντας αναλυτικά ετησίως τις εκθέσεις αποτελεσματικότητας των Υπηρεσιών.
    1. Παρακολουθεί την αποδοτικότητα των διαδικασιών όλων των Υπηρεσιών, προτείνει ετησίως την βελτιστοποίησή τους, καταγράφει ψηφιακά τις ροές των διαδικασιών και μεριμνά για την πιστοποίησή τους.
    2. Μεριμνά για την εκπόνηση και την προτυποποίηση των εγγράφων που χρησιμοποιούν οι Υπηρεσίες του Δήμου.
    3. Υποστηρίζει επικαιροποιήσεις της οργανωτικής δομής και γενικότερα των διατάξεων του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας.
    4. Μεριμνά για την εκπόνηση των κάθε είδους Εσωτερικών Κανονισμών του Δήμου σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες.
    5. Είναι αρμόδιο για τη συμπλήρωση/επικαιροποίηση των Ειδικών Περιγραμμάτων Θέσεων Εργασίας του τακτικού προσωπικού στο Ψηφιακό Οργανόγραμμα του Δήμου.
    6. Έχει την ευθύνη της εφαρμογής του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης, όπως αυτό προβλέπεται από την σχετική νομοθεσία για την υλοποίηση του οποίου συνεργάζεται με τις λοιπές Υπηρεσίες του Δήμου.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Βασ. Γεωργίου Α’ 1, ΤΚ 54640 Θεσσαλονίκη
3ος όροφος

Τηλ: 231331-7777

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ